safidepafi Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Tapas..ik mag van mezelf tussen 60 en 64 kilo zweven...dus zodra de broeken strak zitten is de wilskracht er weer...maar helaas eet ik het er altijd weer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: safidepafi "If you drink whisky you'll not be bothered by worms!" Hahahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Haddock, haar man ook, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Merkwaardig Soothe, ik vind dat er heel wat zon is geweest, helemaal niet zo'n slechte zomer. En het is vooralsnog geen herfst.Met vreetbuien doe ik het maar net zoals met het drinken: het moment dat je trek hebt in "verkeerde" dingen gaat voorbij. Dan maar weer een glas ijskoud bruisend spawater, dat vult de maag ook.En vooral bewegen, niet teveel stilzitten. Dat zou je wel denken, die dame die zowat de hele dag mee zit te praten. Ik heb hier een springtouw naast me liggen en elk half uur doe ik honderd sprongen (langzaam opgebouwd) plus enkele spieroefeningen. Werkt ook tegen trek van allerlei aard.Toch zou ik momenteel tegen een zelfgebakken chocoladecake geen nee zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Hmmm haddock..laatst sprak je al Gronings en nu Pelleboer...bist toch nait'n ut Grunn. Miggelt wat aan hier ....gooi daiself nait op mizze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: safidepafi.bist toch nait'n ut Grunn. Close, but false......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Mijn gremlin speelt me parten, ik drink niet, ik rook niet, ik eet niet, nou ja wat ik nodig heb, maar het is geen hobby.Wat heb ik dan om naar uit te zien?Zijn de woorden van mijn gremlinnetje hoor mensen, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: SootheHaddock, haar man ook, hoop ik. Dattie naast haar woont?????? Jij komt ook leuk uit de hoek..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Nou laatste gok..Drente want Pelleboer komt uit Eelde.Mensen ik hou ermee op..het was mij weet een waar genoeg en bedankt voor het gezelschap.Morgen droog weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: QueraWat heb ik dan om naar uit te zien? 'n Nuchter en fris ontwaken, het leven in z'n volheid. Mep 'm op z'n kop, Quera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 De warme melk is op, ik ga me in mijn dekbed rollen.Slaap lekker allemaal en morgen droog weer op (nu krijg ik daar toch rare associaties bij...maar jullie weten wel wat ik bedoel)Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 @Tapas,Arme jullie. Nat. Gauw met een handdoek afdrogen en onder een warme deken op de bank.@Safi,HA HA HA, echt een goeie.@Soothe,Ik denk dat ik die bundel van Boerstoel ook maar aanschaf.Zo raak iedere keer.@Haddock,Sorry, maar dat deel ik met niemand, ook niet met mijn buren.Nu zit mijn dochter alweer boterhammen te maken.Naar wie zou die de aard hebben?@Benthe,quoteMet vreetbuien doe ik het maar net zoals met het drinken: het moment dat je trek hebt in "verkeerde" dingen gaat voorbij. Dan maar weer een glas ijskoud bruisend spawater, dat vult de maag ook. En vooral bewegen, niet teveel stilzitten. Dat zou je wel denken, die dame die zowat de hele dag mee zit te praten. Ik heb hier een springtouw naast me liggen en elk half uur doe ik honderd sprongen (langzaam opgebouwd) plus enkele spieroefeningen. Werkt ook tegen trek van allerlei aard. Toch zou ik momenteel tegen een zelfgebakken chocoladecake geen nee zeggen. unquoteMet geen van drie doe ik mee. Van koude dranken krijg ik buikpijn en van touwtjespringen val ik flauw, gebak en taart lust ik niet.@Quera,Lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Hoi allemaal,Hoe is ie met iedereen? Xienix. ben nu sinds ik wilde stoppen drie keer de mist in gegaan, maar elke keer erna had ik iets meer reden om te stoppen, ervaarde ik iets meer de nadelen, maar het blijft gewoon moeilijk soms, gewoon weer opnieuw je voornemen maken, gaat je uiteindelijk lukken hoor, je wilt niet voor niets stoppen, heb er alle vertrouwen in.Haddock, die gremlin van jou, is ie al weg, moest wel lachen om je fietsband, sorry hoor, vind het rot voor het extra werk, maar deed me wel even aan vrijdag denken met toen ik je voorstelde even je ventiel eruit te draaien. Weekend zoals ik al zei goed gegaan, de rest van de dag visite gahad, drinkers uiteraard, bleef een halve fles wijn over, stelde de visite mee die mee te nemen, dat ie hier niet meer op kwam, gaat hen opeens een lichtje branden dat ik niet gedronken had, vroegen het, heb het uitgelegd, alle begrip.Wat dat betreft had ik me ingestelt op stomme opmerkingen van ééntje kan toch wel, of minder kan toch wel, en dat soort voorstellen, maar iedereen die het inmiddels weet, heeft begrip en dringt niet aan, ben ik toch wel blij mee.Stomme is alleen, nu ging het zo goed, iedereen is de deur uit en met dat ik de deur wilde dichtdoen glipt er een vreselijk grote gremlin naar binnen, snappen jullie dat nu? Ik niet, zou denken dat nu het zo goed gaat die wel weg kan blijven.Geen zorg hoor, ik ga niet drinken, die fles wijn wordt morgen leeggedronken, dan komt de visite even terug, één van de twee. Ga wel weer thee zetten of jus d 'arange drinken.Misschien een idee om die gremlins die ons thuis lastig vallen een eigen pc te geven, kunnen ze een lotgenoten groep oprichten voor ongewenste gremlins, kunnen ze van zich afschrijven over hun gebrek aan succes omdat die adb-ers sterker zijn en zich geen drank laten opdringen, niet door anderen, niet door zichzelf en zeker niet door gremlins. Misschien kunnen die gremlins elkaar tips geven om een nieuwe job te vinden.Groetjes cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Safi, Xienix,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Jij bevindt je zeker in een zonniger oord.......of het is volstrekt aan mij voorbij gegaan.hetgeen mogelijk is.Misschien dat de herfst-wat het nog niet is- iets in petto heeft.Ik beweeg veel, een vlijtig baasje.Ben slank,maar het gaat naar de verkeerde plek!Toch geen anschluss meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: haddockquote: Originally posted by: QueraWat heb ik dan om naar uit te zien? 'n Nuchter en fris ontwaken, het leven in z'n volheid. Mep 'm op z'n kop, Quera! Ja die was ik even vergeten, bedankt H. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Calimero,Met zo een humor moet je die gremlins eronder krijgen.Ik zit hier te schuddebuiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: CalimeroStomme is alleen, nu ging het zo goed, iedereen is de deur uit en met dat ik de deur wilde dichtdoen glipt er een vreselijk grote gremlin naar binnen, snappen jullie dat nu? Ik niet, zou denken dat nu het zo goed gaat die wel weg kan blijven. Herken ik wel, je hebt je doel gehaald, de (min of meer) last valt van je af, pfff, even relaxed, en hup, daar is ie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Soothe,Mijn dochter, mijn zoon, mijn man en ik zijn het helemaal met je eens: het was een flutzomer.Aangepast, want ik was mijn zoon vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quera*nog een dag die je op kan tellen aan je lijstje adb*fris op zoals Haddock als zei*zelf de baas ipv drank*de wetenschap dat het meer schade dan goeds brengt*gewoon omdat je die gremlin of een eigen pc geeft om zich bezig te houden met mede gremlins die allemaal ongewenst zijn en een nieuwe job moeten zoeken ipv ons lastig te vallen, of omdat je de deur even open doet en je gremlin een vreselijke rotschop onder zijn kont geeft, heb je gelijk even je spanning van je afgeschopt.Sterkte volhouden hoor, zit hier ook te knokken met een gremlin, maar die is zo stom dat ie even tevreden is met een V-tech laptopje voor peuters.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: CPAS het was een flutzomer. Hier ook eens. Al die regen en wind. M'n kuiten zijn wel 'n cm gegroeid van al dat tegenwindse fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 quote: Originally posted by: haddockquote: Originally posted by: CalimeroStomme is alleen, nu ging het zo goed, iedereen is de deur uit en met dat ik de deur wilde dichtdoen glipt er een vreselijk grote gremlin naar binnen, snappen jullie dat nu? Ik niet, zou denken dat nu het zo goed gaat die wel weg kan blijven. Herken ik wel, je hebt je doel gehaald, de (min of meer) last valt van je af, pfff, even relaxed, en hup, daar is ie! Precies, zoiets, een mens kan niet eens meer relaxen. Denk dat als ik daar een oplossing voor heb, het probleem is opgelostGroetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quera.Always look at the bright side of life.Ben ook niet zo'n geweldenaar in dat soort zaken!Wat moeten we anders?Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden