Soothe Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Watch the moderator! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 quote: Originally posted by: SootheMr Haddock. Ben je de stuurmanskunst meester en heb je een compas? We gaan naar Porto Alegre! B) Stuurmanskunst: aye. Compas: aye. Stromenkaart en atlas: aye. Log: aye. Nou nog 'n sextant en 'n scheeppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 quote: Originally posted by: SootheWatch the moderator! Oei, komt ie eraan? Wat he'k gedaan, dan? Gewone engelse uitdrukking, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 He, Quera, gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Rudy gefeliciteerd met je 6 jaar. Dat is me nogal een tijd, goed hoor.@Peppa Hoe komt dat van die olijfolie? Bedankt voor de tip, ik gebruik het regelmatig.Verder alles goed met iedereen? Met mij gaat het wel, beetje zo van niet "himmelhoch jauchend" en ook niet van "zum Tode betrübt". Maar ja, het is niet anders geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 @Safi,Is best wel leuk, het buurtfeest, maar ik heb het nu wel gehad. Mijn man was al eerder naar binnen gegaan, heeft hij mij zomaar achter gelaten. Mijn kinderen zijn nu nog buiten. Ook voor oudere kinderen is het nog leuk op een springkussen. Toen ik daar straks via ons poortje naar buiten ging, kwam me een bierwalm tegemoet waar je u tegen zegt.@Flipsen,Heerlijk zo een rustig bos in de buurt.@RJB,Blij dat je zo genoten hebt van je kinderen. Idd. iets om vast te houden als je een minder moment hebt. Als je zo doorgaat, zul je ze wat meer om je heen kunnen krijgen.@An,Veel plezier op het feestje.@Peppaschooter,Leuk dingen doen met foto's op de computer.@Benthe,Veel plezier morgen.Voor de was gebruiken wij wasnoten. Dat ruikt gewoon naar niets, maar is wel milieuvriendelijk en de was wordt schoon. Ik hang hem ook het liefst buiten, maar ja het weer zit bepaald niet mee deze zomer.@Haddock,Ook gewoon een neef, al gebruiken we in het dialect kozijn (= fonetisch), afgeleid van het Franse cousin.@Blacky,Dat is idd. een koopje.Ik ben ook nogal pvv, behalve vlak na de geboortes van mijn kinderen, toen was ik goed voorzien en was een bh echt nodig.@Ferry,Het deed mij vanmiddag en vanavond ook niets tussen al die drinkende mensen.@Gem,Ben jaloers op wat jullie gegeten hebben. Het buurtfeest is bepaald geen culinair feest, dat zijn allemaal makkelijke dingen uit het vuistje. Ze zijn nu nog karaoke aan het zingen.@Soothe,st.quoteNog slimmer Peppa? unquoteBeetje bescheidener mag wel.@Quera, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Ga een filmpje kijken en gezellig doen.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Fijne avond nog Gem.@HaddockBedankt voor het vragen, ik had net na jou gepost maar had je post nog niet gelezen.Met jou ook alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Ben niet zo helder, zeker een dirty mind!Juist Quera (wil steeds Quiera tikken) hoe isie? Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 nee, sorry,ik weet niet waarom de prijzen van oa olijfolie omhoog gaan.hoorde het vanmiddag van iemand uit de catering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 quote: Originally posted by: Quera niet "himmelhoch jauchend" en ook niet van "zum Tode betrübt". Dat kan ook niet iedere dag tussen die twee heen en weer blijven slingeren, toch? Hier heerst: moe, maar voldaan. En zo onze sikkeneurige gewaardeerde Morse op de pipie, dus vanaf 22.45 ff aan de buis gekluistert.Soothe, wij gaan die Kaap Hoorn nog 's ronden, vanaf de andere kant, eerst door Panamakanaal. En dan settel ik me in Tierra Del Fuego...... Alhoewel ze daar ook al 'n "tourist board" hebben, zag ik al googlend.Maar jah, Tristan da Cunha vind ik ook niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Hallo Soothe, met mij gaat het wel. Heb een beetje het gevoel van is dit het nu? Is met jou ook alles goed en och als je je in mijn naam vergist dan geeft het niet hoor. Quiera klinkt wat spaans. Betekent het ik vraag of ik zal vragen zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 @Gem,Geniet van je filmpje. Tot morgen.