CPAS Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Hoi Soothe,Je bent zo stil?Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Eddy,De meeste mensen moeten nog werken morgen, dus vroeg op.Verder ben ik hier zo een beetje de laatste elke dag, een verstokt avond- en nachtmens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Madame Flamand,Ca va.Il fait mauvais aujourd'hui!Hoe krijg je de Cédille eronder Corinne?Groetjes Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Dat journaal!!Rasmussen, rasmussen en nog eens rasmussen.Je wordt er horendol van!Gaat hier "redelijk". Groetjes Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eddy Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Hoi Corinne,bedankt voor jou reactie!Ik moet nog even mijn weg vinden en kijken hoe ik met dit probleem om ga!Ik sluit dus ook niet uit dat ik de online (cursus) ga doen!Ben al wel een beetje trots dat ik zo aan het minderen ben maar het grootste probleem is de ontwennings verschijnselen waardoor ik bijna genoodzaakt ben om iets te drinken terwijl ik het liever niet wil!!!En de reden dat ik het niet wil is omdat ik binnenkort hoop te beginnen met een nieuwe baan en dan kan ik ook niet even tussendoor drinken!Overigens super dat je al een tijdje droog staat en ja solliciteren blijft moeilijk!!gr,Eddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fauve Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Hallo Allemaal,Weer veel waarheden gelezen. Gelukkig vandaag geen alcohol gedronken.Welterusten voor wie gaat slapen.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Corinne, dat klopt PC was vastgelopen.Vijf uur zitten klooien. Ben afgemat!Maar..hij doet het weer.De aanhouder wint! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Je kan best een slok nemen Eddy!Weg ontrekkingsverschijnselen,om vervolgens weer terug te komen.Doorbreek die spiraal!Vier dagen en het leed is geleden.Succes!!!Liters water. Spoelen en spoelen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Hoi,Ik praat niet uitsluitend over drank.Maar dit is een monoloog, die ik voer.Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Beste Eddy,Ik heb de dood in de ogen gekeken.Eens moet je de spiraal doorbreken.Ik ben er zo aan toegeweest. Een complete delier dagen achter elkaar.Hersenen die niet eens meer konden denken.Mist in het hoofd, vliegende paniek, coördinatie gestoord.Dat hoort er allemaal bij!!Gooi de laatste door de gootsteen.Anders begint het lijden weer opnieuw!!Ga je goed Soothe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eddy Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Hoi Sooth,ik wil in eerste instantie drastische mindereren!!!!!!!!!En totaal stoppen wil ik eigenlijk niet!Maar wat jij zegt 4 dagen en het leed is deels over hoe moet ik mij die periode voorstellen mischien toch ook wel een optie ook al is het maar voor een periode en leer ik er beter mee om te gaan na die periode!En dan bedoel ik na die periode geen drank meer in huis maar wel een drankje tijdens gelegenheden!Gr,Edwin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Soothe,Hoezo slecht weer vandaag. Niks van gemerkt. Ik heb het droog weten te houden.Corinne is zonder Ç.maar de grote c cédille vorm je door de alt-toets ingedrukt te houden en dan via het numeriektoestenbord 128 ion te toetsen, de kleine ç krijg je door alt-135. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Eddy ,Ik bedoel niet dat je in vier dagen ADB bent.Maar het ergste schudden-shaken-zweten -rillen-mist in de kop, wordt minder.Ik heb een volle week niet meer kunnen denken.Vreemd en licht in het hoofd, alsof je buiten de werkelijkheid staat.En hondse moe!!Nog te moe om achter het fornuis te staan!Liep met dingen door de kamer en begreep niet wat ik ermee aan moest!!Ga vitamine B1 en complex erbij slikken, helpt ook een beetje!Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Eddy,Ga naar de huisarts en vraag hem/haar om Librium o.i.d. (hierbij mag je geen alcohol gebruiken) voor het onderdrukken van ontwenningsverschijnselen. Met name dat beven en trillen krijg anders niet onderdrukt.Als je helemaal wilt stoppen kun je ook trekremmers vragen. Je hebt Campral en Revia.En vraag dan meteen naar thiamine (vitamine B1), daaraan heeft elke alcoholist gebrek, ze zijn nodig voor het herstel van de lever en je hersenen (geheugen en concentratie). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Van Corinne snap ik.Als je terug leest zei ik Ca va, die bedoel ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Soothe,Grappig. Was vandaag bij mijn vriendin. Ze wou me snel iets laten zien op de PC. Nee, zei dat kreng, bekijk het maar, ik kap er mee. Eerst in de loop van de middag had ze hem weer aan de praat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Tja, Soothe, ik denk altijd meteen dat mijn naam wordt aangevallen.Ç ç128 en 128 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Wat weet jij veel Corinne!!Complete codes.Had ik je toch onderschat. ( grapje!! )Slaapse voor straks.Liefs Soothe. B) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eddy Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Hoi Soothe,dank voor jou reactie nu weet ik waar ik enigzins aan toe ben!Hoop dat het mij gaat lukken!Slaap lekker en succes!gr, Edwin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Soothe,slaap lekkerzat je me weer in het ootje te nemenloop ik er weer met open oogjes in.hoe krijg je het voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Hoe is het met die engel bij je thuis Corinne (zonder C cédille).Engelltjes spelen toch harp.Het is een mooi instrument. Ook in combinatie met een dwarsfluit.Mozart heeft een cocerto voor fluit en harp. Heel etherisch. Hemels!!!Moet concerto zijn, ben moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eddy Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Hoi Corinne,als eerste bedankt voor je reactie! (jullie zijn helemaal top wat een leuke club konden we het maar over iets anders hebben dan de stomme alcohol!)Wat is de werking van librium is dat alleen voor trillen of ook voor het lege gevoel in je hoofd!De trek valt wel mee bij mij want nee is nee bij mij maar dat vervelende gevoel en totaal ontregeld worden dat trek ik niet (nog niet)En vitamine B1 dat kan ik toch gewoon bij de kruidvat halen!(ga ik morgen doen!)(Ps ik heb angst voor huisartsen en verzekeraars wat zij niet weten kunnen ze mij later ook niet verwijten!!!)(en afrekenen!!!!!!!!)dank Corinne,En alleen door dit forum kom ik al niet toe aan een slok simpel omdat ik er geen tijd voor heb!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Nix kruidvat Eddy,Ga naar de Hema en haal daar B1 van 100 mg Time-Released.En extra B- complex forte!!!Dat zet zode aan de dijk!! Slaap wel!! Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Je weet dat als je drinkt, de B niet opgenomen wordt.Voor de verbranding van alc wordt B onttrokken.En wat je inneemt wordt niet opgenomen!Consult € 25 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eddy Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Hoi Sooth,hoop dat dat een beetje werkt!Heb nu weer medelijde met mezelf wat ik niet wil!tranen uit eenzaamheid en dat ik voel dat ik iedereen teleurstel vooral mijn ouders!!!!!!!!Wil wel naar de huisarts maar durf of schaam mij om te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden