safidepafi Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Queraook jouw de link gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 @Soothe,Slaap ze.Je hebt er weer een dag bij.joepie.@Calimero,Vandaag zit erop.Morgen een nieuwe frisse dag.Terusten.@Tapas,Terusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Bedankt Safi:heart:Ben gebroken, moest nogeen eter erbij nemen,kan niet veel aan.Groetjes Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 quote: Originally posted by: safidepafiBB ook jouw de link gestuurd Je hebt hem naar mij gestuurd Safi, je verwart mij met BamBam denk ik. Sorry. Al ben ik wel blij met de link. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Quera,Het klopt, ik ben doodop, niet te geloven, ben nog nooit zo moe geweest.Maar niet alleen ontwenning, het is ook een strijd en dat vreet energie.Gedeelde smart is halve smart.Ga je goed, houd vol.Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Corinne, jij ook, ik moet naar bed!!Allen een goeie nachtrust.Beetje wazig, ik bedoel slaapse Corinne!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Bedankt voor je bericht Soothe, we zullen maar volhouden, ergens voelt het ook wel erg goed. Ook al ben ik niet echt blij meer. Dat komt hopelijk weer. Liefs van Quera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Voel me ook niet erg blij meer-We lijken wel tweelingen.Maar ,wat is chemische blijheid?Ik denk dat dat wel weer goed komt, we zijn er nog veel te veel bij bepaald!En we moeten vroeger naar bed.VIND IK!Rust is souverein!! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 QueraMijn fout opgemerkt dank zij je PbtjesIk ben ook moe dus ga ook opslomenwelterusten allemaaljulliezijn allemaal ................KANJERS:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Ja we gaan, ik zeker, te laat naar bed. Al ben ik nog vroeg gezien de afgelopen week. Ben nog nooit zo laat naar mijn bed gegaan. Elke nacht amper 4 uur slapen is niet erg gezond. Maar allah voor het goede doel dan. Vandaag en voortaan ga ik vroeger. En dan heb ik zaterdag een week niets gedronken. Klinkt wel goed.Welterusten Soothe en Safi en alle anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Had je niet gedacht Quera,bijna een week. Kanje nagaan wat een magie, dit Forum.Weterusten, Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Dat had ik inderdaad niet gedacht Soothe. Dit forum heeft wel magie ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Soothe,Wel te rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Quera, Safi,Welterusten.Ik moet zo ook.Marion,Ik ga ook naar bed.Welterusten.Vertel je nog over het kort geding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Welterusten Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Jongens ik kom even tussendoor.UItslag van het Kort Geding is vrijdag 7 september.Lief dat sommige mensen aan mij gedacht hebben, vooral Xienix een vreemde , die eigenlijk van niets weet, Dank je heeft me ontzettend goed gedaan.Onze advocaat was niet vinnig, de tegenpartij wel heel er vinnig.Maar ja, afwachten 8 dagen nog. Ik weet het niet. Onze advocaat had geen pleidooi en had het helemaal niet over de ziekte van mijn man. IK heb er geen goed gevoel bij.Voor het eerts sinds anderhalf jaar heb ik kunnen huilen, geen toekomst geen geld.Het ergste is nog, dat ik vanavond Scooby, mijn oude hond een uur kwijt ben geweest met wandelen.Hij heeft een oorontsteking , hij hoorde mij niet. Ik heb op dit moment geen geld voor antibiotica, dus ik heb gehuild toen ik hem terug had. Ik stond zo te huilen, dat allles eruit kwam, tranen die ik jaren heb opgespaard door de alcohol.Ik vind het heel erg, dat ik mijn oude makker niet kan helpen, met zijn oorontsteking.Sorry, ik ben ontzettend down, maar ben wel blij dat ik nog vrienden heb waar ik mijn ei kwijt kant.Alle mensen die mij vandaag gesteund hebben een dikke knuffel:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Dat klinkt echt niet geweldig Marion. Ik ken je niet, ik weet ook niet wat er precies aan de hand is, maar dat het drie keer niets is, is me wel duidelijk.Is er geen hoop op betere tijden? En och je hond (heb er zelf ook één) ik weet daar ook geen simpele oplossing voor. Maar je hebt hem gelukkig nog.Misschien pas op de plaats, en nogmaals ik heb geen idee waar het over gaat hoor, en relativeren? Het zal wel nergens op slaan wat ik zeg, maar ik zal voor je duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Marion,Zit ik hier met een brok in mijn keel. Wat een heftig dagje heb je achter de rug.Ik heb geen ervaring met advocaten dus of die vinnige advocaat daar meede zaak wint, geen idee. Soms zijn er wel eens héél andere uitkomsten danverwacht heb ik me laten vertellen. Dus laat alsjeblieft de moed niet zakken.En weer moeten jullie wachten, jullie worden op de proef gesteld qua uithoudingsvermogen, maar hebben elkaar. Probeer elkaar te steunen in deze moeilijketijd. Gelukkig heb je de hond weer terug, maar ik kan je wanhoop voelen.De keerzijde is er ook, je tranen zijn eindelijk losgekomen. Laat maar stromen,je gevoelens moeten uiteindelijk een weg vinden.Probeer straks een paar uurtjes te slapen of in elk geval te rusten.Sterkte en truste in gedachten een arm om je heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Dank je Quera, Wij hadden vandaag een Kort Geding:tegen de vennoot van mijn man, hij heeft de zaak van mijn man afgepakt. Banken geblokkeerd atc, etc...Ik zal het morgen iets uitgebreider vertellen. Is misschien ook wel goed voor mij, om het eindelijks is echt te uiten.Lieve mensen, ik ben geradbraakt door alles, ik ga proberen te slapen.Lieve groetjes aan iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Danke, lieve Stien.Morgen zal ik het allemaal iets duidelijker vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2007 Welterusten Marion, hou je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden