Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 september 2007

RJB

Aanbevolen berichten

Dipje? Lijkt me meer een superdip Anjo, als je dat nog zo kan noemen. Noem dat maar niet een dip, dat is keihard verdriet.
Ga naar bed. Je drinkt meer dan goed voor je is. Morgen kun je opnieuw starten. Mensen die stervende zijn help jij niet met dronken worden en jezelf ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anjo, je bent dronken, ga slapen, slaap je roes uit..... gebruik je verstand. Dit is niks waard zo.
Ik zou je ook willen helpen, maar als je hebt gezopen werken je hersens niet meer normaal.
Nogmaals, gebruik je hersens. JE helpt er geen mens mee om jezelf kapot te zuipen. HELEMAAL niemand en zeker jezelf niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Anjo, ken je me nog?

tja, drinken of niet drinken...het resultaat blijft hetzelfde...alleen....het is toch wel beter met een nuchtere kop de dingen te verwerken en de mensen bij te staan, dan met een spijker in je kop....

lieve anjo...kom...raap jezelf bij elkaar...ook ik ben er nog niet helemaal, maar het gaat al wel een stuk beter gelukkig....

Het is nu bijna een jaar geleden dat mijn ex bij me weg is gegaan voor een ander, maar ik heb enorm veel geleerd!
En de dood...ja....het overkomt ons allemaal, niemand ontkomt eraan...gelukkig kijk ik er op een hele vredige manier naar en weet ik bijna wel zeker (voor mezelf) dat het daarna niet ophoudt....

Probeer er anders naar te kijken...Anjo...wij zijn degene, die er vaak de meeste moeite mee hebben, maar ik geloof dat de mensen die heen gaan van ons het goed zal gaan....

Heel veel liefs Mel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, we leven niet in fantasyland, dus het is prettig als iemand vertelt wat ze op dit moment graag van dit forum wil ontvangen.
Je gaat momenteel onverantwoordelijk met de gevoelens van anderen om.
Iedereen wil je graag tot steun zijn, maar niet als je niks wil horen.
Welterusten, hoop ik, en tot spoedig horens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
anjo

kameljauw,

Oh, je typt altijd zo beroerd. And you asume a lot, maar jah, dat herinneren zal morgen wel lukken met jou. Je kunt het tenslotte teruglezen.........
Nou, ik ben pleitte. En niet door jou, hoor, da's teveel eer. Ff 12 uurtjes werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
safidepafi

ik vind het geen stijl dat je iemand (Haddock) die het goed met je voorheeft en je een goede raad geeft op zo'n dronken manier antwoord op een forum voor mensen die er wel voor vechten om droog te staan.

Raakt me niet, hoor Safi....

ietwat persoonlijker gemaakt, haastig gepost, de eerste keer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock, werkse! nee, natuurlijk raakt het je niet. Ik ben in ieder geval wederom heel blij met jullie.
Heb door jullie m'n MP3 uitgevonden, super geweldig. Er zijn teveel mooie en goede dingen in het leven om te laten verpesten door VERGIF, waardoor je niet eens meer mens kunt zijn; je niet meer weet wat je de vorige dag heb gedaan of gezegd, afschuwelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi heb je wel je lekkere bambukoffie eerst opgedronken?
Ik heb voor jullie een stukje chocoladecake met heel geheime slaap-ingrediënten waarvan je ook geheid heel fijne dromen krijgt. Klaas Vaak heeft het me zelf ingefluisterd. En nee, er zit niets verbodens in.
Welterusten alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe
ikga nog niet meteen slapen maar heb net wel een heerlijk kopje Bambu gehad...lekker is dat...en doe me maar een stukje van je slaapverwekkende cake...van mij zou er desnoods iets in mogen zitten hoor.
;)
Lief van je

An
gek hé...dat drank mensen doet vergeten wie er nou goed voor ze is een heerlijk stel mensen hier of de drank....geen vergif in mij..dat maakt mij blij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...