Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: CPASHe Calimero, Jij bent er toch ook nog? Yep, klaarwakker, heb je nog geen slaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: CalimeroNog steeds een paar wakker, stelletje nachtbrakers. Nog wel, maar de tandjes zijn gepoetst, ik ga. Doeoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 slaap lekker haddock, droom leuk, en morgen gezond en vrolijk weer.Cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 @Calimero,Ik heb nog geen slaap. Ben wel moe, maar eerst moet het gemaal in mijn hoofd wat rustiger worden. Komt wel. Zit ook spek te bakken voor mijn brood morgen. Is bijna klaar. Mijn mobiel ligt op te laden, anders heb ik geen wekker. Als dat allemaal klaar is en mijn hoofd niet dan neem ik maar een paar paracetamolletjes, dan komt de slaap wel.@Haddock,Voor de laatste keer vandaag: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 oke Corinne, jij dan ook voor straks, slaap lekker, droom leuk en morgen gezond en vrolijk weer op.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Jij ook mooie dromen vannacht en fris weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Corinne, vergeet je ook sterkte te wensen voor morgen.Sterkte en een knuffel.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden