Spring naar bijdragen

maandag 30 juli 2007

Sandra

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dromen.
Vannacht droomde ik van een huis dat ik al 10-tallen keren gedroomd heb. Dit keer was het dak hersteld. Vroeger lekte het. Er was deze keer zelfs een etage die ik voorheen nog nooit gezien had. Ze stond wel wat vol ouwe rommel maar er leek nog best iets leuks mee te doen.
Ooit las ik als men over huizen droomt , droomt men in feite over zichzelf. Nu als mijn dak niet meer lekt en er is nog een hele etage te herinrichten sta ik er wel goed op, niet?

Elke keer als ik goed bezig ben met niets te drinken, enkele weken, dagen, krijg ik een droom van honden of katten die in mijn hand staan te bijten en me niet lossen. Enkele dagen later heb ik dan een terugval. Ik ben me daar maar recent bewust van geworden. Ik ga deze droomdiertjes in het vervolg maar als een ernstige waarschuwing beschouwen.

Nee ik ben niet gek aan het worden of zweverig. Ik droom alleen af en toe.
Kilo's moed en inspiratie vandaag aan jullie allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een prachtige symbolische droom Helena. Dromen kunnen je echt wat vertellen, al snap je er soms niks van.
Droomde vannacht heel helder dat ik met mijn moeder, die al tien jaar dood is, samen op vakantie ging. Ze werd een beetje pissig op me omdat ze vond dat ik teveel schoenen mee nam. Laat ik daar nou maar eens wat van maken.
Dat droomhuis van jou bestaat in jezelf vast al wel, van nature heb je dat warme, veilige, gezellige huis al in je, toch? Alleen je was het misschien even vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag allemaal ,
Ik voel me vandaag totaal niet Happy, vanmorgen met veel plezier naar mijn werk gegaan(ik ben verpleegkundige en verzorg oude mensen)maar ik ging me steeds rotter voelen!
Het lijkt wel of ik zweef, mijn benen voelen als lood zo zwaar , mijn kop duizelt , laat alles uit mijn handen vallen , verwond bijna een patient....kortom blèèh.Dus snel in de bus en naar huis. Ik denk dat ik zo maar even ga slapen, knap ik misschien wat op.
Iedereen een fijne dag en maak er wat mooi`s van.
Kom later weer terug
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig, heer Haddock (en ook van mij nog een hartelijk welkom geheten). 24 uur per dag, meer moet dat niet zijn, zeker in het begin niet. De eerste dagen gingen bij mij soms per uur, per minuut voorbij... maar het wordt makkelijker, volhouden loont zeker!
Ik hoop dat je hier de steun vindt om te bereiken wat je wenst. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blacky, vergat jou nog te feliciteren vandaag, jij gaat wel goed!
Happy, dat is de eerste tijd. Wat dat betreft kan ik nou eindelijk eens als ervaringsdeskundige optreden, poe poe, mag ik ook een keer. Echt, ik ben nu op mijn 18de dag en ik heb nog steeds verschijnselen. Alleen elke dag wordt je zelfvertrouwen een beetje groter en dat is wat waard hoor! Gewoon doorgaan, geef jezelf maar een kans.
Doen!
Haddock hoop dat jij ook doorgaat, het voelt goed. Onregelmatige diensten zijn zo'n gemene trigger om wel een glas te nemen als je in een ander ritme moet zien te komen, helemaal niet gemakkelijk.
Succes en sterkte hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanks safi , thanks iedereen ,
deze vandaag 11 maanden zouden niet mogelijk geweest zijn zonder de steun van de juiste mensen op de juiste plaats dus ook ADB
in eerste instantie mijn in 2005 chat vriendin , mijn belg-nederlandse en internationale groep in benidorm ,
de apaix groep in benidorm , mijn lieve vriendin in een spaans dorpje maar ook jullie en nog zoveel andere lieve mensen welke mij steunden als ik het nodig had en samen met mij lachen als ik weer beter was
het enige wat ik mogen doen heb is mij openstellen , ik die zo mijn vertrouwen kwijt was in de mens door de suicide van mijn ma , want neem van mij aan dat men dan heel veel kwijt is , want nooit ben ik zo gekwetst als toen
