Spring naar bijdragen

zaterdag 18 augustus 2007


Sandra

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne,
Duid mij niet euvel!!!
Afgezien van het feit dat je niet drinkt, zou het niet kunnen dat er symtomen,van wat men depressieve
aard noemt achterliggen.
Leven zonder geeft zo z'n problemen,maar niet alles kan men altijd daar op gooien.
Probeer eens hier enige klaarheid in te brengen, indien mogelijk.
Liefs Soothe. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben geen goed gezelschap nu.
Ik had vanmiddag een gesprek met mijn vriendin, toen kwam ook mijn dieptepunt ter sprake, toen kreeg ik alweer een krop in mijn keel. Op weg naar huis bedacht ik dat ik toen toch beter gedaan had om het maar in te slikken en niet een nacht erover te slapen, zoals ik gedaan had.
Dus zit ik hier nu met een hoop onbestemde gevoelens. Moet ik nu blij zijn of niet dat ik leef?

Goed dat ze je intensiever gaan begeleiden. Dat voelt voor jou ook goed, denk ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Iedereen een beetje de dag doorgekomen? Hier is het goed gegaan, ook de bbq, kon gelijk ingezet worden als de bob en was ook blij even er tussenuit te kunnen.
Was leuk verder, gezellig, heb me tot in de middag belabbert gevoeld, maar met asprientjes en voldoende koffie, knapte ik op.
Was laat geworden, visite is net pas weg en man en kids slapen, tweede dag heb ik ook gered, maar voel me depri, niet logisch, zou blij moeten zijn, ben twee dagen alcohol vrij. Ga zo toch maar proberen te slapen, moet er zeven uur uit.
Geen flauwe opmerkingen over mijn stoppen bij familie en vrienden die zich afvroegen waarom ik niet dronk, iedereen accepteerde het zonder problemen en vonden dat het eigenlijk ook beter was.

Groetjes Calimero

2 dagen alcoholvrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...