Q Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 @CalIk moet heel erg om je lachen of nee niet om jou, maar hoe je die gremlins beschrijft en wat ze moeten doen. Ik vind die kleine gremlinnetjes ook wel geniepig hoor, ze lijken zo onschuldig, maar ondertussen zijn ze je heel redelijk aan het vertellen, dat één wijntje best wel kan en dat je toch ergens recht op hebt, zonder dat ze kwaadaardig worden. En al zijn ze heel klein, ze fluisteren wel de hele tijd in je oor terwijl je er geen erg in hebt en ze weten ook niet van ophouden. Daar kom je pas later achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: CalimeroPrecies, zoiets, een mens kan niet eens meer relaxen. Komt wel weer, Cal. En kan normaal ook wel, alleen niet na zo'n scherpte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quera,Die fluisterende gremlinnetjes die maar doorgaan zijn de ergste genieperds die er bestaan.Die grote komen tenminste met open vizier op je af.Laat ze een poepie ruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: QueraIk vind die kleine gremlinnetjes ook wel geniepig hoor, ze lijken zo onschuldig, maar ondertussen zijn ze je heel redelijk aan het vertellen, dat één wijntje best wel kan en dat je toch ergens recht op hebt, zonder dat ze kwaadaardig worden. En al zijn ze heel klein, ze fluisteren wel de hele tijd in je oor terwijl je er geen erg in hebt en ze weten ook niet van ophouden. Zo is het, Q! De grote kun je bevechten, de kleintjes moet je eerst zoeken. Wie zijn het, waar zijn ze? Een steekvliegje kan je de hele nacht wakker houden. 'n Wolf trap je de deur uit, bij wijze van spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Hahaha, Corinne, twee zielen, een gedachte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Calimero,Kon je echt relaxen met drank op?Terugkijkend op, moet ik zeggen dat ik dat dus niet kon.Nu lukt me dat veel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Kransgenoten,bekaf hier, maak het niet zo laat als ik dacht. Nog ff met de Dames naar buiten en dan rest het mandje, met de wolkenatlas van Mitchell. Hoop nog honderd paginas te pakken, maar vrees dat m'n oogjes eerder toegaan.Toedeloe, en hou het droog. De beloning komt morgenvroeg...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Haddock,Welterusten, morgen weer fris op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Bedankt Corinne en H. Ik dacht dat ik geen last had van gremlins tot ik begon te posten, toen realiseerde ik me het pas. Ok ik pak mijn antimuggenzalf wel, wie weet helpt het ook tegen gremlinnetjes.Maar het is wel goed, dat ik het zie. Zover ben ik dan en ik kom steeds verder, want dat wil ik. En ik zal er komen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: Quera@Cal Ik moet heel erg om je lachen of nee niet om jou, maar hoe je die gremlins beschrijft en wat ze moeten doen. Ik vind die kleine gremlinnetjes ook wel geniepig hoor, ze lijken zo onschuldig, maar ondertussen zijn ze je heel redelijk aan het vertellen, dat één wijntje best wel kan en dat je toch ergens recht op hebt, zonder dat ze kwaadaardig worden. En al zijn ze heel klein, ze fluisteren wel de hele tijd in je oor terwijl je er geen erg in hebt en ze weten ook niet van ophouden. Daar kom je pas later achter. En ik had mijn clownspak nog niet eens aan, kan je nagaan.Wist je trouwens dat je zeventien (17) spieren nodig hebt om te lachen en drieenveertig (43) spieren om te fronzen en dat lachen het niveau van de stresshormonen verlaagt en het immuunsysteem versterkt? (bron: http://www.naturenet.nl/topki/...iew&id=185&Itemid=64)Ben dus blij dat je gelachen hebt.Groetjes cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 We kunnen niet veel anders Soothe en je gaat heel erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 QUERA PB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 @Quera,That's the spirit.@Calimero,Ook bij yoga wordt lachen gebruikt om via inspanning (het lachen) te ontspannen.Eerst gaat dat wat stokkerig, maar na een tijdje lig je echt in een deuk, waar je haast niet uit bijkomt.De yogaleraar heeft het toen over al die spieren gehad. Gaf als extra erbij te kennen dat het ook nog eens mogelijk is dat het rimpeltjes voorkomt. Zou best kunnen: strakke spieren, strakke huid.Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Allen een goede nacht, hond uit en naar bed.Zo kannie wel weer!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: CPASCalimero, Kon je echt relaxen met drank op? Terugkijkend op, moet ik zeggen dat ik dat dus niet kon. Nu lukt me dat veel beter. Hoi Corinne,Een stuk meer dan zonder. Ben altijd op m'n hoede voel me niet snel op mijn gemak als ik tussen mensen in zit, met alcohol vond haalde de pieken van het stressgevoel af, relaxen is een groot woord, maar met alcohol durf ik makkelijker mee te praten, beter te blijven,...Zo ervaar ik het, naast de vele nadelen ervaarde ik dat als voordeel. Nu ook, denk dat als ik die andere helft wijn opdrink, ik letterlijk meer ontspannen voel, mijn spanningsniveau is nu zo dat ik er pijn van in mijn spieren krijg.Dit is absoluut niet bedoelt om alcohol te promoten, want ik wil niet voor niks met die rotzooi stoppen, maar daarin merk ik wel verschil, zal een andere manier moeten vinden daar mee om te gaan.Groetjes cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Truste iedereen die gaat slapen, slaap lekker, droom leuk en morgen gezond en vrolijk weer op.cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Pb terug Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 @Soothe,Welterusten.@Calimero,Ik durfde wat te zeggen met wijn op, maar ontspannenner was ik er niet door.Heeft wel lang geduurd voordat ik dat door had.Slaap lekker trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Hoi Benthe,Nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Dan zeg ik ook maar welterusten tegen jou Corinne, was eigenlijk al naar bed maar kan niet slapen. Ga ik nog even een slaapverwekkend cryprogram doen en warme melk met honing drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Benthe,Geniet van je slaapverwekkend cryptogram en de warme melk.Ik ga ook opslomen.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden