BamBam Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Jawel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Al gedaan met dutten? Of kun je je ook weer niet losrukken van het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 ff gedut en toen werd er opmn deur geklopt. Mn hospita heeft een ander bed voor me gekocht. Dat gaan we zo naar boven sjouwen. En ik mocht ook niet te lang slapen anders wordt het vanavond weer nix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Word jij ff lekker verwend, zeg! Een nieuw bed! Hopelijk slaapt het lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Blacky, maar van die grote spin was je dan tenminste wel af, dankzij jouw heel dappere babypoesjes die niet wisten dat ze groter waren geworden dan de doorgang onder de kast. Franceska ik woon nu sinds vier jaar in een flat waar ik gelukkig nog nooit een spin heb gezien, want ik ben in staat om te verhuizen.Safi, ik kan nog steeds helemaal hoteldebotel raken van "Europe"van Santana. Dat was wel een wakker nachtje voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Tja, dat forum werkt vaak als een biertje. Ik wil soms afstand maar het lukt nog niet zo. En ach, ik heb veel tijd te vullen.Ben jij nog steeds aan het gillen?Corinne, Gremlinmepper lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ik gil alleen voor spinnen, BB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Tja, wat mensen tegenwoordig al niet scoren op marktplaats. Maar ik vind het erg lief. En bedje ziet er goed uit. Dus straks mn kamertje ff 'verbouwen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Je verdient het ook, hoor, BB! Nu heb je al een struisvogel én een nieuw bed. Straks een jaar droog, wil je dan op een praalwagen door de stad gereden worden? Misschien kunnen we nog iets regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Benthespeciaal voor jouw omdat je het zo goed doet...een Pbtje..met Carlos...europe...wat hebben we daar vroeger veel op geslow danst of niet dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Toe maar weer...Wat zetten WE er dan op. Hier rijdt BB, zuipschuit in hart en nieren, BB nooit genoeg, BB die 'alles' wil en het zo goed weet voor anderen en zichzelf maar het zelf zo moeilijk vindt dit te doen.Of BB die straks, na 24 jaar zuipen de kracht ergens vandaan heeft gehaald om de drank te laten staan, en dan een jaar droog staat. Die zich voor uitdagingen gesteld ziet en soms niet weet waar ze het zoeken moet maar het toch gaat doen.De BB die vanochtend met een client naar een intakegesprek van de verslavingszorg ging en die vrouw daar zag zitten en zo'n bewondering voelde voor haar maar dat daar niet kon delen. En die vrouw dezelfde smoezen hoorde gebruiken die ik ook altijd ophing.Of laten WE de praalwagen staan en vieren WE het iets stiller, in gepaste vorm, met trots, blijdschap dat ik niet meer hoef en verdriet om alles wat ik ook heb versitterd in al die jaren.Alles zit in het leven, alles. Dat is toch ook mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Helahola! Dat was gewoon een oud grapje, hoor! Anna, Rufus en ik wilden een praalwagen omdat we een paar dagen droog stonden vorig jaar. Chill!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Houtje ligt amechtig mee te brullen voor haar computer. Moet er vreemd uitzien van buitenaf.En mijn LOLA komt dalijk eten (en niet te zuinig daggik zo). Tja daar kunnen jullie niet op googelen op LOLA. Ik heb vooraf visbordje met garnalen, forel en zalm en sla dan risotto met tonijn. Alles bij mekaar bij de Lidl voor zijn tweeeeeeëeeeeeen 15 fleuri's daar kan je niet van uit eten. Wijn voor de LOLA en Spa voor mij. Nou ja Saskia Quelle dan, 29 centen voor 1,5 liter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Dus vanavond zien jullie mij niet meer.En ik MOET DE NANNY zien. (Fran als de Nanny) Kijkt iemand?En Monique van de Ven die is inmiddels ook 55, wat een beauty, geen alcohol hè. Zo wil ik ook wel 55 worden om 20.50 uur. De LOLA krijgt weinig tijd vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Heel fijne avond Houtje, en The Nanny kijk ik ook altijd graag. Oooh, mister Sheffieeeeld...Al heb ik inmiddels ontdekt dat The Onedin Line ook weer wordt uitgezonden, ik als achtjarige helemaal onder de indruk van James Onedin. Het is nu ook wel weer leuk om te zien.Lekker eten allemaal, ik fiets zometeen nog naar de super en ben er nog niet uit wat ik eet.Bambam gefeliciteerd met je nieuwe bedje. Wat gek eigenlijk dat je wakker wordt gemaakt omdat je bed er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Oké Stien, inderdaad ben ik door je commentaar nogal geraakt. Kijk, ik heb van de anderen óók best wel kritiek gehad, maar dat kon ik allemaal wel aan, dat sterkte me zelfs.Maar toen jij schreef: wat doe je dan eigenlijk hier, voelde ik me zó eenzaam, in de steek gelaten, dat ik dacht: hier moet ik dus kennelijk nu niet zijn.Er hebben meer mensen gezegd dat ik dom bezig was, o.a. Houtje, maar die schreef erachter aan: blijf je ons wel op de hoogte houden?Persoonlijk heb ik meer aan opbouwende kritiek dan aan woorden die je zo'n pijn doen.Kennelijk mag je achteraf opbiechten dat je hebt gedronken, en dan is er ook alle begrip en ondersteuning voor. Maar tijdens moet je maar even wegduiken in je bed, of onder een steen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @Safi,Had ik dat gif daarstraks in huis gehad, ik stond niet voor mezelf in.Ik ben het nog niet helemaal te boven.