Spring naar bijdragen

Zondag 2 september 2007


Sandra

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je zou zomaar denken dat er een voorzienig godje is geweest die jouw fietsband verziekt heeft. Je weet wel, zo eentje met een hooivorkje en een tweepuntig tongetje, maar dan wel met goede bedoelingen. Heb jij trouwens nooit gewoon dagdiensten Haddock?
Ik heb Gem haar voorbeeld gevolgd met een lekkere douche en deze keer een pijama met Snoopies, hihi Safi, de cocktailjurkjes hangen tegenwoordig wel ver achterin de kast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gem,
Een heerlijke saaie, rustige dag gehad vandaag, precies als gepland.

@Blacky,
Dat doe ik om te laten weten dat ik de bijdrage van die persoon leuk, lief of aardig vind, maar meer woorden niet nodig vind of heb.
Jij kijkt ook spoed. Nu is Luc overleden.

@Haddock,
Lekker gedronken anders? Zo drinken is toch niet lekker drinken, maak dat de kat wijs.
Hou stand. Trap anders maar een paar van die gremlins hier naar toe. En die honden van je, lusten die er niet een paar.
Maak even een bakje instantsoep, dat leidt je even af en die gremlins lusten dat niet.
Een nieuwe band mag je halen. Heb je morgen een nuttig klusje te doen.

@Benthe,
En ik zit alweer in een bloemmetjes pyama, met twee paar sokken aan, want ik heb ijsklompvoetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu ook mijn "pyama" aan, alleen heb ik die niet. dus een ruim t-shirt en een joggingbroek.
Heerlijk!

Haddock,
jij kan die gremlins aan! Je klinkt heel vastberaden, dus dat komt wel goed!

Ik ga zo eten. Dan ben ik mijn gremlinnetje kwijt. Een piepkleintje is het maar, maar wel een doordouwer. Na het eten is dat over. Ik stop hem bij dat wespennest hier, dan wordt hij gestoken en gaat dood. ze kunnen daar niet tegen, wisten jullie dat.
Dus Haddock, mocht het nodig zijn, dan heb ik nog wel een plaatsje bij het nest.
We staan lekker morgen weer fris en fruitig op nietwaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eigenlijk is het raar maar altijd als ik op pc kom is het laatse bericht van corinne :)
bedankt voor de uitleg van :rose:
spoed is een belgische ziekenhuis serie op de nederland een , en corinne is luc overleden ??
haddock stuur je gremlins maar weg dat komt ervan he als het huisje te warm is
benthe :devil: bedoelde je dit teken voor haddock :)
ik ook mijn pijamake aan een oranje met ruitjes en daarboven een vestje van mijn broer uit japan
gem ik ruikt het heerlijke fris en fruitig tot hier
zo nu ga ik weer liggen en tv kijken
tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Safi,
Ik heb vandaag heerlijk uitgeslapen tot 2 uur en daarna wat dingetjes gedaan die moesten. Toen ik erover dacht om aan de computer te gaan wou mijn dochter eventjes wat opzoeken. Dat eventjes duurt bij haar altijd wat langer. Vandaar. Afkicken, zal wel moeten vanaf dinsdag, zal ook wel wennen. Die dagen op het DevelsteinCollege ben ik destijds ook doorgekomen. Ik zal meer energie moeten hebben om aan een werkritme te wennen. Kostte me toen ook moeite.

@Gem,
Hou dat nest dan maar voorlopig. Er zijn hier altijd wel mensen die hun gremlins willen aanbieden.
Joggingbroek en T-shirt, is dat wel warm genoeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond safi
neen ik zocht niet iets speciaals ik loop daar graag eens rond , ik wist wel dat een internet vriendin daar vandaag met een stand stond en dat was de grootste reden om te gaan en ja ondanks het feit dat er meer als 1000 stands waren heb ik haar gevonden :)
enige wat ik gekocht heb is een kalender voor 2008 dit was om een dieren bescherming te steunen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1/2 bak roomyoghurt met aardbeien op. Voorwiel reeds gedemonteerd. Komt goed, ik ben vastberaden, idd. Gem.. En als het aan de temp. ligt stook ik het niet weer zo warm. Afgelopen dagdienst heb ik vakantie gehad, vandaar de 2,1/2 week. Zal de hondjes op grems africhten. Ga nu in bad. Dank allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blacky,
In de toekomst zul je daar minder last van hebben, dan ben ik uit werken.
Maar ik heb niet altijd het laatste woord, gelukkig maar.
En Luc had ook niet het eeuwige leven, je gaat toch niet zeggen dat ze in België achterlopen op NL?
Ben nu wel benieuwd wie zijn opvolger wordt. Volgende week weer kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, fijn dat je weer mee schrijft. Ik hoop dat je professionele hulp hebt ingeschakeld, want dat was niet niets. Nu de draad maar weer opnemen, succes!

Ten aanzien van de adviezen naar Charlie toe kan ik het er niet mee eens zijn.
Ik kan begrijpen waarom iemand een muurtje om zich heen heeft gebouwt, maar van liefde is nog zeker sprake als ik de berichtjes zo lees. Waarom anders gaat iemand een dermate verhuizing nog aan, dan was dat vast wel op een heel andere manier verlopen.
E-mail sturen naar je echtgenoot, nou als dat éénmalig is oké. Maar ga hier niet mee door, dat is toch geen basis voor het voortzetten van een al gaande relatie. Als er geen doorkomen aan is met gesprekken voeren is mijnsinziens toch relatie therapie aan de orde.

Misschien hier ook wel een waarschuwing voor anderen om van af het begin open kaart te spelen en je echtgenoot hierbij te betrekken. Lijkt mij toch een beter uitgangspunt.

Ook mijn man gaf mij geen complimenten toen ik eenmaal was gestopt met drinken. Toen ik daar wel behoefte aan had en dit opmerkte kreeg ik de opmerking dat "niet drinken normaal is".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi corinne ik vindt het wel altijd grappig dat jou bericht voor mij het laatse is :)
maar tegen dat ik het mijne getypt heb zitten er al weer x tussen , en corinne weet je wat ik ga je missen als je weg werken ben
hi hi baderen is blijkbaar ook besmettelijk gans adb zit in bad :)
corinne ik volg spoed nog niet zo lang ik weet wel dat er op sommige zenders al verdere afleveringen zijn en neen luc is niet onsterfelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och ik weet niet Stien
Als mijn man en ik ruzie hebben over iets wat heel kwetsbaar is en er niet uitkomen praten we soms echt makkelijker via emails omdat we dan wel moeten luisteren en we niet onderbroken worden.
Dit is dan vaak weer de aanzet tot een gesprek maar zolang dat gesprek nog uitloopt op ruzie omdat iets te dicht bij komt of omdat het te zeer doet dan is email een prima uitkomst.
Relatie therapie lijkt me toch pas mogelijk als er een gesprek gaande is en het probleem duidelijk is.
of zie ik dat verkeerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, ik zit niet in de nachtdienst hoor. Maar regelmaat en structuur aanbrengen in mijn dagelijks leven is voor mij van belang. Op tijd naar bed en dan kan ik niet langer als 8 uur slapen, dus ben ik er ook optijd weer uit. Op tijd naar bed dan is mijn avond korter en de risico verminderd. Voorheen werd het altijd nachtwerk, ik kwam pas 's avonds laat goed op gang.

Haddock, volgens mij is het extra moeilijk een goede regelmaat en structuur aan te brengen als je wisselende diensten moet draaien.
Er zijn véél meer tijden waarop je het moeilijk kan krijgen, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.
Het heeft bij mij écht wel maanden geduurd om daar goed op in te spelen. Nu heb ik bij elk soort dienst dat ik draai vaste tijden voor het te bed gaan en op te staan ontwikkelt.
Wel moet ik bekennen dat ik de eerste maanden gebruik gemaakt heb van een inslaper ter ondersteuning en om die regelmaat aan te leren.

En nee mensen, ik zit niet in een bloemetjes, ruitjes, snoopy pyama.
Wel vindt ook ik het weer kouder worden 's avonds en ben hier erg gevoelig voor sinds ik gestopt ben met alco. Dus lekker dikke vest en sokken aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Stien,
Mijn man en ik e-mailen ook wel eens over iets moeilijks. Wij zijn beiden niet echte praters en meer schrijvers. Je moest eens weten wat een stapel papier we aan mekaar hebben geschreven in onze relatie. Onze kinderen maken er ook wel gebruik van. Mijn dochter heeft al wel eens zitten chatten met me terwijl ik de verdieping eronder zit.

@Blacky,
Gelukkig maar dat ik niet op vakantie ben geweest. Lief dat je nu al denkt me te gaan missen. :$
Ik zal dinsdag na het werk gelijk hier komen. Op de woensdagen zal dat niet zo lukken, want dan moet ik koken. ;)

@Safi,
Als we alleen maar zouden e-mailen als we ruzie hadden, dan hadden we nog veel ge-e-maild. Wij hebben nog maar 2 keer ruzie gemaakt.
Relatietherapie kan nuttig zijn, juist wanneer de dialoog ophoudt.

@Stien,
Vrijdag hebben mijn man ik met elkaar gebeld. Ik mobiel, hij de vaste telefoons. :D Kijken of onze vaste lijnen het nu wel goed deden. Ja, en dan zeg je toch maar gekke dingen tegen mekaar. Was lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder haar/zijn manier. Mijn ervaring is dat je elkaar beter even de hersens in kan slaan (i.e. gewoon de waarheid zeggen) dan brieven schrijven. Maar als mailen van beide kanten goed werkt, waarom niet?
Maar ik hou dan ook van eenvoudige oplossingen. Het is niet voor niets dat ik hier een deegroller van heb ik jou daar heb liggen. Werkt ook uitstekend tegen gremlins, er zijn hier inmiddels al heel wat bodems voor hartige taarten gerold.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo luitjes,

Bedankt voor jullie lieve steunende reacties. Heeft me goed gedaan.:sun:

Ik voel me nu redelijk oké. Bedacht na het avondeten dat ik nog rescue remedy van Bach in huis had. Nu ben ik niet zo van allerlei natuurmiddeltjes maar onder het mom van baat het niet, het schaadt ook niet, heb ik een paar keer wat van die druppels genomen.
En warempel voel ik me veel rustiger. Misschien zit het wel tussen mijn oren hoor, maar zal me eigenlijk worst wezen. Als 't maar helpt.

Haddock, die rotgremlins!! Ik hoop dat je nu weer een beetje lekker gaat.
Lekker aan een sapje in plaats van "lekker" aan de alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen!
Mensen met veel vooruitgang.
Mensen met weinig vooruitgang.
Mensen Just between.

Oh, daar heb je hem weer! Het Forum loopt uitstekend, zonder mijn bezielende inbreng.

Allen bedankt voor de steun betuigingen.
Moet nog wat lezen.
Safi,verdien ik zo'n overdaad aan Smiley's? :heart: Bedankt.
Blacky- Corinne, ( Ik pluk er maar wat uit ):present: :present:

Ik heb een time out. Ben physiek in de weer!

Ik wil niet met drankverhalen in de weer zijn,.Is niet goed voor mij.
En ik heb niets te melden(dan wat?)
Probeer eenheid tussen Psyche en Soma te krijgen, op mijn manier.

Take care allen Soothe!
B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...