Gem Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Hier baal ik dus erg van! Wat moeten we hiermee? We kunnen niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Anjo, kom op, je komt hier niet zomaar "HELP" zeggen, dat betekend dat je hulp wilt, er zijn hier genoeg mensen die met je willen praten, je willen helpen, en jij wilt geholpen worden anders plaatste je die oproep niet. Moet zelf weg nu, kom gelijk lezen als ik weer thuis ben, er blijven genoeg hier die je willen proberen te helpen, maar laat wel even wat horen, ook voor degenen die nu ongerust zijn en graag je willen helpen.tot later,Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 "Beetje" vreemd gebeuren.Anna, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Gem, wat vind je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdHier baal ik dus erg van! Wat moeten we hiermee? We kunnen niets! Gem, hier kunnen we niks mee doen zolang Anjo niets laat horen, prima om anderen te helpen, maar je kan niet meer doen dan mogelijk en nu is niks mogelijk totdat Anjo weer van zich laat horen, ga jezelf nu niet gek maken in die tijd, daar is niemand bij gebaat. Zorg goed voor je zelf, als we iets kunnen doen horen we het wel.Geldt ook voor de anderen, er zijn voor haar als ze weer terug komt is alles wat we kunnen dus niet jezelf gek maken. Moet weg, heb de kids beloofd naar de kermis te gaan met ze, tot later, ik kom gelijk lezen zodra ik weer kan.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Ik kan alleen maar hopen dat Anjo een PB naar iemand heeft gestuurd.Ik hoop ook dat diegene die die PB heeft gekregen ons even gerust stelt. Alleen maar dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Cal,je hebt gelijk.Veel plezier op de kermis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Goh, dat is ook ellendig zeg: Anjo schrijft Help... en dan grote stilte.... ik zit gewoon te wachten op een reactie..... en probeer bij mezelf te verzinnen waarom en wanneer ik dit zou doen?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Hoi An, de moderator, ziet het ook, misschien heeft hij(zei)een idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 quote: Originally posted by: AnGoh, dat is ook ellendig zeg: Anjo schrijft Help... en dan grote stilte.... ik zit gewoon te wachten op een reactie..... en probeer bij mezelf te verzinnen waarom en wanneer ik dit zou doen?! An jij ook, maak je niet gek, we kunnen pas wat doen als Anjo vertelt wat er is, eerder niet dus druk maken heb je vooral jezelf mee.Zorg goed voor jezelf.Ik kom terug zodra ik kan, moet nu echt weg, doei doei.sterkte allemaal, ook anjocal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Hoi Safi?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Anjo, als je het weer aandurft kom je dan weer hier terug.. Nu gaan we ons alleen maar zorgen maken en dat was denk ik niet jouw bedoeling.Misschien hard van mij maar ik ga weer over op de orde van de dag want kan hier nu niks mee... maar als je je meld sta ik voor je klaar.Ik ga zo naar de kunstenaarsborrel bij een kunstuitleen die ook wat werken van me verhuurt, kijken of ik kan netwerken om mijn foto's ook daar geëxposeerd te krijgen!tot later dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Tapas,dat is niet hard, maar realistisch.Ga jij maar lekker netwerken. Ik ga ook nog even naar de super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 potverdrie, zit ik helemaal opgedoft klaar voor de (droge) borrel, lees nog even snel de uitnodiging, zie ik pas dat het vanaf 4 uur.. naja, dan ben ik hier dus nog wel eventjes.Ik neem de hond maar mee naar de borrel denk ik.. hoef ik een keertje niet naar het bos... want bij een borrel rondlopen en proberen te bedelen is voor hem nog veeeeeeel vermoeiender dan een rondje rennen in het bos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Hehe Tapas, moest wel lachen om de (droge) borrel...... het is toch bijna vier uur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Zo, net terug van de boodschappen (vergat uit te loggen). Lees de kreet van Anjo. Hoop dat je de volgende keer niet alleen help zegt en dan uitlogt, Anjo. Ik vind het naar als je je rot voelt, maar je hebt hier te maken met mensen die ook gevoelens hebben, ook al zitten ze voor elkaar onzichtbaar achter een scherm.Tapas, ben benieuwd hoe Tapas het vindt op de droge receptie. Succes met het netwerken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Benthe, weet je nou al wat je je eters vanavond voor gaat zetten? bij mij is de keuze sperziebonen, maiskolven, komkommer en shouarmavlees en turkse yoghurtnu nog wat leuks met wat van dat spul verzinnen.. iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Anjo, dit is eerder gebeurd en toen betekende het dat je drankgebruik uit de hand was gelopen en het slecht met je ging. Je hebt de laatste tijd veel voor je kiezen gehad met de ziekte van je exman en je werkgever. Lieverd, zet de fles weg en slaap je roes uit. Kom weer meepraten als je morgenvroeg wakker wordt je bent van harte welkom. Red je het echt niet bel dan een crisisdienst.liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Dat was lullig van me. mijn excuses. Ik ben een beetje aan het het eind van mijn latijn.Ik verliers iedereen van wie ik hou en ik ben een beetje op. Snap je? Ik kan en wil niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 He, Anjo,Vertel eens, wat is er aan de hand.Ik log net in en zie dat je aan het eind van je latijn bent.Kun je dat een beetje toelichten, zo je wilt in een pb?Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 RJB,Moeilijke kwestie waar jij mee worstelt. Er zitten, zoals anderen ook al zeiden, meerdere kanten aan. Je vriendin zit met onverwerkte gevoelens (angst, verdriet, boosheid) en nu ben je beter aanspreekbaar. Het draaide voorheen veelal om jou en nu ook eigenlijk weer. Maar jee, het lijkt me voor jou ondoenlijk om steeds weer al die shit over je heen te krijgen van hoe erg je wel niet was. Hoe krijg je dan de kans om te laten zien dat je het nu wel goed doet.Kun je dit misschien met haar bespreken en afspreken om ook samen dingen te doen zonder het over het verleden te hebben en verwijten te maken. Om samen in het nu iets te ondernemen waarbij je elkaar zonder oordelen kunt leren kennen. Misschien kunnen jullie samen naar jouw therapeut om daar te werken aan jullie relatie?Zomaar wat gedachten die bij me opkomen hoor.Sterkte,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Het bezoek komt pas later, tegen de tijd dat het vuurwerk begint, als hun auto tegen die tijd tenminste is gemaakt. Enige opluchting mijnerzijds, koken vind ik leuk maar niet voor meer dan vier mensen.Recept: kook de maiskolven in water met een blokje bouillon en een flinke schep suiker. Kook de sperciebonen en laat uitlekken + afkoelen. Maak een saus van de yoghurt, knoflook, zout, wat citroensap, koriander en peper, meng met de spercies. Heb je niet nog ergens een verdwaalde paprika in de koelkast? Ook erg lekker door deze sperciebonensalade. Bak het vlees. Schik op een bord met de maiskolven. Over de kolven nog wat zout en boter.Van de komkommer kun je nog een aparte salade maken, of tot morgen bewaren voor een maaltijdsla met hardgekookt ei, gebakken champignons en van alles wat je nog in de koelkast vindt.Sh*t, ik vergeet zelf yoghurt mee te nemen, bedankt voor de tip, hihi, kan ik weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Prettig dat je je weer even meldt Anjo. Als je van je af wil praten, hier zijn luisterende oren. Klinkt niet goed, dat je denkt iedereen te verliezen van wie je houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 weet je, ik voel me een beetje waardeloos. Iedereen gaat dood. en ik kan niets doen, ja drinken.niet echt hulpvaardig.Ik heb er nu echt last vanb. Snap je. Jaa uiterlijk ben ik sterk maar hoe sterk ben je als je je lam moet drinken.Het ergste is dat ik niemand over houd. Daar gaat het leven toch over, mensen van wie je houd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden