Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 augustus 2007


Gem

Aanbevolen berichten

@Safi,
Voor de volgende keer weet je lieve buur dat je vegetariƫr bent.
Volgende keer komt hij met een bak heerlijke slamix.

@Benthe,
Goeie vent, hij is het waard om mee verder te gaan.
Je zult merken dat het verlangen naar een glaasje steeds minder wordt.
De laatste maand heb ik maar drie keer een trekmomentje gehad.
Dat wordt bij jou en de andere ook minder.

@Hanny,
Fijne avond.

@Marion,
Geniet nog lekker van het avondzonnetje.

@Haddock,
Eet ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marion

quote:


Safi, ik snap dat je met je maatje een weg wilt bewandelen, maar soms moet je aan jezelf denken.



Als mijn maatje...waar ik nu al zo'n 20 jaar soul mates mee ben dat ook had gedacht elke keer als ik het moeilijk had of een andere weg in sloeg dan was ik er al lang onder door gegaan.

Samen stap voor stap....in hetzelfde tempo.....berustend en positief komen we er wel.

Ik hoor wat jullie zeggen dat ik voor mezelf moet gaan..maar wij hebben zoveel samen mee gemaakt dat gaat bij ons niet
samen uit...samen thuis...weet je wel!
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock

quote:


Indachtig de les die ik van dit forum heb geleerd denk ik nog niet zo ver vooruit, ik neem het wel zoals het komt, bij de dag.

En als ik dan over 'n jaar of 5 met andere mensen 'n lekkere malt inschenk, en daarbij zeg: dit zou ik vroeger niet gekund hebben, dan zou de fles opgaan, dan zou ik heel trots op mezelf zijn.

Maar of het ooit zover komt??????



Hier sluit ik me maar al te graag bij aan:heart:
en nog bedankt voor je lieve wijze woorden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar hadden we ondertussen een Bentley van kunnen kopen.
Vind ik wel een heel goeie van je Haddock, dat we onszelf al heel erg voldoende beloond hebben. Nu dan maar liever belonen met gezonde dingen.
Je kan ook voor jezelf gaan en toch ook voor je maatje, Safi. Ik denk dat niemand zegt dat je hem moet verlaten ofzo. Jullie komen er vast wel uit. Als jij die eerste nou maar laat staan, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens door jouw verhaal over het varen en vissen heb ik steeds een liedje in mijn hoofd van Supertramp, "Took a boat sunday, down by the sea, it just felt so nice, you and me, we din't have a problem or a care, oh no, and all around was silence, everywhere...." Ik weet de titel niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

@Haddock,


Eet ze.



Dank je,Corrine. Net op. Weer verse spinazie. Een van de voordelen van alleen wonen: vaak je favo groente eten.
Straks broodjes smeren en op pad. Weet niet of ik morgen inlog, als ik slim ben niet. Maar jah, ik niet de slimste.

Slimpie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen,
Dat is allemaal blik op 4 wielen, met een 5de in de kofferbak. 't Ding rijdt niet als er een sloot benzine, diesel of gas in gekieperd wordt.
Kom nou, koop dan een mooie fiets met veel versnellingen. Daar heb je nog wat aan. En geen BMP, wegenbelasting, APK, parkeerkosten, parkeerproblemen, verzekeringskosten, roetfilter, airbags enz. heb je dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Haddock hoe jij iemand kan afkatten zeg. Ik vond Supertramp wel erg leuk, dat komt door al die elpees van mijn oom. Een Chevvie Bel Air uit '62 is mijn droom, tenminste na een Plymouth Fury '58.
Ga denk ik ook maar even lekker uitbuiken en opslomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens, Benthe: ik ben natuurlijk 'n stuk ouwer en herrinner me de Jag's zoals ze horen te zijn. Na 1985 noem ik de Jags gewoon Ford. Ze bouwen er zelfs 8 cylinders in, bah! 6 or 12, no compromising shit.
Ik rij Citriwen, trouwens.

En Corrine: laat ons nou ff spelen, ik heb ook 'n fiets, hoor. En de winkel is hier 4,5 km vandaan, doe ik bijna altijd op de fiets.

De ouwe jonge hond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,
Buik ze uit en sloom ze op en welterusten.

Die oude auto's waren nog wel op te knappen.

Ik heb begrepen dat het bij de moderne auto's al bijna onoverkomelijk is om naar de garage te gaan om een simpel lampje te vervangen.

Die auto's van tegenwoordig kan ik trouwens niet eens uit mekaar houden.

Maar ja, ach, sjt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal me even een geronk geven daar bij jou voor de deur, was dat nou laatst dat bericht in de krant: "Man gemolesteerd wegens citroƫn-overlast"?
Ik heb een beetje teveel gegeten Corinne om al op te slomen, helemaal tegen mijn gewoonte in maar mijn lief bracht een schaal lekkers mee. Dus ik werk nog maar even verder, de onverlaat heeft eindelijk de info opgestuurd die ik nodig had. Als ik nou flink doorwerk kan ik morgen naar het strand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Benthe

Zal me even een geronk geven daar bij jou voor de deur, was dat nou laatst dat bericht in de krant: "Man gemolesteerd wegens citroƫn-overlast"?



Klopt! Die man bleef maar zeuren dat ik die autos uit moets zetten. Dat noem ik nou Citriwen overlast! Hij heeft het geweten, de onverlaat.
Ik hoop dat je het strand haalt, morgen, veel plezier, dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...