dit schrijven brengt mij bij de schrijfsels van ziza , ieder leest mails op zijn/haar eigen manier , wat lees ik bij ziza een enorme dankbaarheid naar wat hij voelt naar AA , zoals ik een enorme dankbaarheid lees bij corinne naar haar vriendin toe en naar dit forum
mogelijk komen sommige schrijfsel van ziza soms puschie over en mogelijk horen ze meer thuis op een echte AA gekoppelde site maar hij is in mijn ogen gewoon dankbaar voor wat hij vandaag heeft en wil dit met jullie delen verder hoe ik mijn mond hierover
ivm graag hebben en graag zien of gerespecteerd worden , ik zie mijn eigen nog maar de laatse tijd graag en hierdoor sta ik ook meer open om een ander graag te zien of te respecteren maar uiteraard schrijf ik hier enkel wat ik voel niet meer en niet minder
zo en nu de rest lezen
thanks iedereen want dit adb mens is ook dankzij jullie allemaal samen
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi benthe ,
familie wat is dat ??
als 17 jarige ben ik uit spanje van mijn ouders weg gegaan , en ja ik ging er soms op vakantie
tantes en nonkels en nichten en neefjes ja ik heb ze maar al meer als 38 niet meer gezien , ik heb er dus geen binding mee
jongste broer meer als 10 jaar niet gezien , terug gezien na het overlijden van mijn ma
oudste broer is een ... die zijn handen niet kon thuis houden van mijn kinderlichaam = loslaten
als ik jullie lees dan denk ik ben ik blij dat ik het niet ken want zo kan ik het ook niet missen
mijn jongste broer is eigenlijk de enige waar ik heel af en toe kontact mee heb en ik vermoed dat het meer is omdat het moet ??
ik kan mij voorstellen benthe dat jij uit kijkt naar je hond:-))
zelf heb ik buiten de poezen , landschildpadden ook een hondje :-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi benthe ,
hier ben ik weer:-))
jobs of werken , ik begin stilaan te beseffen wat een gezegend mens ik ben
ik ben maar tot mijn tiende naar school gegaan , ik ben dus niet in het bezit van eender welk getuigschrift of diploma , en ja soms als men soliciteert is dit pijnlijk , want dit vragen ze nu eenmaal bij de meeste werken
het werk welke ik in belgie nu doe hoeft geen papierke van school , en het voornaamste ik doe mijn werk graag , ik sta nooit in de file en mijn klanten zijn blij dus ik ook :-))
mogelijk zouden er betere job's voor mij bestaan beter betaald maar toch kies ik er niet voor want ik ben happy zoals het momenteel gaat :-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik ben er ook weer en alles gaat goed!!
Gelukkig zit ik in iets rustiger vaarwater wat mn dochter betreft, haar man heeft nu 3 weken vakantie, heerlijk!!
Dus ik ben aan het werk geweest en geslapen, heerlijk....kom echt tot rust.
Wel hebben we het nu weer druk, want we wilen over uiterlijk 3 weken verhuisd zijn.....
Blacky meisje, hartelijk gefeliciteerd met je 11 maanden!!:musicnote:
Delta: van harte met 4 maanden!!:present:
Haddock: welkom!!!

Zo, en nu gauw verder dozen pakken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, met alleen maar oudere zusjes kan ik niet meepraten over incest. Mag ik het zo noemen? Dit lijkt me iets verschrikkelijks, dat beschamen van vertrouwen. Maar ik durf hier echt niets over te zeggen, die pijn kan ik niet meevoelen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik bewondering voor jou heb omdat je blijkbaar toch een goede weg hebt gevonden inmiddels om goed voor innerlijke zelf te zorgen.
Ik kan alleen maar meepraten over een beetje geschifte familie van wie ik er de leuke paar mensen heb over gehouden.

Haddock, blijkbaar had je vanmorgen meteen de juiste geest te pakken door je bezwete dekbed te gaan verschonen. Dat heb ik in de begindagen ook zo erg gehad, die zweet-aanvallen. ook toen ik nog flink aan de glazen wijn zat, maar dan weet ik het aan: "het is warm buiten" of: "de verwarming staat te hoog".
Volgens mij ben je heel eerlijk tegen jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...