joann Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Lijkt me wel hoor......het lijkt wel alsof je je verontschuldigd voor je berichten hier...zelfs voor je bestaan!Helemaal niet nodig!!!!!!!Je bent een heerlijk mens!Die precies mag zeggen wat ze denkt en voelt!Ik zie je graag....(zo zeggen jullie dat toch?)Maar geen gesorry meer hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Tja, is dat niet zo'n beetje 'ons' probleem??? Jezelf verontschuldigen voor wat je deed, wat je doet, hoe je je voelt, hoe anderen zich voelen door jou...enz..???Danke joann voor je complimentje, doet me ècht deugd!! En ja, hier zeggen we het zo, ik zie je graag!!Zal m'n best doen om die sorry achterwege te laten...allé, proberen...:$Veel liefs!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Beste mensen allemaal,Ik wens jullie allemaal welterusten.Ik moet me morgen vroeg weer melden voor de dagdetentie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Slaap lekker Corinne!Gelukkig eindigt jouw detentie na werktijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Ik ga ook naar mijn bedje.......de regelmaat is vandaag ver te zoeken..Maar gelukkig heb ik uitslaapdag morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Ik ga ook naar m'n bedje toe.. morgen deze tijd ben ik al ferm aan het werk!!Tot later allemaal!! Dikke knuffel!!! Slaapwel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Houtje gefiliciteerd:present:Many happy returns of the day.Groet Soothe zonder booze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden