CPAS Geplaatst 9 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Zacht groen is een rustgevende kleur, onderdrukt ook agressie.Slaap lekker Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 quote: Originally posted by: SootheHeb dat wel eens eerder gehoord, schijnt een rustige gemoedstoestand tegeven. Calimero en alle mensen van de blauwe knoop, Slaapse!! Hahahaha, ik hoorde het voor het eerst in de karate kid, mister miayi (schrijf ik eht goed?) tegen Daniël toen ie opgefokt ws, et werkt wel echt.Begin typefouten te maken, denk dat de pammetjes nog beter gaan werken, nog even wachten tot de slaap nog meer wodt, kan ik ook gaan slapen.tusten soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Een kinderspiegel - judith Herzberg Als ik oud word neem ik blonde krullen ik neem geen spataders, geen onderkin, en als ik rimpels krijg omdat ik vijftig ben dan neem ik vrolijke, niet van die lange om mijn mond alleen wat kraaiepootjes om mijn ogen. Ik ga nooit liegen of bedriegen, waarom zou ik en niemand gaat ooit liegen tegen mij. Ik neem niet van die vieze vette grijze pieken en ik ga zeker ook niet stinken uit mijn mond. Ik neem een hond drie poezen en een geit die binnen mag, dat is gezellig, de keutels kunnen mij niet schelen. De poezen mogen in mijn bed de hond gaat op het kleedje. Ik neem ook hele leuke planten met veel bloemen niet van die saaie sprieten en geen luis, of zoiets raars. ik neem een hele lieve man die tamelijk beroemd is de hele dag en ook de hele nacht blijven wij alsmaar bij elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Calimero,Slaap ze.Begin hier ook typefouten te maken.Goed teken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Ga ook naar bed, luiken zijn nog maar voor vijftig % open n ikheb geen lucifersstokjes om er tussen te zetten, alleen nog gasaanstekers, dus dat schiet niet op.Truste Corinne en alle andere die er nog zijn.Slaap lekker, droom leuk en morgen gezond en vrolijk weer op.Doei doei.cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Welterusten allemaal, hopelijk slapen we allemaal lekker, tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Charlie,Ook welterusten.Ik ga ook maar eens opslomen.Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Terug van een weekend weg geweest......valt niet mee om dan bij te lezen..!Cal, slaapthee...probeer eens de rooibos variant met melisse!Of de oplosthee van zonatura avondmelange (er is ook 20 kruiden oplosthee voor overdag)Ik ben een verstokt slecht slaper...zowel toen ik dronk als nu...Ofschoon, en dat klop ik dan maar even af, ik tegenwoordig heel redelijk slaap!Ik ben op advies van iemand van het forum melatonine gaan gebruiken(uiteraard na overleg met mijn huisarts!) en dat helpt echt enorm!De avondthee van zonatura doet de rest...!Wel heb ik daarvoor mijn koffie opgegeven.....en ook dat zal vermoedelijk helpen!Ik drink nu s'morgens thee (die 20 kruiden oplosthee, zoet van zichzelf, dus geen suiker nodig),soms s'middags een kop koffie, en s'avond's de avondthee en verder alleen nog spa blauw.Het koste best wat moeite om hieraan te wennen, want voorheen dronk ik alleen koffie en alcohol!Maar nu zou ik niet anders meer willen!Probeer het eens zou ik zeggen, die potjes met thee(200 gr) kosten ongeveer 2.50 euro en je zet er heel wat kopjes thee van(korreltjes in het kopje...kokend water erop..klaar!)Ik weet nu dat goed voorbeeld doet volgen.......mijn kids waren gewend om veel zoethoudende drankjes te drinken..fris, yogo, ranja ect..met alle gevolgen vandien!Nu drinken ze thee mee, ze vinden het lekker........en slapen dat ze op die avondthee of de rooibos met melisse! Om na een weekend afwezigheid op iedereen te reageren is gewoon ondoenlijk..Dus voel je niet gepasseerd a.u.b...!@Anjo...Meisje, wat heb je het zwaar....!Je leven is moeilijk op dit moment, en zal dat voorlopig blijven..Langzaamaan afscheid nemen van wat je dierbaar is doet enorm veel pijn!Zeker als het in veelvoud komt zoals nu bij jou.Ik heb begrip voor je vlucht....maar net als jij weet ik dat het niks zal oplossen!Zorg goed voor jezelf..anders kun je er niet zijn voor de ander!Dat je troost zoekt bij Jan (j. walker, wiskey voor die de term niet kennen) is helemaal niet gek, maar ook niet helpend! Je machteloosheid, je verdriet het mag er allemaal zijn......laat het er ook zijn......verzuip het niet in drank........want daar help je niemand mee!Schreeuw om hulp...voor je gaat drinken!Iedereen is beter af als je niet drinkt, en jijzelf het meest!