Spring naar bijdragen

maandag 30 juli 2007

Sandra

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,
Jullie hebben er weer lustig op door gechat :-) Tof om te lezen, wel moeilijk om even tussen te komen.
Is ook veel om alles te lezen, maar heb wel begrepen dat er weer heel wat te vieren viel, dus DIKKE PROFICIAT aan iedereen direct.

Heb zelf een goede dag gehad, op werk wel gedacht aan drinken, omdat je daar toch serieus mee bezig ben (met stoppen dan) maar nooit echt zin gehad, om vanavond maar weer in mijn oude gewoonte te duiken. Het gaat haast te goed.
In mijn overmoedigheid toch maar een business lunch gepland voor morgenmiddag. Ik denk dat ik het ga aankunnen, zonder veel moeite... maar dat zien we morgen dan wel.
Wanneer komt de terugval ? ik zal er me maar op voorbereiden-

Vele groetjes aan iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zoals ik al zei, ik kijk er naar uit om te gaan eten, en ik denk dat het me best gaat lukken om water te vragen, of iets anders, hangt af van waar we heen zullen gaan- De persoon die me uitnodigde heeft me niets gevraagd, dus hij zal wel iets uitkiezen - Ik denk echt wel dat het zal gaan, maar morgen is een andere dag, dus we zullen wel zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanny,
Toen ik pas droog stond had ik een afdelingsborrel van mijn werk waar ik naar toe moest. Iedereen heeft me toen gewaarschuwd. Ik ben toen toch gegaan en ik heb het gered. Wel moet je vantevoren met jezelf afspreken dat je niets gaat drinken. Desnoods van te voren tegen degene met wie je gaat eten zeggen dat je medicijnen o.i.d gebruikt. Dan kan je er later ook niet meer op terugkomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond hanny ,
mijn ondervinding zegt dat men het soms geestelijk zelf voorbereid die terugval , het beste is om er niet aan te denken knopje op uit , al heb ik dat knopje ook nog niet gevonden ;-(((
vandaag ergens gelezen 'geluk helpt soms, moed altijd'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je, ik herinner me een jaar , of 2 ik wil er vanaf, met diezelfde periode eens ben gaan eten, en ik me toen ongelooflijk slecht voelde, en ook niet meer wou drinken, en aan mezelf wou werken... ik was toen ECHT NIET te genieten, die gast wist gewoon niet waar hij het had, en een volgende keer was ik helemaal anders, en hij heeft me toen gezegd hoe opgelucht hij was dat ik niet meer in mijn sombere bui was.
Verschil nu is dat ik niet chagrijnig of zo ben, 'k ben gewoon

En Blacky, je hebt gelijk, ik denk er best niet te veel aan, aan die eventuele terugval, maar ik voel me wat schuldig omdat het zo goed gaat :-) het lijkt echt te gemakkelijk te gaan

1 ding weet ik zeker : Dit is GROTENDEELS dankzij dit forum , en dus dankzij jullie allemaal !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, bedankt voor je reactie. Je hebt natuurlijk gelijk, ik was alleen benieuwd naar Ziza's reactie, omdat hij het over accepteren had. Sowieso is het bij hem altijd een thema te kijken naar wat je zelf kunt doen. Ben ik het tot op grote hoogte wel mee eens, ik vroeg me alleen af wat de gevolgen zijn als je tegen iemand aanloopt die géén positieve bedoelingen heeft en erop uit is je te gebruiken. Bied zo iemand een hand, en hij neemt je helemaal. Geloof me, ik weet waar ik over praat.

Ik weet niet of Francesca verwoordde wat Ziza bedoelde, maar Fran, volgens mij zie je het goed.:heart:

Soothe, het hoeft hier helemaal niet alleen maar over alcohol te gaan hoor. Luchtige onderwerpen en een beetje keten zijn zeer welkom af en toe! Wat is er immers beter tegen een sombere stemming (=valkuil), k**dag (=valkuil) en p**thumeur (=valkuil)!
We hebben hier in het verleden enorme "geitavonden" gehad van honderden berichtjes.:P Pech voor degene die zich had aangemeld voor de discussie!:D:wacko:

Blacky, proficiat met je 11 maanden.:present:
Alle anderen, ook gefeliciteerd met weer een dag, week of maand erbij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je erop voorbereiden kan ook niet, denk ik, die gremlins slaan op de gekste momenten toe......leven per dag!
Toen ik net gestopt was, heb ik ook 2 dagen vrijwillig achter de bar moeten staan tijdens feestjes, no problemo.....Maar hoe langer je droog staat, des te meer trek, dát is mijn ervaring!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan jullie mijn hele doopceel lichten?
Oké, ik ga het voor een keer uit dewereld helpen (lijk wel gek)
Ik heb het altijd koud, misschien te weinig LIEFDE.
Dus het kan mij niet warm genoeg zijn.

Echter mijn balcon is zinderend, je kan er orchideën kweken en geen briesje in de lucht.
Dus iets te veel van het goede.
Een vacantie op Rhodos, sla ik dus niet af.
Mocht iemand een ticket over hebben , dan meld jeje maar.

Voor de rest is er weinig om over mijn welstand, bezorgd te zijn.
De enige zekerheid, die we hebben, is dat we gaan, tegelijk of één voor één.

Dus Don't Worry.

Ga jullie allen goed!

Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...