@Stien,@Blacky,Nog bedankt voor dat bericht over je nieuwe klant.Ik heb mezelf op de vingers getikt, en dat doet nog zeer.@Fran,Laat maar staan. @Sandra,Ik weet al wat ik wil: niet drinken.Maar heb er wel de pest in dat ik na bijna vier maanden nog niet genoeg hersteld ben.Ben ik blij dat 1. ik Refusal slik, 2. er voor mij niets in huis is.@Safi,Dat was dan een hele goeie reactie van je gisteren en dan nog zo uitslapen. Daar kan geen gremlin tegenop, die hebben nl. geen geduld.Mijn Duitse vriend was altijd verzot op Santana. Ik heb hem destijds een keer zijn nieuwste album gestuurd, die was nog niet beschikbaar in Oost-Duitsland. Hij was er zo blij mee, dat hij me en een bedankkaart en een lange bedankbrief had gestuurd, terwijl hij het brievenschrijven doorgaans aan mijn vriendin overliet.@Benthe,Ook een dikke vette spin is geen reden om te gaan drinken.Of hebben de gremlins bij de vorm van spinnen? @Francesca,Hoe jij spinnen te lijf gaat.Wat ik altijd doe is het volgende. Ik zie de spin, kijk op welke ondergrond die zit en pak vervolgens een geschik glas of een geschikt doorzichting potje en een stuk stevig papier. Ik zet het glas over de spin heen en schuif voorzichting het papier eronderdoor, zodat de spin de kans heeft haar 8 pootjes een voor een op het papier te zetten. Dat til ik papier en potje op en ga naar buiten alwaar ik het papier van het potje haal en spin van het papier schud. Spin is dan ongedeerd buiten en ik van haar verlost.@Blacky,Dat hebben we met onze katten ook gehad, en verbaasd dat ze dan zijn dat ze er niet meer onder of tussen passen.@BamBam,Jij gaat geheid vroeg naar bed vanavond om zo snel mogelijk je nieuwe bed uit te proberen.Ja, ik kan wel een gremlinmepper gebruiken. Ik krijg em de deur niet uit, 'k weet niet wat dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Corinne, ik heb de truc met het glas één keer geprobeerd, en de spin was 3 poten kwijt, zodat ik hem alsnog naar de andere wereld moest helpen. Dus dan maar de korte pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Woorden die pijn doen kunnen ook wel eens een spiegel zijn Tolie, waar je eventueel je voordeel mee kan doen. Je bent hier volgens mij op een forum waar je lotgenoten ontmoet, en waar we beloofd hebben om een ander te steunen. (Sorry BamBam, dit is toch echt iets wat WE hebben gedaan.)Ik krijg een beetje de indruk dat je denkt dat we hier allemaal vergevende hulpverleners zijn die jou gaan vertellen dat het precies goed is wat je doet.Maar wat mij betreft Tolie, ik ga jou toch echt niet vertellen dat het een goed plan van je is of was, om aan de biertjes te gaan.Zou je dat prettig hebben gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Corinne,Ik overweeg ook om mijn huisarts om refusa te vragen. Kennelijk ondersteunt het anderen heel goed. Ik vind het alleen lastig omdat mijn huisarts mijn probleem niet onderkent. Jou grimlin is zo te horen nog niet helemaal verdwenen. Blijf mij ons en we ondersteunen je wel, zoals jij altijd in elk geval mij heb ondersteund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Tolie,Zoals ik al eerder schreef, ik ben in een slechte bui.Je ergerde mij met je bewoordingen, waarmee ik ook terug spiegelde.Als ik te hard overkwam dan spijt mij dat en hiermee mijn excuses.Hoewel ik hierbij wel gemengde gevoelens heb. Maar de tijd zal hetleren.Jammer dat je mijn bewoordingen niet begrepen hebt zoals ze bedoeld waren.En dat was niet om je in de grond te laten zakken want daar heb je mij nietvoor nodig. Het was om je iets duidelijk te maken.Jammer dat het zolang duurde alvorens je hier reageert, mogelijk een volgendkeer eerder?Ik had hier overigens al een heel verhaal neer geschreven maar bij nader inzienmaar weer verwijderd. Ik denk dat mijn boodschap niet begrepen wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Nee, Benthe, dat zou ik nier prettig vinden. Volgens mij heb jij ook gezegd dat ik dom bezig was, an daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Daar kan ik ook best tegen, dat waarder ik zelfs.Niemand hoeft me aan te moedigen als ik een fout besluit neem, maar het is ook zo dat er geen dingen gezegd moeten worden. die een ander zo'n pijn doen, en vooral, zo in de steek gelaten door lotgenoten voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @BamBam,Vond je dat niet te confronterend om uitgerekend een klant van je naar de verslavingszorg te begeleiden.Ik zou me geen houding weten te geven. Of wist dat mens dat je droog staat?Mag ik trouwens straks meelopen met die praalwagen waarop jij als koningin troont?@Houtje,Jij hebt plezier en gaat nog meer plezier maken, ik gun het je.He, ik ben nu echt in mineur.@Benthe,Ben jij nog zo jong? Ik werkte al toen de Onedin Line begon op de BRT of de Nederlandse TV dat weet ik niet meer.@Tolie,Mag ik je vragen of genoten hebt van je bier?Ik denk dat ik dadelijk even mijn bed induik om die trek kwijt te raken. Ik word hotemetotem van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Sorry mensen,Ik hou het even niet uit.Ik ga water drinken en lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Sterkte, iedereen met of zonder trek vanavond! Veel plezier degenen die zich plezierig voelen en zich verheugen (op Monique van der Ven, bijvoorbeeld)..Mijn geliefde is weer thuis en dat is heerlijk - al voel ik me nog even somber als al de hele dag. Het is vast een fase, waarna zich weer nieuwe kracht aandient!Iedereen bedankt voor de steun van vandaag en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden