Spring naar bijdragen

woensdag 29 augustus 2007


Sandra

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne

ja wat duurt dat nog lang
de bus had nog maar 22.000 km gedaan toen wij hem van het Engelse leger dat ophield in Duitsland kochten. Voor een diesel motor is dat nog maar inlopen van de motor.
We onderhouden de roest als gekken en de bus kan nog wel 30 jaar mee.

Ja dat met die vast verblijfplaats moet ik nog uitwerken maar de hele kust van Spanje staat swinters vol met 65+ers dus er zal wel iets te regelen vallen ...kamertje huren bij een studentenhuis misschien...hahaha?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belt de buurman op: Ja ik ben even met de hondjes bij De Buren (dat is de buurtkroeg), ff een pilsie. Grrrrr. Daar kan ik dus even op gaan zitten wachten, maar als hij er binnen een half uur niet is, ga ik Max halen.
Safi, ik citeerde de tekstregel van C S N & Y verkeerd, het is geen Funny House maar Fine House.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky

Ik vind het echt een geweldige prestatie dat je 1 jaar droog staan hebt behaald en ik kan me geen beter voorbeeld wensen. Je hebt moeilijke dagen en avonden doorstaan en nachtmerries van je afgeschud met de diepste overtuiging dat alcohol en jij niet meer samen gaan ook al geef je geregeld aan dat je dat pijn doet.
Toch kies jij voor jouw en je nieuwe Ik en daar bewonder ik je enorm voor.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present:

een roosje voor elke week dat het je gelukt is!!!!
Ga zo door!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè wat onbeschaafd Safi, foei toch. Ik zeg toch ook niet wat ik in bed draag, maar wel wat ik aan de pc aan heb, hihi. Zoals Marilyn Monroe altijd zei: Wat ik in bed draag? Chanel no. 5.
Ik wil ook wel een gebloemde pijama met volanten plus sportsokken en een bedjasje Corinne.
Inmiddels heb ik de buurvrouw gealarmeerd, dat is een nogal Rotterdamse dame die haar mondje bij zich heeft en ik hoor meteen de benedendeur dichtknallen, dus zal ze wel op weg zijn naar De Buren. Dat wordt vannacht oordopjes in, want echtelijke ruzies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen we hebben een jarige Dutchdelight onderons /had zich op 5 september vorig jaar aangemeld (ja ik heb teveel koffie gedronken vandaag...ben hyper)

Patrick

gefeliciteerd met je 44 ste verjaardag
ik heb je verhaal net even gelezen bij wie is wie en het ging je niet erg goed vorig jaar omstreeks deze tijd.
Ik hoop dat de behandeling bij de Bouman kliniek je geholpen heeft en je inmiddels de borrels overdag kan laten staan.
Laat eens wat van je horen.
Veel plezier op je verjaardag morgen.
Laat de eerste staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patrick/Dutchdelight ook van mij een fijne verjaardag toegewenst als je hier kijkt.

Max wordt hier zojuist min of meer naar binnen gesmeten door een woedende buuf en een wat schaapachtige buurman. Hun hond sjokte er wat moedeloos achteraan alsof hij dacht: Pfff, daar gaan we weer....

Ik doe tegen de zenuwen nog een bakje Bambu en dan gauw naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ben je toch altijd attent Corinne. :present:

Geen euforie hier omdat ik de controle heb, maar ook niet zo intens moe en niet weten waar je het voor doet, zoals gisteren.
De tijd zal het wel oplossen, hoop ik dan toch. Vorige zaterdag begonnen met niets meer te drinken en het schiet al op. Het is al middernacht geweest, dus dit is dan mijn 6de dag toch?

De hond die logeert geeft best afleiding, dat scheelt weer. Och misschien moet ik ook niet te grote stappen willen nemen.

Verder hopelijk met iedereen alles goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Calimero

Teller weer op nul hier.

cal.



Shit, Cal, niet droog gehouden? En niemand die het opvalt? Gewoon herpakken en er morgen fris weer voor. Er is geen enige juiste weg, het zijpad terugwandelen en weer afslaan, naar de horizon.

Groets, Haddock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...