Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Safi,

Of je bijdragen nu uitgebreid zijn of wat korter, ik blijf ze lezen. Ik kan ook niet alle dagen zoals vandaag mijn tijd hier doorbrengen.
En welterusten.

@Benthe,

Mooi gremlinbericht van je.
Welterusten.

@Soothe,

Weer van de partij.

@Haddock,

Safi heeft de moeite genomen dat verhaal van internet te kopiƫren. Wat alcohol toch aan invloed heeft op je lichaam en geest, he. Onvoorstelbaar wat voor een sukkels wij zijn geweest om dat goedje als vriend te nemen.

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hallo Soothe, ik hoop dat je Haddock bereikt.

Met dat ik het schrijf van dat gremweer begint het me hier even te onweren en bliksemen en regenen.

Geplaatst

Safi,
Ik moest je mop twee keer lezen (mijn Schots is niet zo goed als mijn Engels en ik ben een tikkeltje moe). Wel een rake.
:D

Soothe,
Nu snap ik waarom jij af en toe mail zegt tegen Haddock, zonder meer.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
CPAS

Safi heeft de moeite genomen dat verhaal van internet te kopiƫren. Wat alcohol toch aan invloed heeft op je lichaam en geest, he. Onvoorstelbaar wat voor een sukkels wij zijn geweest om dat goedje als vriend te nemen.

Ben nu bijna halverwege "de verslaving voorbij", en, ik moet zeggen, ik heb er wel wat mee. Aan moet nog blijken.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Benthe

Nee Corinne, bij mij komen hier geen gremregens -buien van, bij jou toch zeker ook niet?

Hier harde wind en striemende regen, maar geen grembuien....

Geplaatst

Benthe,

Nee, hoor, ik merk er in ieder geval niks van. Gelukkig maar.
Alleen bliksem, harde knallen en het regent pijpenstelen.
Een van de katten is nogal onrustig, zal toch niet bang zijn voor een beetje onweer????

Haddock,

Ouwe snoeperd. ;)

Geplaatst

Benthe,

Van kaas wordt je dik. Beter is het dan een boterham met een plak kaas te nemen. Minder caloriƫn en toch een goeie bodem in je maag. Goed idee trouwens, zal ik ook even klaarmaken.

Geplaatst

Soothe,

We zijn de laatsten hier, maar ik ga nu naar bed. Om 8 uur staan de schilders er weer en dan moet ik toch op zijn minst gewassen en aangekleed zijn en mijn haar gekamd hebben (een punker is er niks tegen als ik net uit bed ben).

Slaap lekker.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...