Spring naar bijdragen

Woensdag 8 augustus 2007

Francesca

Aanbevolen berichten

Doe maar niet hoor Corinne, hotemetotum worden, jij Grote Gremlinverdelgster! Gaat het?
Sinds ik probeer ADB te zijn heb ik de tv en de dvd-sper;er aan het voeteneinde van mijn bed gezet. Als het me te veel wordt duik ik in bed, katjes erbij, pot thee er naast en dan een mooie film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Sandra,
Nee, ik zit er nog steeds mee en hij wil maar niet weg.
Zoals je dus nu kunt zien, Refusal helpt niet tegen de trek maar weerhoudt je wel om naar de fles te grijpen. Het spookt nu door mijn hoofd dat er effectief een fles in huis is.
GRGR

@RJB,
Blij dat je geliefde er is. Veel plezier samen. En dat meen ik.

Wil iemand die gremlin van me een schop geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruip maar lekker in je nest, Corinne! Mijn bed is mijn veilige plek.

En om ook nog maar eens een duit in het zakje te doen, Tolie:
Ik sta dus ook nog niet helemaal droog, maar als ik wil gaan zuipen, doe ik dat in stilte. Je WEET het heus wel van jezelf als je gaat zuipen, en dan kan niks je tegenhouden. Daarom komen 'valse hulpkreten' hier ook niet altijd goed aan. Je moet er ook rekening mee houden dat sommige mensen zitten te tandhakken en hun trek zitten te verbijten, en als jij dan schrijft dat je 3 biertjes gaat nemen, maak je het de mensen die net op hun tandvlees zitten wel HEEL MOEILIJK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn hier allemaal op het forum om onze gedachten op papier te zetten, onze gevoelens te spuien, onze emoties te laten zien, onze angsten, onze woede, onze stommiteiten....een uitweg te geven.
Er kunnen dingen gezegd worden die we liever niet horen omdat het iets te dicht bij komt...omdat het iets teveel verwoord wat we niet durven te bekennen.

Aktie......iets wat je schrijft
geeft reaktie.......een antwoord

probeer daar iets uit te leren...... in plaats van je aangevallen te voelen ......want niemand zit op dit forum om anderen aan te vallen
wel om de spiegel voor te houden als we daar behoefte aan hebben...om mee te leven ...of om te zwijgen

en hier gaan schrijven dat je gaat drinken en dan verwachten dat mensen met je mee leven ......is niet wat je kan/mag verwachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
Dank je.
Mijn man zit maar met van alles te rommelen, hij weet niet goed wat hij hiermee moet.
Ik ook niet trouwens. Ik kruip maar mijn bed in en zet mijn wekker voor over een uur.
Niet langer, want ik moet vannacht nog kunnen slapen. Ik heb twee gesprekken morgen.

Ik vergeet nog te zeggen : tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie, daar bedoel ik mee dat toen je het stukje schreef het nou net een slechte timing was.
Je moet bedenken dat vier uur 's middags het cruciale moment van mij altijd was om het eerste
glas te nemen. En als je hier wat langer mee leest zul je merken dat vele van ons juist op dat
moment afleiding zoekt om niet aan de alco te denken.
Tja, en toen kwam jij met je voornemens aan en dat zet dan bij mij en w.s. meerdere hier de gremlins tot aktie aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...