Spring naar bijdragen

Zondag 2 september 2007

Sandra

Aanbevolen berichten

Hihihi Haddock wij zaten in de bus ook wel eens in de sneeuw in korte broek en T-shirtje en als je dan met de hond ging lopen en dik bepakt naar buiten kwam..zeiden mensen op straat tegen je...zal wel koud wezen hé ...in zo'n bus in de winter?
Maar onze Jøtul ging zelf snachts rustig door vooral met wat heerlijk hardhout erin...cederhout...hmmhmhmmm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Safi wat jij schrijft over je kring die kleiner wordt, dat is zo. Misschien heb je gewoon even een tussentijd nodig, het oude inwisselen voor het nieuwe. Het wordt een beetje verheerlijkt, populair zijn en een grote vriendenkring hebben.
Mij valt het op dat ik nu weer contact krijg met mensen die niets met drank of andere verdovende middelen hebben. Mensen die ik vroeger als saai en braaf aanmerkte. Ik weet nog niet goed wat ik daar mee aan moet, ben nog niet helemaal op mijn plek, maar saai vind ik deze ontdekkingstocht niet. En zo zie ik het dan maar, het is een tocht. Zowel het zoeken in mezelf als het ontdekken van nieuwe mogelijkheden.

Haha, ooit heb ik eens een beroepentest gedaan en daar kwam uit dat ik domina moest worden, echt waar!

tiebfaud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe
Ik zou op het moment geen drank feestjes meer willen hebben in mijn huis waar andere mensen drinken en ik nuchter ben dus bij mij geen drank in huis. Ook niet meegebracht door anderen en wie dat niet kan of wil respecteren die blijft maar weg. Alcohol zal en wordt niet meer nummer 1 in mijn huis en als je geen andere reden kan vinden om een vriend van mij te zijn dan heb ik geen behoefte meer aan die vriendschap. Ik denk dat ik op het moment voor het eerst egoïstisch ben en het voelt goed.

Benthe,,,jij domina..het moet niet gekker worden...ik moest iets met dieren gaan doen...en daar heb ik toen niet naar geluisterd...jammer..zat liever in de kroeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
safidepafi

Maar onze Jøtul ging zelf snachts rustig door vooral met wat heerlijk hardhout erin...cederhout...hmmhmhmmm

Jotul, goeie Deen! Hier Bullerjan, heerlijke Canadees.

Stook nu eigen Beuk, dit voorjaar gesnoeid en gekloofd, nu al goed te stoken.
Aan de bomen was al jaren niets gedaan, dus snoeihout tot wel bijna 20 cm dikte. Dat heb ik volgend jaar jammergenoeg niet weer. Dan rooi ik er wel 'n paar, ze staan veel te dicht op elkaar op sommige plekken.

Groets, 24,5 graad, 50%. Ik ga met de potten en pannen rammelen, er gremlint hier wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo en goeie middag allemaal,

Ik heb vandaag lekker uitgeslapen en daarna waar aangerotzooid.

Mieke, gefeliciteerd met 9 maanden ADB. :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

Ieder ander die een mijlpaal heeft bereikt: gefeliciteerd! :D

Ik ga lezen, als mijn huisgenoten mij niet te veel afleiden, wat jullie zoal allemaal geschreven hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xienix,
dat is niet mis wat er is gebeurd gisteren. Ik snap heeeel goed dat je een glas wijn wilde. En wat fantastisch dat je het bij 1 glas hebt gelaten!
Feit blijft dat je bedonderd bent, maar ook dat die drank niet helpt.
Heel veel sterkte hoor!

Soothe,
dag 18!!!!!!!!!! Proficiat.

Mieke,
een beetje laat: maar heel hartelijk gefeliciteerd met je 9 maanden ADB! :present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Vanmiddag 2 vrienden op bezoek gehad. 1 daarvan staat op de wachtlijst voor een harttransplantatie (even oud als ik). Dan wordt je wel weer heel nederig en zijn mijn problemen helemaal niets vergelijken met die van hem.
Gezellig aan de thee en een sapje, dus voor mij geen moeilijkheden vanmiddag. Wel moeite gehad om niet te roken. Dus toen ze weg waren meteen eentje opgestoken. helaas rook ik meer sinds ik ben gestopt. Dat wordt ook nog een klus om ervan af te komen. Maar eerst even afstand nemen van die alcohol en dan verder zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sandra,
"zonder alcohol gaat alles veel beter" vind ik een hele mooie titel. Het is zo waar.
Ik wens jou een hele fijne vakantie toe.

@Stien,
Laat je niet klein krijgen door internetproblemen en geniet van deze zondag.

@An,
Sterkte vandaag.

@Ferry,
:)

@Blacky,
Gefeliciteerd met je broer.
Al heeft je schoonzus geen hinder ondervonden van jouw drinktijd, het is toch lief dat ze met je meeleeft. Aardig van haar om zoveel begrip te hebben.

@Charlie,
Ik ben heel blij dat je er weer bent.
Nog gefeliciteerd met je verhuizing.
Blij te horen dat het met je dochter redelijk gaat en dat kleine manneke het goed doet.
Goed dat je een mailtje hebt gestuurd aan je man. Jammer dat je er geen terugkreeg.
Hij heeft kennelijk een hele stevige muur om zich heen gebouwd.Als je man heeft opgemerkt dat je hebt gedronken na drie maanden niets, dan moet hij wel gemerkt hebben dat je drie maanden niet hebt gedronken.
Misschien moet je maar eens per week een mailtje naar hem sturen, gewoon hoe het met je gaat.
Je moet idd. niets, je mag, je wil wat je maar wilt.