@Quera,Ik zeg het nog maar een keer.........Schrijf je eigen ding, reageer op wie en wat jij wil, op jou manier!Je hoeft je niet te voegen naar regels van anderen....de enigste regels hier zijn die van de moderatoren...en die ken je ondertussen!!!!!!!Doe je eigen ding joh! Je bent precies goed zoals je bent!Dat niet iedereen het met je eens zal zijn.....tja net zoals in het gewone leven he!Je gaat lekker, dus gewoon doorgaan en niet opgeven!!!!!@Benthe,Een Motooooooooooooooooooooor?Wauw, ik had veel verwacht maar dat niet echt hoor!Goed joh, dat je die meisjesdroom in vervulling hebt laten gaan!Ik vind het waanzinnig om te zien, maar heb niet echt de drive om zelf te willen!(al lijkt achterop me wel heel erg leuk!.......Water???????? Mag ik?)@Safi, ik kan je redenatie volkomen volgen......maar vind het wel vreselijk jammer!Ik genoot van je bezielende bijdragen...juist omdat je er dieper op inging..en er dingen bij aanhaaldedie hier nog niet vaak aan de orde kwamen!En die tip van je over dat loslaten(schudden met de handen)...die werkt perfect!!!!! Thanx!!!Blijf niet te lang weg.........!En nu.....kruip ik gauw in bed!Het bijlezen en antwoorden heeft zolang geduurddat mijn regelmaat weer enigzins zoek is...Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Kwam nog even piepen (kon het weer niet laten).Joann,Mooie bijdrage weer.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Nog niet naar bed dan?Je moet morgen toch weer op tijd op om te werken...(nu ja, hoor wie het zegt he, net zo'n nachtbraker..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 Maar deze nachtbraker gaat nu echt het licht uit doen!Want anders ben ik morgen niets waard!Fijne werkdag morgen Corinne,hopelijk wordt het pasjes en sleutelsgedoe dan geregeld!En slaap lekker voor zo meteen!Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 Joann,De maandag werk ik niet, maar heb wel genoeg te doen.Welterusten, ik ga nu ook echt naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 quote: Originally posted by: CalimeroGeldt als je dat vind voor jou toch ook, gewoon lezen wat je wilt en niet lezen wat je niet wilt, is voor ieder denk ik wel wat te vinden hier op het forum. Zeker waar, en doe ik ook. Maar als ik me persoonlijk geridiculiseerd voel, -- quote:"als iedereen ( b.w.v.s.) alleen komt melden dat hij of zij wakker is (hetgeen voorzich spreekt anders zou je hier niet schrijven)" unquote.-- vlak na mijn wakker post, moet ik toch ff reageren. Las later ook nog --quote: maar je kan toch ook zeggen dat je dat soort berichten niet mist en niet nodig vindt? unquote --, alsof ik nog nooit 'n serieus bericht gepost heb? Had geen zin in oeverloze discussies op de voor mij vroege morgen. Heb daarom 'n prima film op de Beeb gezien. En kijk nu naar de tweede.Dit forum is m.i. gewoon iets dat ontstaat doordat 'n bont gezelschap (ex)zuiperds z'n gevoelens en gedachten de VRIJE loop laat. IEDERE sturing daarin zal anderen beknotten. Buiten de noodzakelijke jedoch strenge moderatie moet eenieder zich hier kunnen uiten, op zijn eigen manier.Ik reageer zelf ook wel eens bot, zo van: ga naar bed, ga slapen o.i.d.. Heb zelf nl. ook eens met de nodige wijn op achter de peecee zitten posten. Korinne pikte dat feilloos op, en met 'n welgeplaatste opmerking had ze me weg. Wat mij betreft kan er 'n hoop, hier. Behalve redelijk zwaar onder invloed reageren, da's 'n nono, zeker ook voor de moderator. Zo, dit heb ik lekker alleen in de virtuele huiskamer kunnen schrijven. In de echte huiskamer kun je mensen eruit gooien, in de virtuele kun je hoogstens je snor drukken.Verder wat mij betreft nu ook zand erover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 So Hadoock has spoken............!(was correct engels volgens hemzelf...)Ik ben het helemaal met je eens!En lekker he.....als je die duiventil hier voor jezelf hebt he Hadoock?Ik gooi er nog een kop avondthee tegenaan......ben een beetje te hyper om te slapen....Tja ook dat gebeurt gewoon..!Al is het verschil dat haddock straks mag gaan slapen.....en ik dan aan mijn dag moet beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 quote: Originally posted by: joannSo Hadoock has spoken............! (was correct engels volgens hemzelf...) Ik ben het helemaal met je eens! En lekker he.....als je die duiventil hier voor jezelf hebt he Hadoock? Ik gooi er nog een kop avondthee tegenaan...... ben een beetje te hyper om te slapen.... Tja ook dat gebeurt gewoon..! Al is het verschil dat haddock straks mag gaan slapen..... en ik dan aan mijn dag moet beginnen! He, Joann! Als we toch beiden in de til zitten gooi ik er ook nog 'n bakkie rooibos tegenaan! Prachtige film op Beeb 2, wel bijna afgelopen. En veel dronkenschap. Maar geen reclame daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden