Spring naar bijdragen

maandag, 13 augustus 2007


luciene

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah, inderdaad, ik haalde Sylke en Dotske door elkaar! Dotske, ik had het dus tegen jou met betrekking tot door elkaar gehusselde gevoelens en zo.

Sylke, ik was het wel met jou eens hoor, over die voordelen van alcohol. Ik heb hier maanden geleden zelfs wel eens een betoog zitten schrijven over de functie van alcohol in de menselijke samenleving. Het bestaat al sinds de prehistorie, dus die functie is er wel degelijk. Het probleem is alleen dat er mensen zijn die geen rem hebben, zoals ik.

Dotske, ik begrijp je reactie niet goed? Fran had het niet over nieuwelingen op het forum of zo hoor. Alleen over het feit dat er kennelijk niet meer gegeit kan worden, zoals vroeger. Als we aan het geiten waren hadden we het bijvoorbeeld over manden met kousen, bergen knopen of kilo's patatten, en daar konden we pagina's lang melig over doen.:D Mis het eigenlijk ook wel.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjullie wel. Hmm, teletubbies en dubbele knuffels, nou kan ik straks lekker gaan slapen.
Ook knuffels terug.
Als ik per ongeluk de tv aan zet en de teletubbies zijn er, moet ik altijd zo lachen om dat ideale babietje dat uit die zon zit te smilen.
Hoe staat het met de frieten, koeken, chips en chocola vanavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he luciene doe dat nou ook niet he. Dan ga ik er liever af, ik zit hier het minst lang, ik wil niemand wegjagen. Morgen gaat het wel beter met me. Ik wil hier geen brokken slaan tussen ouwe en trouwe forumposters. Fransesca mijn excuses, ik zal wel fout zijn. Het lukt me vandaag gewoon niet om mijn fouten te zien. En ja het leven zuigt, maar ik nog beter. Wel voorlopig niet meer bij men husby ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nou wordt het me te dol. Luciene, gisteren en eergisteren nog werd er constant gereageerd op jouw verjaardag. Wie zit er tegen zichzelf te praten?
Anna, die opmerking over nieuwelingen was van mij, en Franceska zegt dus juist net dat ze inderdaad niet meer zo op de nieuwe reakties reageert.
Daarbij, een week geleden werd hier ontzettend gegeit, en toen werd er door een andere oudgediende gezegd dat het hier totaal niet meer serieus was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames, heren,

Hier ben ik weer.
Ik ga nu eens een keer niet op iedereen reageren, want tegen dat ik daarmee klaar ben is iedereen al naar bed.
Ik hop er dus zomaar tussen.

Heb dus de konijnen verzorgd en geknuffeld, dat laatste tijd beginnen ze wel heel erg lekker te vinden, nu ze me beter kennen.
Ik ben daar langer mee bezig geweest dan de bedoeling was.

Daarna naar huis, telefoontjes gepleegd en dan was het weer tijd om te koken en te eten.
Dan nog TV gekeken en patsboem: 't is half elf.

Zie dat er hier geïrriteerd naar mekaar wordt uitgehaald, dat sommigen erover denken van het forum weg te blijven.

Ik mag iedereen hier graag en heb graag dat jullie allemaal blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...