@Water,

@Blacky,

@Gem,

@Joann,

@Quera,

@Tapas,
Wat een karwei. Slim van je om het dan 's morgens te gaan doen.
Het ontspannende na het werk drankje.
Ben benieuwd of ik daar iets van merk, gezien dat mijn drankgedrag na het werkloos worden toch wijzigde.
Leuk dat je collega's zo meeleven en je complimenteren.

@Houtje,

@Haddock,
Als de Sahel, mag ik dan wel a.j.b. een glas water?

@Safi,
De lijst met voordelen van drinken is bij ook al tot nul gereduceerd. Daar heb ik geen greintje spijt over.
Leuk die moppen.

@Anna,
Bedankt.

@Marieke,

@Flipsen,
Misschien heb je wat zaadjes gestrooid, nu ze gaan nadenken.

@Calimero,
Je mag best trots zijn op jezelf, dat is niet arrogant.

@Kate,
Ik heb geen therapeut, maar zal mijn gevoelens wel naar het forum en mijn vriendin en mijn gezin terugkoppelen. Dat geeft vast ook veel steun.
Bedankt en zie je na de pauze graag terug.

@Xienix,
Wat een laag bij de grondsgedrag van je 'vriend'. Hij had dat toch wel eerder kunnen zeggen i.p.v. te doen alsof.
Jij bent geen looser. Hoe durft hij een glas wijn voor je neer te zetten.
OK je hebt dat glas na aarzeling leeggedronken, maar meer niet, je bent niet verder gaan drinken.
Verdriet, teleurstelling, tegenslag, ik schrijf het hier allemaal van me af, meldt het aan mijn man, soms ook aan de kinderen en aan mijn vriendin. Ik accepteer die gevoelens en laat ze zijn, kijk wat ik er mee kan. Met drinken lossen die gevoelens niet op, ze worden er eerder door uitvergroot.
Mijn affirmatie van de maand is wat voor jou: Ik ben trots op mijn talenten.

@Benthe,
De honden hebben dus lekker genoten.

@Haddock,
Mag ik even bij jouw kachel komen opwarmen?

@Soothe,
Fantastisch. Goed van je. :present:

@Peppaschooter,
Geniet van elk straaltje zon.

@Gem,
Ik heb mij rookstoppogingen maar in de koelkast gezet.
Wel turf ik iedere dag en vergeet soms wel te roken.
Daar laat ik het maar bij. Ik zit nu op ongeveer 11 sigaretten per dag en daarvoor ga ik mij geen gremlins op de hals halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond iedereen
eerst een vraagje waarom zet men soms enkel een :) bij een naam ??
benthe ja ik ben in februari 2006 een weekje bij mijn broer in japan op vakantie geweest was plezant en wil best nog eens terug .
xienix het is niet niks ivm je relatie goed dat je het maar bij een glasje gehouden hebt
soothe proficiaat eveneens aan mieke maar eigenlijk ook weer aan iedereen :present:
de rommelmarkt was leuk voelde aan als eventjes terug in spanje te zijn was een reuzen rommelmarkt en er waren heel heel veel nederlanders aanwezig
ivm onze partners bij mij is iets beginnen beteren toen ik mij begon te uiten per mail aan mijn partner en neen ik krijg niet altijd antwoord maar soms wel , maar het heeft allemaal tijd nodig vandaag begin ik dat te begrijpen
nu ga ik een beetje naar spoed kijken
tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dat, Spoed? Een tv-programma? Lijkt me iets medisch, zoals ER.
Blacky ik denk dat als er alleen een smilie bij een naam wordt gezet, dat diegene dan niet echt antwoord behoeft maar ook niet vergeten wordt. Zo van: ik weet niet helemaal wat ik hier op zal antwoorden maar ik vergeet je niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reuzegremlin hier.
Moet morgenavond de eerste nachtdienst in. Ben nu hondsmoe, maar opgewonden, onrustig. Normaalgesproken had ik vanavond lekker gedronken, laat op bed, laat er uit, zo de nachtdienst in glijdend. Ben blij dat ik niets in huis heb, dan had ik het zeker geopend. De kroeg roept. MAAR IK DOE HET NIET!
Als ik het wel doe "slaap" ik morgen wel lang, maar word toch beroerd wakker, moet me dan toch naar het werk slepen, teneinde daar op te knappen.
Doe ik het niet, ben ik morgenvroeg redelijk vroeg wakker, morgenavond misschien erg moe. Maar wel vaardig! En slaap ik bij thuiskomst dinsdagmorgen als 'n blok, daar ben ik zeker van.

Corinne, Gem, de kachel is al uit. zelfs rustig stokend hier al 27 graden, warm zat.

De hemdloper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, Safi, ik zet door, en drink lekker niet.
De voorband van m'n fiets was toch al slecht, zat zelfs op de buitenband 'n bobbel. Nu staat ie plat. En het is niet het ventiel, oppompen helpt geen zier meer.
Meisjes nieuwe fiets staat er nog wel, maar daar ga ik niet mee naar de kroeg. Maar morgen wel mee naar de winkel, om 'n nieuwe band.

De prikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...