Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 september 2007

RJB

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
safidepafi

Haddock...kunnen we niet met zijn allen bij jouw houtkachel en met onze twee koks Soothe en Blacky een leuke persoonlijke reünie houden? En dan kan Benthe me komen ophalen op Fatboy...klinkt mij in de oren als heaven...
:P

Zo, de hele boel ff (pfffffff!) bijgelezen.
Anjo, moeilijke rottijden, maar hou het droog, je verwerkt het beter. NEEM DAT GIF NIET, in kapitalen, van iemand hier op de list geleerd.
Flip, bij mij noem ik het niet onmatigheid, maar bereikzucht. Als ik iets wil bereiken, dan moet het ook gebeuren. En ben ik vlak bij m'n doel, verflauwd de aandacht, komt er weer wat nieuws. Vaak. Afmaken is nu mijn punt.

Nu Safis plan: ik ben er helemaal voor. Ruimte zat hier. GasBBQ, groot grasveld, koeien voor de deur, the lot. Say when?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is het moment dat ik MOET schrijven. Kermis in het dorp en nu willen 'ze' dat ik mee uitga. Een geweldige band, mooi weer, gezellig, leuk terras.... een mega gremlin...oh wat zit ik in tweestrijd.
Niet dat ik wil drinken, maar ik kan er gewoon niet tegen denk ik, maar de gezelligheid trekt en mijn man zit te zeuren dat ik meega!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan hem nu gewoon niet uitstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie

Alle begin is moeilijk...het ging mij ook niet van een leien dakje hoor...veel vallen en weer opstaan..twee stappen vooruit maar toch die ene stap weer terug...maar als je maar door blijft lopen kom je er wel

Je schreef in je voorstel (wie is wie) verhaaltje als laatste

quote:

Ik hoop dat ik 't red! Ik ga in ieder geval mijn stinkende best doen!.....

Probeer dat gevoel weer een beetje terug te krijgen.

En kijk eens bij Tips en adviezen naar iets wat Corinne geplaatst heeft. Wat te doen bij een terugval...er staan goeie tips om je uitglijder in ieder geval een leermoment te maken zodat je je er niet zo schuldig over hoeft te voelen...want schuld is een verschrikkelijke valkuil.

quote:

met Tolie gaat het redelijk.

Erg aan 't nadenken over hoe nu verder, ben ook niet alle tijden alcoholvrij, wel vaak en in ieder geval redelijk de baas.

Dat klinkt toch al alsof je goed bezig bent...dat wel vaak klinkt goed...je lichaam moet het ontwennen sommigen kunnen het ineens anderen doen wat langer over het afscheid nemen van een oude vriend...maar zie het wel als een slechte, nep,zieke, rot, vriend en probeer het te zien als een rouw proces,...als je hem maar wel een keer de nek om draait
.

quote:

.De zin van het leven enzo, hè....

Het gemis aan glans zo zonder alcohol.

Ach, zo komt de dag wel om.

Dat is een echte nepper Tolie...je Gremlin maakt jedat wijs maar op een dag zul je er achter komen dat ie liegt...dus tot dan veel sterkte en zet hem op hoor...hoe meer van die alcoholvrije dagen hoe eerder je het zult weten:present::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, ik durf gewoon niet, maar wil ergens wel. Trouwens dit is nooit over gegaan, ook al die jaren dat ik niet dronk. Wat is dat toch? Ik kan waarschijnlijk niet op stap gaan zonder te drinken. Trouwens, iedereen begint dan te lallen en lollig te doen en ik sta dan als een stijve, saaie joker te kijken. Als ik mee tetter, nou dan ken je me niet terug. Maar dat wil ik dus ook niet, als ik dan denk waar ik dan weer in terecht kom. Er zijn mensen die niet drinken en toch lol hebben. Niet dat ik geen lol meer kan maken, maar heel moeilijk sávonds laat met een biertap naast me. Ach, ik moet gewoon ff zuchten en luchten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry, daar ben ik weer, maar ben zoooooooo onrustig. Ik ga NIET mee, maar wel de volgende keer.
Valt het jullie trouwens ook op dat er altijd maar drank geschonken wordt??? Kan niet schelen hoe laat het is. Morgenmiddag ook weer zo'n bijeenkomst waar de nodige flessen open gaan, maar daar heb ik dan weer minder moeite mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
safidepafi

quote:

Nu Safis plan: ik ben er helemaal voor. Ruimte zat hier. GasBBQ, groot grasveld, koeien voor de deur, the lot. Say when?

I'm game Haddock......YIIIIIIIIIIiiiPPIIIEE ALCOHOLVRIJ FEESTJE !!!!!en het is mijn allereerste

want zelfs op kinder feestjes wordt tegnwoordig heel wat verstouwt.

OKAY!!!!!!!!! Neem je je keukenmachine mee, want er zullen wel veel sapjes gemaakt moeten worden......
En de koks moeten ook mee, he, Blacky en Soothe???????

De vreter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, je weet niet wat je aangericht hebt met Kenny G. Was een beetje vergeten dat ik zo van dansen hou. Nu weet ik het weer! G-Bop!
Soothe aan de Maas is het verschrikkelijk druk, ben blij dat ik het van boven af kan bekijken. Ja tussen de (thuis)muziek en het dansen door ga ik ook steeds even buiten kijken.
Braaf van je meester Haddock, dat je je uitzwaaier pas na 45 dagen gaat veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het spijt me dat ik jullie zo ongerust heb gemaakt. Anna, ik kan je nummer niet vinden vandaar dat ik je niet terug heb gebelt.
Tapas mijn vriendin is niet overleden maar haar hersenen zijn aangetast, ze leeft maar ze is onbereikbaar.Als ze naar mij kijkt is het vol vijandigheid. Dit was mijn beste vriendin.
Misschien ben ik ook wel te nuchter. Als iemand zo ziek wordt van de chemo waarom er dan mee door gaan? Zij nam het op als zijnde ga dan maar dood. Ik bedoelde ga naar huis en geniet van je kinderen
Ik weet dat de meeste mij niet kenen, ik ben en kindermens, ik ben docente en veel minderen uit de buurt komen hier om te praten, Vandaag heb ik een kind gemepi, hard.
Hoe kan dat? zo ben ik helemaal niet.
Misschien is het wel normaal datr je een terugval krijgt. Eerst hoor je dat je ziek bent en al een tijdje dan worden mensen om je heen doodziek. Ik ben best wel sterk als de nood aan de man is maar nu kan ik niets doen, alleen maar afwachten.
Dus ik drink, veel, ik weet dat het fout is en dat mensen ongerust zijn. Ik weet niets andrs te doen. NMatuurlijk ik zo kunnen gaan behangen of de tuin te doen of zelfs solliciteren. Wie heeft een baan voor docente die een kind mept?
Het feit ligt waar het is, ik ben inverdrietig en val in oude gewoontes.Zelfmedelijden misschien maar de gevoelens zijn oprecht. Stom voorbeeld, ik houd van Rome. iK heb dat altijd voor mijzelf gehouden.
Ik ben naar het reisburo gegaan en het geregeld. Zodat ik hem mijn Rome kan laten zien.
Hij wil naar KOS.Niet belangrijk maar wel pijnlijk.
Maak je niet zorgen over mij, ik zit gewoon in een dipje. Het komy wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...