Spring naar bijdragen

maandag, 13 augustus 2007


luciene

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, deze partypoeper gaat helemaal nergens meer heen. Ik ga lekker op tijd naar mijn bed, want laat slapen voelt bijna net zo slecht als drinken (de volgende dag dan) en daar heb ik ff geen zin meer in.

Welterusten allemaal en niet met barkrukken gaan gooien he?!!

:lips: Mick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee, ik snap het niet meer, ik ben van het harmoniemodel hoor.
Hihi, inderdaad Mick, het lijkt wel een kroeg met ruzie. Krukken vliegen in het rond, flessen worden op elkaars kop kapot geslagen, en ik maar aan mijn kopje thee zitten.
Wij nieuwgedienden denken vast over een paar maanden: gezellig was die tijd! (Met een glimlach.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Francesca,

Gij moogt naar uw bed gaan als gij daar behoefte aan hebt.
Ik bedoel natuurlijk iets rigoureuser dan naar bed gaan.
Kom lieverd laten wij de handen schudden.
Dan kunt ge daarna uw kopkussen lekker opschudden en geflankeerd door die lieve poezebeesten met zijn 3en om ter hardst ronken.
Welterusten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he, net als het gezellig wordt gaat iedereen weg :).
nou, iedereen teentjes intrekken en weer over op de orde van de avond...

ik zit me hier een potje te stressen over komend weekend dat ik al zonder al dat geruzie en geirriteer heen en weer stuiter, nu met even nog wat extra! lang leve de seresta!

dames? moeten we collectief ongesteld worden??

en nu ga ik even naar de docu kijken over uithuwelijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga maar lekker slapen Fran, gezellig bij de poezen. Ik herken dat wel van die bonje en spanning, maar het is ook zo negatief en je hebt er zo weinig aan. Het gaat vaak niet eens over hetgeen waar het over lijkt te gaan, meestal zit er iets heel anders achter.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne dan kan jij ook geen nachtwerk maken.
Demp het licht maar vast een beetje, kunnen de anderen vast naar dromenland.

Poeh, heftig kunnen mensen toch reageren op hun kopje thee 's avonds.
Volgens mij gebruikt men niet de goede thee. Was het niet de witte thee blaadjes
die voor de avond nodig zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Francesca

Heeft iemand het woord FLES geschreven of gedacht? Nee, niemand. Die fles zit in JOUW hoofd. Mooie smoes. Die van het forum mogen me niet, dus ik ga lekker weer zuipen.




Francesca, heb zelfs geen fles in huis,en zelfs geen behoefte om er een te halen,dus je bent een klein beetje te ver en te grof gegaan. Maar toch bedankt voor je "lieve " reactie. Had al sorry gezegt tegen u, maar kom........zo kennen we de aard van het beestje. Echt tof van je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Stien! Heel fijnbesnaard van je!

Mick, ik weet niet wat het is, hoor. Maar ik zit op het forum en dus ben ik wel met mijn alcoholprobleem bezig. :D (Sorry, maar lig ff heel erg in een deuk, dus die :D moet je maal 1000 doen en met geluid volumeknop 10 erbij.)

Ik zit bovendien naar Carlos NuƱez te luisteren. Dus dat is niet zo rustgevend.

Haha, ik heb geloof ik ECHT een goeie dag vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi corinne ,
het is dat jij het laatste geschreven hebt he dat ik op jou antwoord
dotske volgens mij zit je een beetje met een holiday bleu , heb ik ook altijd last van na de vakantie denken aan de mooie momenten die jullie samen gehad hebben kan mogelijk helpen .
deze week hoorde ik een mooie ga nooit slapen zonder woord of zoen want je weet nooit wat er gebeuren kan
berichten kan men nooit lezen zoals ze geschreven worden , mogelijk schrijft iemand over zijn tristezza maar als ik op dat ogenblik mij echt heel goed voel zal het nooit zo door dringen als ik ook triest zou zijn .
sommige zijn nog nieuwelingen en moeten nog leren hoe om te gaan zonder de ..... andere zijn een beetje langer bezig en weten al een beetje hoe het aan te pakken dus laten we mekaar gewoon steunen het is soms al moeilijk genoeg ;-(((
persoonlijk meng ik mij haast nooit in woorden ik heb het al moeilijk genoeg dat mijn ma in ruzie van mij heen gegaan is
ik wens jullie allemaal een fijne nacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

francesca ,
wat is er toch meid dat je er mij constant uitpikt? Heb nu ff geen nood aan een zeur,heb het al moeilik genoeg zo. Last van een gremlin? Ga breien of joggen, dansen, strippen, doe wat je lichaam vraagt, maar val een ander of jezelf lastig, oke? Of is dit zo'n aandacht-tekort-storing waar laatst sprake van was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd Franceska, als jij dat een goeie dag vindt, dan wil ik je betere dagen niet meemaken.
Het enige dat je bij mij vandaag hebt bereikt is dat mijn enigszins afgezakte haar nu weer prachtig alle kanten op staat. Je zal best een lieve meid zijn en een oudgediende op de koop toe, maar wat jij flikt is echt niet netjes. Zo, dat was de barkruk op jouw hoofd.
Lekkere meidenkroeg vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Hier ben ik weer.

Heb de laatse dagen alleen gelezen op het forum, voelde er niet veel voor om te reageren.
Voel me soms op het forum ook niet op m'n plaats omdat ik ben gaan minderen i.p.v te stoppen.
Afgelopen week heb ik mijn doelstelling niet gehaald, dus ook een reden om hier niet te schrijven.
Dat neemt niet weg dat ik van sommige van jullie veel leer en het mij toch veel steun geeft.

Ik wens jullie een goede nacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan niet laten het toch even te melden: het is INDERDAAD NIEUWE MAAN! Laat iemand mij nog maar een proberen wijs te maken dat dat niets doet!

OkƩ Benthe, Fran zegt inderdaad dat ze niet meer alle berichten uitgebreid leest. Maar toch denk ik dat haar eerdere opmerking over vroeger sloeg op behoefte aan een beetje gegeit.
Ik vind dat trouwens helemaal niet zo gek als iemand niet alles doorleest. Je moet er maar de tijd voor hebben. Mij lukt het ook niet altijd, hoewel ik zo forumverslaafd ben dat ik het wel probeer.:huh: Als je hier langer bent heb je al zoveel mensen voor een paar dagen zien komen, om dan weer voorgoed te verdwijnen, dat je geneigd raakt eerst even de kat uit de boom te kijken. En mij overkomt het ook zeer regelmatig dat ik berichtjes die net boven mij geplaatst zijn mis, omdat ik toen net zelf aan het schrijven was.

Kunnen we alsjeblieft ophouden met dat overspannen gedoe? Laten we het er maar op houden dat we allemaal wat lichtgeraakt zijn vanavond.

Ik kruip in ieder geval gewoon mijn bed in, morgen om half zeven weer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,

Ik kan er idd geen nachtwerk van maken. Ik ben al moe en moet er vroeg uit. Alle ingrediƫnten voor een goede nachtrust aanwezig. Moet ik dadelijk nogwel mezelf naar boven zien te hijsen en dat is altijd o zo moeilijk voor dit nachtdier.


Benthe,

Vanochtend had ik een sollicitatie bij het ontwikkelingbedrijf R'd. Vond ik een prettig gesprek.
Ben ik thuis en ben nog na voor het gesprek van vorige week, wordt ik ondertussen op het vaste toestel gebeld. Dat van vorige week bij de gemeente Vlaardingen was noppes. Ik kwam verlegen over (alweer). Eerlijk gezegd was ik bang dat mijn irritatie erafdroop. Ik vond het nogal warhoofden, er zat geen lijn in dat gesprek en die gebiedsmanager zat maar te zeuren over Belgiƫ.
Vandaag was ik wel op een mooie originele manier afgewezen. Ik zou niet het type zijn dat bij de directeur past. Directeur zou aanwezig bij het gesprek, maar was dit niet. Dus die consulente van het uitzendbureau had dezelfde reactie als ik. Hoe kan een ander dat nu goed beoordelen?
Kreeg daarna van hetzelfde uitzendbureau, maar andere locatie de mededeling dat ik donderdag op gesprek kan bij een opleidingsinstituut. Zo blijf ik lekker bezig. Ik heb het maar druk als werkloze. Moet ik dus weer dezelfde leerlinge verplaatsen en daarvoor heb ik alleen nog de vrijdagmiddag.
Ik krijg straks nog een burn out en als je in de WW zit, kun niet eens meer in de ZW raken. Al lig je te kreperen, dan moet je nog solliciteren.

Maar je vroeg naar de konijnen, wel, die vonden het knuffelen zo prettig, dat ik elk konijn een hand ter beschikking kreeg. 't Was redelijk weer en ik vergat de tijd. Het is trouwens altijd rustgevend lieve diertjes te troetelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...