Spring naar bijdragen

woensdag 29 augustus 2007


Sandra

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
safidepafi

NIET DUS zonder zijn we veel happier, en zitten we lekkerder in ons vel.


Die gedachten zijn erg belangrijk in het volhouden van het droog staan



Nou, hier, geweldig, toch!!! Wel weer op 0 beginnen, heh, heb ik ook gedaan, en lig ik lekker op je voor, nananananana!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haddock ik sta helemaal niet zo sterk. Leuk dat je het zegt trouwens, maar ik ben gewoon reëel voor mezelf. Die experimentjes, "het kan wel weer een keertje", waar slaat het op? Zo blijf je toch denken dat drank een beloning is? Zo lang die knop niet wordt omgezet blijf je die hunkering ook houden. Nou, met dat dagelijkse geworstel en die trek wil ik niet oud worden. Dan werk ik er liever aan om het hele stomme idee van "beloning" om te zetten in "het hoeft lekker niet meer". Zelfhypnose of niet, het is tenminste wel een gezonde zelfhypnose.
Maar jij gaat goed zo te lezen, houwen zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Benthe

Dan werk ik er liever aan om het hele stomme idee van "beloning" om te zetten in "het hoeft lekker niet meer". Zelfhypnose of niet, het is tenminste wel een gezonde zelfhypnose.




Benthe, jij bent harstikke verstandig, en je hebt gelijk. Maar soms vliegen mijn gedachten ook alle kanten uit. Ik weet nu al dat er vanavond 'n Grem meereist naar huis ( hij is er nu al 'n beetje), na m'n laatste avonddienst. Er is niets in huis, maar ik zit zo op de fiets, en de kroeg is maar 'n paar KMetjes.........
Maar ik zal sterk zijn.

De waardeloze beloning de deur uithouder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe
Ik hoop dat ik je niet van slag hebt gebracht met mijn experiment.
Maar ik was zo bang dat ik een keer zou drinken als er een Gremlin op bezoek was en het dan zou verheerlijken.
Dat we gisteren gewoon onder het wandelen besloten laten we bier drinken en gewoon goed kijken en praten over wat we er nu van vinden.

Ik lag na het tweede biertje al te slapen en werd weer wakker en heb de laatste opgedronken.
Het gaf geen gelukkig gevoel ....het gaf geen verzadiging....het maakte ons niet fijner samen...we konden eerder niet over bepaalde dingen praten dan wel.....emoties waren bij mijn man een NO NO en bij mij juist wel een MUST.
Dus de hele golflengte zat verkeerd en we zijn blij dat we even weer hebben kunnen voelen dat we nuchter misschien saai maar zoveel beter in ons velletje zitten en ook elkaar veel beter aanvoelen.
En veel interessantere gesprekken kunnen hebben.

ik vond je Bungy jump verhaal erg goed en je hebt groot gelijk...dat ging gisteravond ook echt wel door mijn hoofd...waar ben je nu mee bezig?

Bedankt voor je reakties...your a friend:heart:

Soothe en Haddock...back on our wagon:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Calimero

n even je ventieltjes uit je fiets draaien en aan de buren geven, vragen of ze die morgen ochtend weer in je brievenbus gooien.

Anders hier kletsen, helpt ook heb ik gisteren ervaren.





Hahaha, goeie, maar da's te ver lopen, moet ik weer op de fiets! Ik denk dat het laatste 'n betere optie is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi je hebt gelijk hoor, jouw verhaal kwam mij erg nabij, ik werd er bang van, vandaar dat ik wat fel reageerde. Uiteindelijk was dat meer fel naar mezelf dan tegen jou, want ik ben niet zo'n voorschrijver van regeltjes voor een ander.
Fijn dat je er zo op reageert. En: je hebt me ook weer iets geleerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi

wat kan je een steun ondervinden van dit forum ,hé..da's toch hardstikke tof!!



Zeker weten Safi.
Ben zelf vandaag denk ik veel hier, de onrust van gisteren is niet over en begint al weer aardig lastig te worden, mijn katten kijken me aan met een blik van die gremlins hou je maar zelf, wij hebben liever verse muizen en vogels of gewoon kattenvoer, heb ik dus ook niks aan.
Moeilijke momenten zullen er wel bij horen, als het zo makkelijk was, was dit forum overbodig en noemde we het geen alcohol probleem.
Denk dat de wil te stoppen het belangrijkste is, als de wil er is kan je veel aan en weerstaan, maar de wil is wel eens moe of wordt getrickerd.
Wil je vandaag? Ik wel, gaat weer lukken dus.
He Safi, lees je berichten nu een tijdje, komt vast goed allemaal.
Tja, met ons verstand is het allemaal zo eenvoudig, nu de rest nog...

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, doe je zelf een plezier.
Ik kan het hebben hoor, Stop jezelf te verontschuldigen!!!
Je bent er weer!!!
It' all in the game,misschien heeft het bijgedragen, aan een bepaalde ontwikkeling!
dan was het niet voor niets.

Simon and Garfunkel: Slip sliding away, the more the near your destination, the more you slip
sliding away.(mooi lied):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cal

Ja het zijn rot momenten die gremlin bezoeken en het fijne eraan is wel dat je weet dat ze weer overgaan.
Hier schrijven heeft mij erg geholpen maar soms ook juist een gremlin veroorzaakt dus dat zit een beetje dubbel.
Even lekker gaan wandelen met de hond hielp bij mij nog wel het meeste of fietsen en dan broodjes mee en water en dan echt even een paar uur van huis zonder knip in de frisse lucht.
Ik ben weer begonnen mandala's te tekenen en in te kleuren wat mij bij eerdere stop pogingen enorm geholpen heeft.
Misschien iets voor jouw?
Hier is een link
http://www.starmanproductions....atekencursus-les1.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ga ik echt, heb het een en ander te doen!

Sommige mensen wonen in een kl+te flat, in kl+te buurt. En ander resideert.
verschil moet erzijn!!

Twee dingen op de radio. het ziekehuis in Dokkum is uitgeroepen tot het beste in Nederland!!
Die friezen toch!!!

En een reclame over het maandblad filosofie(Nietzche en vrouwen, ben benieuwd!


Dacht nog een s...in Nietzsche, Zoiets, even Googelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee
je had gelijk Benthe mijn nuchter zijn datum was 07-07-07 maar aangezien ik niet meer nuchter ben kan dat dus niet meer
Dus nu toch maar gestart waar mijn man ook aan het tellen is nl 1 juli na een heel heftig weekendje en we besloten weer eens te stoppen met drinken
Mezelf op ADB i.p.v. nuchter gezet...misschien ook wel zo realistisch.
Al hoewel ik die datum ook wel erg mooi vond. als die 7 ens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...