Gem Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Benthe,daar ben ik ook heel benieuwd naar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 quote: Originally posted by: CPASQuera, Als je van nul wil gaan tellen, kun je mss. samen met Kaia, Kate en Calimero meedoen. Zij beginnen vandaag ook bij nul. Lief van je bedacht Corinne, maar ik ben een einzelgänger. Het zou me alleen maar een vrijbrief geven om te smokkelen. Ik moet mijn eigen koers varen. Hoop dat je dat begrijpt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 @Quera,Dat begrijp ik. Sterkte en succes.@Benthe, Gem,Ja, dat is nu wat, want ik heb veel te lang geslapen. Ik had mijn wekker op half een of zo moeten zetten. Ik zie wel. Ben wel een deel van de dag kwijt, dat ik nuttig had kunnen besteden. Dat wordt dan morgen.Ik ga er niet in hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Wakker hier, lees zo de boel wel bij. 14.00 erin, wekker op 20.00 (moet vanavond ook weer slapen), 20.30 eruit. Ff met de Dames op stap geweest, nu eten. Had vanmorgen al gedachten over de kroeg op zondagavond, vaak leuk. Aan de sapjes, was het plan. Van die plannen/trek is niets meer over, verdwenen, als sneeuw voor de zon. Wel zo rustig. Ga 's ff 'n lekker visprutje in elkaar draaien voor op de toast. Later...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Ben ik weer.Sorry, maar even geen puf om alles terug te lezen.Allemachtig, wat een rotdag zeg. Niet echt kunnen genieten van de kids, niet van het mooie weer (heb bijna een hele dag binnen gezeten met m'n duffe kop), beetje doelloos gehangen, nergens zin in.En een vreselijke trek in alcohol.Ik hoefde gelukkig geen boodschappen te doen en alleen voor een fles wijn naar het centrum fietsen vond ik ook weer té. Maar ik heb het het gevoel alsof ik zo 2 flessen achterover kan slaan.Ik voel me depri...vandaag kon ik wel janken maar moest inhouden voor de kids en nu zitten die tranen weer zo diep weg gestopt dat huilen niet meer lukt.Ook nog gehannes met ex gehad, dat kwam er ook nog eens bij.Kvindurniksmeeraanzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 quote: Originally posted by: xienixKvindurniksmeeraanzo. Xie, dikke dip geeft grote Gremlin. Maak wat lekkers voor jezelf. Ben ik ook aan het doen. Weet niets beters, zelf nog wat suf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Heb je een nieuw onderschrift Benthe of zie ik het voor het eerst? Mooi, al is dat wel een eufemisme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Xie het lijkt ook saai, het is ook saai we moeten weer in een ritme komen. Gewoon ergens doorheen en dan komt alles goed, het is gewoon een kwestie van volhouden. Eventueel een gremlin aan een broodmes rijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Quera, einzelganger met haar koppie naast de (droom)snelweg? Dan kun je wel je eigen gangetje bepalen. Liefst zonder alco hè?Corinne gelukkig hoef je morgen niet te werken, maar het huishouden zucht weer om jouw maandag-aandacht? Vannacht maar beter slapen hoor, en echt werken aan een beter ritme.Haddock mijn knul wordt moe van al die keren dat hij met me moet lopen, het gaat hem zelfs te snel allemaal. Je zal maar de hond van een hyper zijn.Vanavond geen broodjes smeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 quote: Originally posted by: BentheHaddock mijn knul wordt moe van al die keren dat hij met me moet lopen, het gaat hem zelfs te snel allemaal. Je zal maar de hond van een hyper zijn. Hahaha, moeten we maar 's 'n weekje ruilen. Die Dames van mij zijn schier onvermoeibaar, rennen nu nog om het huis, in het pikkedonker.De boxerfan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Hallo halloIk heb niet alles helemaal kunnen lezen maar Anjo zat dik in de problemen gisteren. Ik hoop dat het inmiddels een beetje beter met je gaat.Verder ga ik niet op de hele draad reageren, want dan ben ik uuuuuuuuuuuuren bezig.Ik kan alleen maar zeggen dat ik mij sinds de verjaardag weer wat beter voel, ben altijd behoorlijk ziek van de migraine. Het voordeel is (***) dat het laatste waar je trek in hebt...... juist. Dus ik die zin kan ik jullie een behoorlijke aanval toewensen, alle Gremlins zijn acuut verdwenen.Ik heb donderdag of vrijdag uitgebreid uitgelegd hoe en waarom dit forum zo is opgebouwd en waarom de dagdraadjes er zijn maar ook vooral DAT HET NIEMAND IS VERBODEN om een ander onderwerp te beginnen als "ditje en datje" tussen de dagdraadjes. De dagdraadjes zijn alleen om "enige" ordening in de chaos te scheppen die het forum was. iedereen begon lukraak over een onderwerp, en dat werd onleesbaar.In mijn herinnering staat nergens dat je verplicht op een dagdraadje moet schrijven, sterker nog, als er iets heel dringends is (Anjo bv.) zou ik er een apart topic van maken. Dan kun je later ook zien hoe het (bv. in dit geval) met haar is, al je later inlogt, nu moet je alle gesprekjes gaan doorscrollen.Verder wil ik graag nog een de stelling erin gooien, dat als iedereen ( b.w.v.s.) alleen komt melden dat hij of zij wakker is (hetgeen voorzich spreekt anders zou je hier niet schrijven), gedouched heeft (allĂ dat kan een verfrissende werking hebben op de Gremlins om ze weg te jagen) en dat dat zo de hele dag doorkabbelt, er op een gegeven moment minder sprankelende discussies ontstaan en dat is jammer, want juist zo'n onderwerp als "iemand heeft het moeilijk" kan zinnige discussie opwerpen van: hoe ga jij en hoe ga ik maar ook hoe doen anderen het --- als ze het moeilijk hebben. Dan kom je bij een Tips en Adviezen onderwerp, daar zijn hele nuttige dingen geschreven daarover. Nu blijft het een beetje in de ruimte hangen, vind ik. Dat komt ook omdat we met velen zijn, EN DAT IS MOOI. Want dan zijn er veel mensen die hun best aan het doen zijn om ADB te worden, en hoe meer hoe beter. Maar waar er vele doelen zijn zijn er ook vele wegen en ik vind het ook wel interessant om eens van anderen te horen hoe ze met bepaalde situaties omgaan.Kortom, daar wil ik graag eens over van gedachten wisselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Dacht dat jij aan de Shantiekes was Marieke. Havenfeest in Rotterdam?Quera waarom vind jij mijn onderschrift een eufemisme?Hete chocolademelk staat klaar, flink blazen. Raad ik je ook aan Xie, maak iets lekkers voor jezelf klaar. En... even heerlijk douchen en je knuffelbeest ligt weer op bed. Komt je verdriet nu los? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 quote: Originally posted by: marieke44Maar zal het drinken van alcohol helpen denk je?q]Mijn gremlin verteld me steeds dat Ă©Ă©n flesje wel kan en dat het zorgt dat ik dan in ieder geval eventjes niet hoef te voelen.Met alcohol op ging ik ook altijd makkelijker janken, nu zit ik zo vast lijkt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 quote: Originally posted by: BentheQuera waarom vind jij mijn onderschrift een eufemisme? Nee je leest me verkeerd, ik schreef mooi, maar je onderschrift is meer dan dat. Vandaar dat ik schreef mooi, maar dat is een eufemisme. Snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Ja hoor, daar gaan we weer....... Nou, misschien kom ik morgen wel weer eens kijken, hier geen wakker of slaapmeldingen meer, toedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Zeg ik iets verkeerds H? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Yes, nou snap ik het Quera. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Gelukkig Benthe, het was juist een compliment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 quote: Originally posted by: QueraZeg ik iets verkeerds H? Neeneenee, Q!!!! Was houtjes bericht waar ik op reageerde. Voor de zoveelste keer die verplichte serieuze ondertoon. Ben voor vandaag weg.The undertone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Ja ook to-the-loo Haddock, maar waar heb je het precies over?Als er iets is wat jou niet zint: spill! En anders lekker welterusten voor straks. Ik wed dat jij een pijama hebt met twee beren die broodjes staan te smeren. En nee, daar durf ik mijn hondje niet om te verwedden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 quote: Originally posted by: haddockquote: Originally posted by: QueraZeg ik iets verkeerds H? Neeneenee, Q!!!! Was houtjes bericht waar ik op reageerde. Voor de zoveelste keer die verplichte serieuze ondertoon. Ben voor vandaag weg.The undertone Ok jammer H. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Nee HaddockTen eerste: het is niet voor de zoveelste keer maar juist naar aanleiding van de problemen van Anjo, kunnen wij allemaal voor elkaar iets betekenen denk ik En volgens mij heb ik HELEMAAL niet gezegd dat het andere niet welkom is, daar mag ik ook graag aan meedoen, maar als je dat alléén hebt als conversatie, mis je volgens mij een punt waar je elkaar wél nog kan helpen. Toch?Laatste: ik wil HELEMAAL geen kritiek leveren of commentaar, maar "een balletje opgooien" en dan ga jij er gelijk vandoor......misschien moet dat omdat je moet slapen omdat je moet werken vannacht maar je kan toch ook zeggen dat je dat soort berichten niet mist en niet nodig vindt? Even goeie vrienden hoor.Ik ben juist NIET van de opruiende kant, voor de goede lezer en verstaander en de mensen die mij langer kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 @Haddock,Eet smakkelijk, ik krijg ook alweer trek.@Xienix,Niet leuk zo een dag. Maar als je gaat drinken omdat je baalt, ga je alleen maar meer balen en dan nog van jezelf ook.Morgen zul je iig blij zijn dat je vandaag niet gedronken heb.Kom maar hier met die gremlins.Hou de traanbuizen open en de zakdoeken bij de hand voor het geval dat.Sterkte.@Marieke,Niet meer koud en nog genoeg moe om straks echt te kunnen slapen.Dat is toch al wat.@Quera,Wat bloeddorstig, ik blijf maar een beetje uit je buurt.@Benthe,Die baan heeft me een beetje uit mijn ritme geslagen, maar dat komt echt wel weer goed. Met een weekje of twee is dat wel ok. Dat trekt vanzelf bij, ga ik geen punt van maken.@Houtje,Eerlijk gezegd hoef ik geen migraine-aanval. Ik blijf er zo wel af.Wel blij dat je het een beetje te boven bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 @Haddock,Blijf nog even, je bent net op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden