Spring naar bijdragen

Zondag 2 september 2007


Sandra

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Way to go, Peppa!
Geschoren en gesteven hier, heerlijk gebadderd. Nu lekker aan de thee, Xie. Regelmaat en structuur in de ploegen, tjah, het is er wel, maar 5 wekelijks...... De tijd zal het leren. heb altijd 'n hekel aan de dagdienst gehad, 6 X vroeg opstaan in de 5 weken is mij genoeg. We zien. Deze trek is vertrokken in ieder geval.
Straks maar 'n DVD van Miss Marple opzetten, toch wat laat naar bed, is beter.

Nog even voor de lezers: ben 'n paar dagen geleden in "De Wolkenatlas" van David Mitchell begonnen, het pakt me enorm. Het is 'n dikke pil, ben nog maar op 157, en als ie dunner was geweest had ik 'm van de week al stukgelezen. Echte aanrader. Van m'n meisjes moeder gehad, trouwens.

Mach's gut, hou het droog. Zeeeeer vies weer hier, trouwens, straks toch 't kaggeltje nog ff an?????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt wel nationale gremlindag. Alles weer verjaagd, Xienix en Haddock?
Haddock je schreef al, het gremlint hier, dus het verbaasde me niet dat de bui uiteindelijk losbarstte. Maar hij is gelukkig weer overgedreven en dat heb je dus ook weer gered.

Vond je trouwens sterk Xienix, je hebt het maar bij één glas gelaten. En dat terwijl je zoiets afschuwelijks meemaakt. Respect dat je doorgaat. :present:

Gefeliciteerd met je 18 dagen Soothe. :present: En alle anderen natuurlijk ook. Ik kon de schotse moppen ook wel waarderen Corinne. Jij was het toch? Ik verwar je weleens met Gem, maar ik probeer er wel goed op te letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima Soothe, doen wat werkt voor je, ik heb vandaag ook weer wat evenwicht gevonden tussen lichaam en geest, sinds ik niet meer drink eet ik veel meer, en ben ik de eetstructuur die ik vorig jaar zo goed had opgebouwd aardig aan het kwijtraken, kleding gaat weer knellen en ik word daar erg boos over op mezelf.. vandaag maar weer het wijze besluit genomen om mijn streep-je-slank account weer te activeren, strepen wat je eet, en hoeveel je beweegt en het is gelukt vandaag, geen overmatige vreetpartijen en weer gekookt. Ik heb gelijk maar weer voor een jaar gedaan (2x zo duur als voor een maand) en hoop dat het eten zo weer in balans komt want ik merkte dat ik wat dat betreft ook weer in een negatieve spiraal terecht aan het komen was... net als met drank.. pfft

en eindelijk heb ik nu mijn huis schoon, heb er de hele dag over gedaan, met veel weerzin, maar alles is gezogen en gedweild en de basis staat weer op poten.
nu nog de nieuw ontstane afwas doen en dan kan ik rusten!! nadat de hond en kat uitgelaten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas hoe vonden het hondje en Kaatje al dat schoonmaken? Ik heb vanmorgen de vloer gedweild en Max nam elke keer een run en gleed dan heel lang door op de natte vloer met krabbelende nagels, dikke pret.
Stien ik kan je een deegroller echt aanraden, het maakt meteen een einde aan elk conflict.
Hier wonderwel geen gremlins, maar toch de behoefte om jullie te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Haddock, neem een stoof.

We worden oud!!

Soothe.



Erger nog, we zijn het!

De stoker

ff PSie: hondjes kwamen zich melden voor eruit. Ik de gamekeepersjas aangetrokken en vethoed opgezet, goed ingepakt, doe de deur open..... Dames kijken misprijzend naar de dikke regendruppels en gaan weer voor de kamerdeur staan, hahahaha. Nou, straks dan maar, was het eigenlijk wel met ze eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Xienix,
Blij voor je.

@Soothe,
Je bent er een. Dank je voor de roos.

@Haddock,
Heb jij ook die complete serie van Miss Marple, wij ook.
Vooral mijn man geniet er van. Ik vind het wel leuk om te kijken, maar ik ken de meeste verhalen al door en door.
De Wolkenatlas, titel zegt met niets. Is het een leuk boek of spannend of romantisch of...?

@Quera,
Die Schotse moppen komen van Safi.
Had jij alweer een gremlin op bezoek?
Goed dat je hem dan de deur hebt gewezen.
Die beesten kunnen een fijne dag in een paar minuten verpesten.

@Tapas,
Ben ik morgen aan de beurt om mijn huis schoon te maken.

@Haddock,
Ze vonden het maar geen weer om een hond door te laten. Grappig, zo hoog was hun nood dus niet.

@Soothe,
Ik heb ook alweer trek, heb net nog een stuk kaas gegeten.
Zal het weer wel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Hoeveel Quera 12-14 Zeg eens!



Ben vorige week zaterdag begonnen. Vond dat wel een mooie dag en nu dus 8 dagen. Vind het best veel eigenlijk al verbleekt het in het niets. Maar goed we moeten allemaal ergens beginnen en ik vind het ontzettend lang al. Alsof het een soort straf is bedenk ik me nu, maar dat is vast een klein gremlinnetje.

@Corinne
Ik ben nog erger dan ik dacht, het was Safi. Shame on me.
En ik had gelukkig vandaag geen gremlin, maar ik las zo op het forum vandaar mijn opmerking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, het is 'n roman over het licht der tijden. Wel ook heel spannend en verhalend, ook vol humo, geen thriller ofzo. Morele roman over de mens an sich. Eigenlijk 6 romans door elkaar heen. Moeilijk uit te leggen, maar erg mooi en goed gedaan. Nog niet uit, maar dat zal niet lang duren, maar dik 500 paginas. Dan volgt eindoordeel, maar kan nu al niet meer stuk.
De Dames weten dat als ze rond deze tijd uitgeweest zijn ze bij thuiskomst 'n paar boterhammetjes krijgen, zijn ze op gebrand. De beloning woog in dit geval niet op tegen de getroosting, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, bij mij is het zeker onvrede wegeten, alleen levert het ook weer onvrede op.
worteltjes is een goed idee, kan ik nog scherper met mijn gelaserstraalde oogjes zien, nee, nog nooit een konijn gezien met een bril.

Benthe, Tapas en Kaatje houden niet van dweilen, die hebben niet zoveel humor als jouw Max.. ze gaan alleen steeds net liggen waar ik moet zijn met de dweil hihihihi
Quera, het begin is er! en zometeen rijgen de weken zich misschien wel aan elkaar.. ik ben net zo begonnen als jij en zit nu op 10 weken ruim.

Wat zeuren jullie toch over regen? :) Hier in het westen is al tijden bijna niks gevallen, een paar drupjes zo af en toe, nu spettert het heel lichtjes dus ga ik ook maar op stap met mijn dame en heer.. jaja, de kat laat zich niet weerstaan door de regen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...