ferry Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Mensen,Welterusten en tot morgen.slaap lekker, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Welterusten Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marion,Bedankt, ja ik moet het zelf doorkomen, maar jullie helpen wel goed hoor. Ik ben er nu wel overheen, alleen nog de schrik te boven komen.'t Is me weer duidelijk dat ik op mijn hoede moet blijven.Toen ik het bij het avondeten tegen mijn man zei, zei hij oei. Na het eten is hij met zijn biertje uit het zicht gegaan. Ik had nog niet eens gezien dat hij een biertje had genomen. Hij doet dat steeds zoveel mogelijk uit mijn zicht en slaat nog weleens een biertje over om die reden.Straatvrees lijkt me erg, een mens moet toch de deur uit om eten enzo te kopen. Ik hoop dat je daar over heen bent inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Idd, Delta, zo ondervond ik die behandeling ook.Hup Librium, Campral en daar moet je het mee doen.En ze dringen maar aan dat je in een praatgroep moet gaan.Ik heb gezeurd en gezeurd dat ik dat per se niet wou en niet durfde en daar geen baat in zag, dat ik een aantal persoonlijke gesprekken mocht hebben. Die heb ik ook gehad, maar het is mij nu achteraf duidelijk dat ondanks de welwillende inzet van die vrouw, dat ze daarvoor niet opgeleid was. Ze heeft me wel geholpen door een luisterend oor te bieden en goede raad te geven. Maar ze heeft nooit geopperd dat je jezelf kunt helpen met anders denken, ze heeft me wel geleerd dat je iets anders moest gaan doen als de trek kwam. Soit ik heb na die ervaring toch kleine drie maanden niet gedronken, doch met de nodige uitglijers. En na mijn terugval was de behandeling hier uit de kunst voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Benthe,Ik schuur elke week mijn wijs- en middelvinger met een schuursponsje en zeep schoon.En zoals je al gemerkt hebt, ik ben niet snel terug mijn bedje ingedoken (al had ik wel zin in de vergetelheid van de slaap). Ik heb morgen twee gesprekken en dan is het niet handig als ik om 4 uur wakker en uitgeslapen ben. Voor dat eerste gespek zou dat niet zo erg zijn, maar wel voor het sollicitatiegesprek aan het eind van de middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marijke, Fijn dat je man morgen weer naar huis mag.Hij moet het echt rustig aan doen nu en ga er maar van uit dat de medicatie aanslaat.Die gremlin is nu echt wel weg, hij houdt kennelijk niet van warme chocolademelk.Ik hoop dat je knuffie door een kindje is gevonden en nu vertroeteld wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 avond corinne , misschien zat/zit de trigger daar ivm morgen ??over chocolade ook in chocomelk er zit een stofje in chocolade welke men ook in wijn terug vindt mogelijk dat hierdoor je gremlin het op het lopen gezet heeft ??en ja ik ga naar nederland de 17 ste dus mensen niet op de baan komen he want blacky rijd daar :-))ik ga stillekes aan opslomen zoals ullie dat zo mooi zeggen ik wens jullie allemaal een zo fijn mogelijke nachtrust toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marieke, fijn dat je man weer naar huis mag en wel zielig van je knuffie.Ik heb ook een knuffie van Knuffie gekregen, die van mij staat (zit) op de koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 hoi marieke , fijn te lezen dat je man morgen naar huis mag wat is een knuffie een teddybeer ??over trein gesproken gisteren hoorde ik hier de ziekenwagen voorbij rijden , is een beetje verder een man op een fiets over de gesloten treinbaan gereden en gegerepen door de trein zag ik deze morgen op het nieuws ;-((slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Dat is dan een heel goeie tip Corinne, die chocolademelk. Ik zie de gremlins al verbijsterd alle kanten optuimelen, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je nog emoties hebt.Ik schuurde mijn rookvingers ook altijd, met een puimsteentje en wat bleek, maar met de laatste weken niet drinken rookte ik zoveel dat er geen schuren meer tegenop viel. Dan ook die laatste gremlin maar de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Blacky, toen er een meeting van het forum was. Ik geloof in februari, toen had Knuffie voor iedereen een klein knuffeltje mee genomen. Ik zou ook eerst komen en Ferry ook, maar wij hadden nog een beetje last van onze straatvrees en toen heeft Knuffie mij het knuffeltje opgestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Dank je Blacky,Slaap lekker en morgen zal ik oppassen voor elke auto met een Belgisch nummer bord bestuurd door een vrouw.Ik denk dat een aantal kleine ambetantigheden zich opgestapeld hadden vandaag en dat vooruitzicht van morgen zal ook wel meegespeeld hebben. Enfin, 't Is nu over.Een fijn forum, bedankt mannen en vrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Benthe,Dat niet roken hou je nu al drie dagen vol. Hoe gaat dat, vertel eens, want je weet ik wil er zaterdag mee beginnen, of beter gezegd mee stoppen.De eerste anderhalf maand niet drinken was ik haast een kettingroker, meer dan een pakske per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Corinne laat de rustgevende choco op je in werken, morgen heb je blijkbaar heel wat te doen.Blacky een spinloze nacht toegewenst.En voor allen sweet dreams, ik heb weer veel aan julllie gezelschap gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Joann,Ik zie je ingelogd staan. Is je vakantie al voorbij of zit je ergens in een internetcafe.Ik hoop in elk geval dat je geniet en dat het goed gaat met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Corinne, dat heb je weer goed overleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hai Joann, hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Benthe,Bedankt en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Internetcafé, klinkt wel heel alcohol-achtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marion,Ja het is over, was wel heftig, mijn ogen zijn er nog nat van. Maar de rust is weergekeerd.Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 We halen vandaag de 300 berichten wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marion,Ben er nog nooit in geweest, maar kan me niet voorstellen dat ze daar wat anders schenken dan fris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ja, het zijn er al veel. Zoveel heb ik geloof ik nog niet op een dag bijmekaar gezien.Lap en dat is er weer een.Even aangepast, want ik zie dat dit mijn 3900ste bericht is en dat in 5 maanden tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ja, ik ben er een keer geweest in Turkye. Geen alco hoor, maar daar hadden ze alleen een ander toetsenbord. Maar café klinkt zo..je weet wel:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ik heb geen last van Gremlins maar van muggen vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden