Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 september 2007

RJB

Aanbevolen berichten

Ik kom nog even welterusten wensen.

Vanavond een baalavond. Vond het helemaal niet gezellig zonder een drankje.
Als ik een fles in huis had gehad was hij denk ik wel leeg gegaan.
Zucht...'k ga maar naar mijn bed en mijn knuffelbeer (jahaa, die heb ik nog op mijn leeftijd) stevig tegen me aan houden.

Fijne nacht en morgen gezond en helder weer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik had dat ook wel kunnen laten staan Corinne, achteraf bezien. Lekker was het eigenlijk niet, thee of chocomel is eigenlijk lekkerder.
Wat me wel opviel is dat het drinken van alcohol heel erg geaccepteerd is. Flessen wijn, kratten bier en ga zo maar door. Bijna iedereen lijkt er wel aan mee te doen, nou ja op het feest van vanavond dan toch.

En dan worden ze "serieus" en willen allerlei problemen aan je voorleggen en zeggen steeds maar hetzelfde. Ik vond het een hoop gebral eigenlijk en ik zal het zelf ook wel gedaan hebben, maar als je niet of vrijwel niets drinkt is het vooral heel erg vermoeiend als ik dat zo mag zeggen.
Ik wil best luisteren naar problemen van anderen, maar dan liever niet als ze een slok op hebben. Dan reageren ze toch heel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Xienix,
Gelukkig maar dat je niets in huis had. Morgen sta je fris en monter weer op.
Dat verlangen heb ik de eerste 2 maanden regelmatig gehad, maar de wetenschap dat 1 niet genoeg is voor mij en 5 ook nog niet, maar dat dat minstens 2 flessen moeten zijn. Dat hield me dan wel op de been.
Welterusten.

@Quera,
Het is zoals je beschrijft.
Gek he, ik heb er zelf deel van uitgemaakt of beter ik liep zo de hele dag rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben ik ook weer, lopen rommelen vanavond of eigenlijk vooral lui op de bank voor de tv gelegen en met enige weemoed naar het buitendedeurse festivallawaai geluisterd, normaal ging ik ook wel met iemand de stad in en gezellig met wat roseetjes ofzo... nu maar even niet, vanmiddag vond ik al moeilijk genoeg.

Tollie, slaap lekker

Xienix, herkenbaar, misschien wel, als ik iets in huis had gehad dan was dat nu waarschijnlijk op geweest, saai, maar wel mezelf....

Quera, ik vind dat je het goed gedaan hebt hoor, dat halve biertje is je vergeven, je had makkelijk door kunnen drinken en hebt het niet gedaan, morgen hebben al die vervelende brallers en lallers mooi een kater. Ik ben het met je eens, mensen zijn vaak irritant als ze gedronken hebben, alles herhaalt zich, zogenaamd diepzinnig. Maandagavond belde een vriendin van mij weer eens dronken op en kreeg ik alle problemen weer in 5 voud over me heen. Ik ben heel duidelijk geweest zoals ik elke keer ben als ze dat doet.. bel me terug als je nuchter bent want dit heeft geen zin, je luistert toch niet en zoekt alleen maar ruzie, en ik vind je lief maar nu niet, morgen wel... ern toch blijft ze denken dat ze nog net niet genoeg gedronken heeft als ze me belt en dat ik het niet zal merken.. tja onderschat de ervaringsdeskundigen niet!

ik moet eigenlijk gaan slapen maar heb nog niet zo'n zin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenacht!
Oef wat was vandaag een zware beproeving...stel je voor: 7 meiden op stap, 'smiddags champagne (mijn lievelingsdrank), wijntjes bij het eten (mijn 'limonade') en dan nog swingende mixjes tot zo'n 10 minuten geleden.....ik heb allemaal emoties en stemmingen door elkaar gevoeld, het ene moment dacht ik dat ik het niet meer trok en doordraaide, het volgende moment stond ik te paaldansen alsof ik nog het meest gedronken had.....ik wilde naar huis toen iedereen begon te hosseflossen op apres-ski muziek, maar toen er weer een lekkere beat kwam wilde ik het liefst iemand zoenen....MAAR IK HEB GEEN DRUPPEL ALCOHOL GEDRONKEN!!!
Mannn wat kom ik mezelf tegen nu. Nu ik voor het eerst ook zo bewust meemaak wat anderen drinken: ik had in hun plaats echt 10 x zoveel gedronken, dat zie ik nu heel duidelijk. Shame on me! Zij hebben wel die matigheid. Maar ik ben nog net zo lekker gek als de muziek goed is;-)
Ik heb ook aan jullie gedacht, dat heeft me echt gesterkt!
Voor nu de mooiste dromen, en morgenochtend met een heerlijk gevoel zonder stoorzenders weer op!
XKaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...