@Haddock,Geniet van Morse.Ik ga me in mijn lievelingskloffie steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 quote: Originally posted by: Quera@Haddock Met jou ook alles goed? Alles wel, Quera. Ga nu eerst buizen, wie weet, later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Enfin Corinne, je hebt het buurtfeest weer overleefd.Kan ik je ook nog jaloers maken met een kaasfondue? Jodelahitiiiii!!! Wel errug lekker!Wasnoten? Ik had nog nooit van wasnoten gehoord. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 quote: Originally posted by: haddockDat kan ook niet iedere dag tussen die twee heen en weer blijven slingeren, toch? Hier heerst: moe, maar voldaan. En zo onze sikkeneurige gewaardeerde Morse op de pipie, dus vanaf 22.45 ff aan de buis gekluistert. Dat is ook wel zo Haddock. Fijn dat het goed met je gaat, klinkt goed moe maar voldaan.Morse wordt hier ook gewaardeerd als ik de rust kan vinden om tv te kijken. Komt wel weer. Plezier met Morse in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 quote: Originally posted by: Quera Komt wel weer. Gewoon volhouden, Quera. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 @Benthe,Het feest is nog niet afgelopen, maar ik hou het voor bekeken. Het is toch een tikkeltje te fris voor me geworden. Verder heb ik nergens last van gehad en dat zonder toezicht. Ik heb er helemaal niet naar getaald. Wel zo prettig, een feestje zonder gremlins.Van wasnoten worden wasmiddelen gemaakt. Wij gebruiken ze puur. Uitgewerkte wasnoten kunnen bij het GFT of in tuin of plantenbak gebruikt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Fijn Corinne dat je feestje zonder gremlins was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quera, blij te horen dat je het trekt.Je hebt gelijk , het stemt niet vrolijk, maar we zijn herstellende!Daar gaan we maar van uit,Quiera=van Querer........Willen en houden van. Derde persoon enkelvoud.Als het niet goed is meldtBlacky zich wel.Hou je goed Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 @Quera,Wat ik me net zat te bedenken. Ik was een thuisdrinker. Op feestjes dronk ik weinig (al had ik dan een plastic flesje gevuld met jenever bij na mijn terugval). Ik heb dus helemaal niet de gewoonte om op feestjes te drinken. En mensen kennen mij als iemand die weinig drinkt. Ik krijg dus ook geen vragen van hoe wat drink jij niet. Dat maakt het op zich wel makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Ok bedankt voor de uitleg Soothe.Ja we zijn op het goede pad, daar ga ik maar vanuit. Een familielid van me drinkt teveel, meer dan ik deed en soms denk ik dan, och. Maar nee zo moet ik het voor mezelf niet goed praten en als ik hem zie, wat regelmatig gebeurt, dan wil hij altijd drinken. Zo ook vanmiddag, maar ik doe niet mee. En toch hè, dan heb ik naderhand zo'n klein gremlinnetje (wel venijnig overigens) die dan fluistert, och zo erg ben jij niet hoor. Het zou nog gewoon sociaal ook kunnen zijn. Maar dat is het niet hoor, dat weet ik maar dan heb je gelijk weer zo'n oorfluisteraar.Ik heb trouwens niets gezegd over niets meer drinken. Ik dronk toch al nooit meer overdag en daarom valt het ook niemand op. Zoiets als bij jou Corinne, nou ja niet helemaal maar toch wel een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Hoi allemaal, zo ben weer terug van het feestje. Heel leuk en gezellig, maar ik ben weggegaan en zei dat ik zo ontzettend moe was. Nou prima, geen probleem. Zit nu met m'n MP 3 jullie te schrijven.Niet echt last van gremlins, maar ik raak behoorlijk door de war met al die feestelijkheden. Ellendig hoor en het blijft maar doorgaan, zat ik maar op een eiland, voor een tijdje.Nou jullie doen het ook allemaal goed lees ik!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quera, An,Jullie gaan goed al zitten jullie niet op een eilandje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Ik hou het hoofd er niet echt bij, heb 'm ook al twee keer gezien. M'n motoriek laat ook te wensen over, ik laat dingen vallen en stoot andere om, ergo: te moe.Heb 'n bijna onverzadigbare trek, na 'n laat en copieus maal. Daar geef ik maar aan toe. En daarna bedwaarts. De rust, sterkte en droogte, kransgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden