Spring naar bijdragen

woensdag 29 augustus 2007


Sandra

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
safidepafi

als honden ergens wel een hekel aan hebben is het dronken mensen...GRRRRR!




Dat ligt 'm aan hun ervaringen ermee, die twee van mij vinden alles best, kruipen dan bovenop me...... maar komen dan ook nooit in de kroeg. Zulke honden heb ik echter wel gehad, vonden ze ook heerlijk, bier ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
haddock

quote:


Originally posted by:
Calimero


Teller weer op nul hier.


cal.





Shit, Cal, niet droog gehouden? En niemand die het opvalt? Gewoon herpakken en er morgen fris weer voor. Er is geen enige juiste weg, het zijpad terugwandelen en weer afslaan, naar de horizon.




Groets, Haddock



Nee, niet droog gehouden, shit!!!!!!!!!!!! En geen excuus is goed genoeg.... Weet je het werkt niet eens meer, stemmetje van het verstand doet mee. Heb zojuist het laatste restje door de gootsteen gegooid.
Weet je, je laat me huilen met je berichtje, want je hebt gelijk met je shit en ook met je herpakken.
Weet het even niet meer, chaos in die bovenkamer van me, truste, slaap lekker, ga zelf ook een poging doen nog even te slapen.

Sorry,
cal.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Calimero

Weet het even niet meer, chaos in die bovenkamer van me, truste, slaap lekker, ga zelf ook een poging doen nog even te slapen.Sorry,


cal.



Niks niet sorry, daar is dit forum voor. Ik kom net vers uit de avonddienst, dus ben nog alert. Kop niet laten hangen, en er wederom voor, waarde Calimero!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Quera

Maar ik werd onzeker omdat niemand het vroeg, das nou net mijn makke, begrijp je?



Je bent slim genoeg, nou nog wat durf! Waarom niet? Kijk om je heen, idioten maken de dienst uit, voel jezelf bepaald niet minder........

De op BBC 2 van Brazil genietende Haddock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ga ik proberen, hoop dat ik me kl*te voel straks als ik opsta, heb ik verdient, eigenlijk is het een beetje feest, mijn trouwdag, elf jaar alweer, wederhelft moet werken vanacht. mooie datum om weer te beginnen als ik het eens volhou.
ga nu echt haddock, weltrusten, droom leuk vanacht.
cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Calimero

Heb zojuist het laatste restje door de gootsteen gegooid.


cal.



Heel wijs! Echter, trek je er niet teveel van aan. Alcohol is net zo min beloning als straf i.m.h.o., het is vergetelheid. Daar hebben we allemaal wel eens behoefte aan. Alleen is dit middel voor ons minder geschikt geworden omdat we er te veel gebruik van gemaakt hebben.
Als ik nog langer droog blijf ga ik de zen/meditatie kant uit, want ik wil af en toe gewoon ff weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
haddock

Je bent slim genoeg, nou nog wat durf! Waarom niet? Kijk om je heen, idioten maken de dienst uit, voel jezelf bepaald niet minder........



In dat licht bezien niet nee. :D

quote:


Originally posted by:
haddock

Alcohol is net zo min beloning als straf i.m.h.o., het is vergetelheid. Daar hebben we allemaal wel eens behoefte aan. Alleen is dit middel voor ons minder geschikt geworden omdat we er te veel gebruik van gemaakt hebben.




Ik denk ook niet Calimero dat je het als straf moet zien, dat doet meer kwaad dan goed en schiet het zijn doel voorbij. Maar dat is mijn bescheiden mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Quera

Maar dat is mijn bescheiden mening.




Dat is nu juist het punt. Iedere mening is bescheiden, je bent niet eens een uit talloos veel miljoenen meer als mens, maar een uit talloos veel miljarden! Dus je mening is gedoemd bescheiden te zijn. Niets mis mee. Maar volslagen onnodig extra te vermelden. We zijn slechts 'n stofje, maar juist die kennis kan je vrij maken. Sjeezus, wat klink ik vaag, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
haddock

quote:


Originally posted by:
Quera


Maar dat is mijn bescheiden mening.







Dat is nu juist het punt. Iedere mening is bescheiden, je bent niet eens een uit talloos veel miljoenen meer als mens, maar een uit talloos veel miljarden! Dus je mening is gedoemd bescheiden te zijn. Niets mis mee. Maar volslagen onnodig extra te vermelden. We zijn slechts 'n stofje, maar juist die kennis kan je vrij maken. Sjeezus, wat klink ik vaag, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.



Ik snap je wel, ik was wat traag met mijn vorige antwoord, want ik was nog aan het denken. Ik denk wat af zo. Maar je hebt gelijk, overbodige opmerking.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit wordt lastig, ik weet het niet goed te verwoorden, maar ik denk dat jij te veel je gevoel via je brein laat lopen. Of andersom.
Je voelt 'n juist antwoord, en denkt: maar wat nou als...... Of je bedenkt 'n goed antwoord, en voelt: dat is net niet helemaal goed.....
Klinkt weer vaag, maar ik bedoel dat je het meer moet laten gaan. Er komt hier zo veel voorbij dat je de krenten uit de pap moet pakken, en het zou leuk zijn als je er weer 'n paar terug in doet, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Quera

Weet je ik maak vaak dat soort opmerkingen om me in te dekken, dat niemand dan hoeft te zeggen dat mijn opmerkingen er niet toe doen. Dan ben ik dat in ieder geval te snel af, denk dat ik zoiets denk.



Quera, JIJ HOEFT JE NIET IN TE DEKKEN! Je komt op mij over als 'n weldenkend mens, waarvoor zou je je indekken? Voor de grootbekken? Als je ze niet lik op stuk kunt geven negeer je ze toch totaal! Je bent zo vrij als je kunt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...