Spring naar bijdragen

Donderdag 23 augustus

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 131
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Huh, waar dat dan?
Echt joh dit forum is openbaar voor iedereen!
Of je wil minderen of wil stoppen is aan jezelf!
Het is wel een feit dat de meesten er uiteindelijk
voor kiezen om helemaal te stoppen!
Of omdat ze geen maat kunnen houden (kapotte remblokjes)
of omdat niet drinken meer rust geeft dan beperkt drinken!

Maar als het je niet gelijk lukt om helemaal te stoppen
wil dat heus niet zeggen dat je hier niet mag posten,
want als dat zo was, nou dan had ik al heel lang gelee mijn mond moeten houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

In één van de huishoudelijke regels van Tactus staat dat wij onze verantwoordelijkheid moeten nemen en beter niet kunnen schrijven op dit forum als we hebben gedronken.

Ok ik wil die regels best wel naleven.

quote:

Melden te hebben gedronken is o.k, laat het daarbij en meng je verder niet in de discussie.

Ik snap dit dus niet helemaal en ik word er onzeker van. Waar mag ik nu posten als je er nog niet vanaf bent, dat is dus mijn vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quera,

Je mag hier gewoon op de dagdraad meeschrijven!
Waar het in de betreffende quote om ging was dat het niet verstandig is
als je drinkt (meer dan 1 glas, meerdere glazen....)om te blijven schrijven op dat moment!
Je mag melden dat je gedronken hebt, of meer dan je je had voorgenomen in het geval van minderen
maar men verondersteld dat het dan niet in je eigenbelang is om te blijven schrijven!
Je haalt nu echter een citaat aan van een deelnemer, voor de specifieke regels zoals die gesteld zijn door de moderatoren kun je ook kijken bij spelregels en mededelingen!

Schrijven op een forum terwijl je gedronken hebt, of dronken bent..(en wie bepaald dat verschil?)
is niet handig! Maar wat ik uit jou voorsteltopic weet is dat je zeer weinig drinkt...en hier steun zoekt om het laatste beetje de baas te kunnen? Heb ik dat goed, of zit ik er nu helemaal naast?
Het is hier echt niet zo dat je volledig sober moet zijn om te mogen posten, er wordt alleen aangegeven dat het doorblijven schrijven tijdens het drinken wordt afgeraden!

Is er iemand die jou heeft aangesproken op je postings?
Nee toch? Er is toch niemand die jou persoonlijk heeft aangesproken dat je hier beter niet kunt schrijven.....?
Dus.......maak je niet druk om die citaten...ze waren niet op jou van toepassing!
Gewoon blijven schrijven, en mocht er eens iets zijn wat niet door de beugel kan........dan hoor je dat snel genoeg van de moderatoren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...