Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 augustus 2007


Gem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lijkt me dat je even wat teveel hooi op je vork neemt Safi. Je weet best wat je doet als je weer "een paar biertjes" neemt. Ben je bang dat de relatie tussen jou en je man saai wordt als je niet meer mee doet? Of dat er iets verandert dat je niet wil?
Glad ijs hoor lieve Safi, bedenk vooral wat JIJ met je toekomst wil!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oud en gerimpeld worden doe je heel snel met alcohol lieve Safi. Maar ik dacht dat je eerst nog lekker naar Berlijn en Barcelona wilde. Ben je geschrokken van wat je man vertelde?
Hanny hallo, heb je iets fijns gedaan vandaag met het mooie weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiden...ik weet het.....maar weten en doen zijn twee verschillende dingen zoals velen onder ons en Hanny afgelopen donderdag ondervinden.
Ik weet alleen dat er voortdurend een twee strijd in me is...soms weg maar altijd weer heftig terug komend....stoppen of minderen?

Dus Delta...we zitten nog steeds/alweer in hetzelfde bootje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Hanny, had je vriendin een geheime liefde op haar reis naar indonesië opgedaan?
Safi, denken en doen is zeker twee. Jij moet dat zelf helemaal weten, maar vind je minderen echt een optie? Hoe komt het eigenlijk dat je nu wankelt?
Gem ik dacht dat jij allang lekker aan de BBQ zat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn verstand zegt dat stoppen voor mij het allerbeste is. Dus NOOIT meer alcohol drinken, of wellicht zoals Houtje 1 a 2 drankjes per maand. Meer niet.
Mijn gevoel zegt: nooit meer drinken is wel een hele grote straf. Misschien later wel weer een avondje doorzakken.
Dat laatste wil ik vreselijk graag, maar ik ben zo ontzettend bang dat ik dan weer van vorenaf aan moet beginnen. Dat ik dan minimaal enkele maanden aan zuip blijf.
Ik MOET voorlopig mijn verstand voorrang geven, anders gaat het fout met mij. Maar leuk vind ik het niet dat ik straks in de Chiantistreek aan een watertje of sapje zit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Here is Miss Sixth Sense, JA DUS, ze is smoorverliefd, en het is wederzijds !
Ik voelde het gewoon, ondanks dat ze niets in die richting heeft gezegd- allesziens op die paar jaar dat ik haar ken heb ik ze nog nooit zo gezien, en ik ben best wel blij voor haar !

Merk trouwens dat ik niet veel meer in huis heb om te eten, dus als ik sebiet weg ben, is 't omdat ik naar de winkel ben (al heb ik niet veel zin om te gaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, probeer het toch echt maar hé- ik weet dat het moeilijk is, ik was ook een weekje weg (dat was net voor ik hier heb ingelogd), en na elke wandeling, dronk de hele groep wel een pintje, en dan is het ook moeilijk om niet mee te doen, vooral omdat dat zo ongelooflijk smaakt na zo een zware bergwandeling. Toen heb ik het 3 dagen volgehouden, dronk ik een Tonic ipv een pintje, en aan tafel cola ipv wijn... de cola aan tafel heb ik behouden, maar midweek heb ik toch ook een pintje besteld, da's zo zalig- maar zolang ik daar was heb ik het echt bij dat ene dorstlessende glas kunnen houden- Probleem was toen ik weer thuis kwam, ben ik gelijk pizza en een fles wijn gaan halen, en daag nadien gaan aperitieven bij mijn ouders thuis, en de dag nadien (ik had nog verlof toen) een fles Martini gaan halen, en toen voelde ik me ongelooflijk slecht, heb ik beslist dat ik nu eindelijk concreet het heft in handen moest nemen en heb ik zitten surfen tot ik op deze site terecht kwam....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe...ik wankel omdat ik met mijn man...mijn soulmaatje op 1 weg wil lopen en niet allebei op verschillende zij paadjes.

Gem...mijn gevoel en verstand zeggen precies hetzelfde als de jouwe...ver%%md lastig...zou willen zoals Houtje...maar weet niet of ik het kan ...en uitproberen is linke soep!
Veel plezier vanavond en het weer is superb!
hebben we met zijn allen voor je besteld om je alvast wat fijne gevoelens te geven na al die stress op je werk zodat je straks in je Chianti gebiedje sterk in je schoenen zal staan.
En de Chianti loopt daar niet weg hoor...komt tijd komt raad...er komen nog andere jaren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Benthe

Het verhaal over het gat in je hart is me nog steeds uit het hart gegrepen. Ik moet niet te veel aan dat kleine meisje denken dan ga ik janken.

Omdat ik gisteren zo gestresst was met de kids kan ik vandaag nog elk moment in tranen uitbarsten. Lief van je om te vragen, maar ik heb nog niets gehoord van de kids. Ze hebben allebei een gsm bij zich, wat een tijden toch hè?

Ik weet trouwens nog dat mijn zwager in 1986/1987 een van de eerste draagbare telefoons had (even tussendoor) dat was een soort KOFFER met een dikke draad met een spreektoestel. En je was er SUPERWIJS mee als je die toen had.
En nu? zijn de die krengen constant kwijt en moeten we weer ons eigen nummer bellen omdat we hem (een telefoon is een hij) niet kunnen vinden in ons "tasje" nou ja zeg maar "versleep-monster" .......


Een fijne eerste vakantie dag maak ik ervan zeg, wat een prut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gekke van het hele verhaal vind ik nog steeds dat drank een beloning lijkt te zijn. We hebben toch allemaal gemerkt dat dat het juist NIET is? Rottigheid, relatieproblemen, gezondheidsproblemen, noem maar op. Volgens mij wordt die rottige gremlin een beetje verheerlijkt. Het is NIET leuk als je er niet mee kan omgaan, en we zitten hier niet voor onze zweetvoeten, zoals iemand hier laatst opmerkte.
Kom meiden laat me niet in de steek met mijn goeie gedrag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De liefde van mijn vriendin ? was iemand van de reisgroep, een belg dus, maar hij woont toch betrekkelijk ver, dus ze weet nog niet hoe het verder zal lopen, maar ik heb haar gezegd dat ze daar niet moet aan denken, de toekomst zal wel brengen wat het moet brengen hé...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Safi en Gem,

Die twee drankjes per maand zijn eigenlijk net zo goed als NIETS drinken. De vraag is wat voor lol je jezelf doet als je verplicht na 2 biertjes (waar je een beetje misselijk van wordt) een grote fles spa rood moet bestellen omdat je het ander niet meer volhoudt. Ik kan het alleen omdat ik zonder mijn eigen strenge controle geheid voor de bijl ga...... Ik heb ook een paar maanden Refusal moeten slikken hoor ik vind het nog steeds moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje/Benthe,
ik DOE OOK mee. Dat mag toch wel duidelijk zijn, alleen van het idee word ik niet vrolijk.
Ik wil ook niet drinken op vakantie en daarna ook niet, en zolang ik het niet wil zal het ook niet gebeuren. Dat bedoelde ik met mijn verstand voorrang geven.
En drank was niet alleen een beloning voor mij maar ook troost. er valt dus een groot gat nu ik niet meer drink.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...