Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 augustus


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe,

Ik houd me door de week vast aan de structuur van mijn (vrijwilligers) werk. Ik doe diverse dingen, en het kost me energie, jaaaaaa, ik word er moe van jaaaaaaa, maar het houdt me aktief, ik moet leren en blijven denken, ik geef les dus moet steeds bijleren, ik leer van de mensen (volwassenen) die ik lesgeef maar ook van de kinderen.

Ik moest vandaag weer werken en kwam vanavond een stuk vrolijker thuis. We hadden een leuke vergadering gehad (ja, ik moet wel notuleren) maar dat doe ik graag.

Zo voel ik me waardevol :rose:.

En ook onbetaald werk gaat veel fijner zonder hoofdpijn, wist je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of iemand dit herkent maar ik heb gewoon echt pijn in mijn lijf sinds ik niets meer drink. Met pijn bedoel ik dan voornamelijk pijn in mijn spieren. In mijn benen en voeten vooral.
Zou dat kunnen komen doordat ik geen alcohol meer drink en ik vele jaren roofbouw op mijn lijf heb gepleegd? Komt het er nu uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor net van mijn dochter dat mars de hele week al rond 4 uur te zien is in oostelijke richting.

@Houtje,
Collega, je doet me eraan denken dat ik mijn ontslag als vrijwilligerster nog moet doorgeven en afscheid nemen van mijn pupillen.

@Gem,
De alcohol heeft aderen beschadigd. Ik heb ook veel pijn in mijn onderbenen en voeten. Toen ik daar laatst bij de huisarts over repte zei ze dat gelijk en dat steunkousen een oplossing kunnen zijn tegen de pijn. Over een maand maak ik weer een afspraak met haar, ik begin het zo stilaan te overwegen. Ik draag toch altijd lange broeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Corinne, dat is dan nog veel erger.

@ Gem, bij mij is het een kwestie van alles jaren genegeerd te hebben voel ik nu alles 3 x zo erg.

Vermoeide voeten steken gelijk, spierpijn = onhoudbaar.
Bij mij gaat het beter nu ik één per week een flink uur (medisch) fitness doe, ik wandel meer en fiets meer (terwijl ik eigenlijk net zo goed in de auto kan, maar voor dat fietsen was ik overdag altijd te moe).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe ook vrijwilligerswerk 4 dagdelen per week verdeeld over 3 dagen, zonder dat zou mijn leven echt een zootje zijn want ik haal er mijn structuur en voldoening uit en het is ook nog eens iets wat ik te gek vind om te doen.. niet voor anderen zorgen want daarin ben ik geburnout, maar lekker creatief mogen doen achter de computer en mensen blij maken met een mooi ontwerp voor een nieuwsbrief, kaartje, flyer, noem maar op. Collega's om me heen, waardering krijgen, en op je bek mogen gaan omdat het een leer-werkproject is en niet de stress heeft die in een echte baan er wel is. Ik werk hier nu al bijna 7 jaar en in mijn hele leven heb ik het nog nooit zolang ergens volgehouden!!!

mijn biertjes van gisteren waren dom maar ik snap het wel, de spanning met die stomme rotkat die maar niet tevoorschijn wil komen, deze week vrij zijn en nergens toe komen, dan even in de kroeg zitten met collega's zonder drank, confrontatie op 1 avond met mensen die teveel gedronken hebben.. tja, toen moesten die 2 biertjes uit de koelkast verdwijnen.. waarom zij wel en ik niet.. lekkere gremlins dus!

An, je klinkt precies als ik toen ik hier voor het eerst kwam, stoppen met drinken, maar wel vreten en ontevreden zijn met mijn lijf, ik woog toen bijna 100 kilo.. uiteindelijk heb ik via de website 'streep je slank' ook mijn eetgedrag aangepakt en ben ik bijna 20 kilo kwijtgeraakt. Nu ik weer gestopt ben met drinken (nouja, bijna gestopt dus) merk ik dat ik mijn rotgevoel weer weg ga eten dus ik denk dat ik me weer aan ga melden bij streep je slank om het weer op te pakken.

morgen mag ik weer hardlopen, voor het eerst zonder bril... ben benieuwd!! heb wel zo'n sportieve zonnebril aangeschaft zodat er geen vliegjes in mijn ogen kunnen komen.. zal er flitsend uitzien haha.

Verder schiet ik op het moment continue in de tranen omdat ik me verschrikkelijk veel zorgen maak over Kaatje.. waar is ze? is ze er nog? leeft ze nog? elke dag dat ze er niet is wordt zwaarder.. zou dat ooit overgaan? en wanneer geef je de hoop op?

wie weet willen jullie allemaal even flink duimen dat ze dit weekend toch echt weer ergens op komt dagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, Houtje,
Ik was toch al voornemens om weer te gaan fitnessen, iets waar ik een aantal maanden terug al aan begonnen was, maar sinds ik niet meer drink mee ben gestopt omdat ik te vermoeid was.
Die beschadigde aderen: dat zou ook nog eens kunnen! Ik moet er niet aan denken, maar waarom zou het niet kunnen! Ik begrijp dat dat iets is wat zich niet meer kan herstellen?
Ik geloof dat ik maar eerst probeer te sporten en dan altijd nog naar de arts kan stappen als het niet helpt. Ik word hier niet blij van, wat ik mezelf heb aangedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, ik hoop echt dat je Kaatje er nog is, en tijdelijk een ander onderkomen heeft gevonden bij mensen die niet weten dat ze bij jou hoort. En dat ze de weg terug naar je vindt. Ik hoop dat je ondanks je zorgen toch lekker slaapt.

Ik sluit de boel ook af. Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem

Véél van de schade herstelt zichzelf aan je lichaam, hangt ook een beetje van de ernst af. Ik had nog mazzel met mijn ééne (teveel) fles wijn per dag. Ik heb eigenlijk geen "restverschijnselen". Maar naarmate wij vrouwen een dagje ouder worden, worden onze aderen sowieso slechter, het zal nooit echt helpen hè. Maar nogmaals, bij de meeste mensen is de meeste schade reversibel. Ik fitness in een fysiotherapiepraktijk, gezellig, klein, max. 4-5 man/vrouw tegelijk, persoonlijke begeleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quera,
Omdat ik een hele tijd achterloop en niet bij iedereen hetzelfde wil schrijven, wil ik jou vanaf de dagdraad van harte welkom heten.
Ik hoop dat je hier de steun kunt vinden om je doelstelling te halen of die nu nog veranderen zal of niet.
Hoe gaat het met je sinds je je voor het eerst voorstelde op "wie is wie"?

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tapas,
Ik duim voor je tot ze erafvallen.

@Houtje,
Slaap zacht.

@Gem,
Ze heeft niet gezegd dat dat niet goedkomt. Ik heb er trouwens al minder last van dan in de eerste maanden.

@Tolie,
Hallo en welterusten.

He he, hoe zou dat toch komen? Ik voel me zo lekker in mijn vel zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,
Geniet van het gevoel zo lekker in je vel te zitten. Je hebt vandaag te horen gekregen dat je een baan hebt, op een antecendenten onderzoek na dan. Nou dat zal wel goed komen! Na zo lange tijd moeite doen, schrijven en gesprekken is het dan eindelijk gelukt. Daar krijg je wel vleugels van! (jij wel, degenen in het gevang hebben er niets aan...)
Kicken toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tapas, Kaatje, nog niet terug? Dat kan bijna niet met Het Kaarsje!!

@cpas, Corinne,
ik heb nog niet verder gekeken, ga nu ook echt lekker slapen, maar het is heel fijn dat er iemand is die je nog welterusten wenst!
Jij ook :slaap zacht, tot morgen!
liefs, warmte, iedereen, warme nachtrust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...