Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Corinne ,morgen sterkte.Quera, je gaat goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: Gemotiveerddoe geen moeite. Alles is er al! Heb het gelezen, oke heb hier blokjes old amsterdam en goodnightthee van pickwick voor de liefhebbers.Quera, hartstikke anoniem hier volgens mij hoor (behalve dan voor degene die telepathie gebruiken ).Ik ga niet teveel eten hoor, kom net van de sportschool af, paar kleine blokjes kaas is echt voldoende. Had een sporttest gekregen, uithoudingsvermogen durven ze niet te testen, door mijn medicatie (beta-blokkers oa en medicatie voor een zo af en toe op hol slaand hart, medicatie beïnvloed hartslag, kan ik over de top gaan), mag alleen cardio (zo heet dat geloof ik) doen als ik heel rustig aan begin, ze zijn wel streng daar. Moet wel zo'n acht á negen kilo af en vet percentage moet ook minder. De kracht testen, scoorde ik heel hoog, zat ver boven de lijnen van vrouwen van mijn leeftijd incl degene de regelmatig sporten . Morgen even mijn kids daarvoor een dikke knuffel geven, heb ik aan hun te danken, doe hier nu al bijna tien jaar aan kind-lifting, krijg je mama-power blijkbaar van. Al met al ze waren erg tevreden over de resultaten. Doelstellingen bepaald en trainingsschema gekregen, heb er helemaal zin in. Elk apparaat waar ik de key instop begroet me met mijn naam en stelt zich automatisch in op mijn schema, level, tijd enz...., zo attent en vriendelijk zijn die apparaten, smokkelen en ze even flink op de staart trappen gaat niet, want ze houden alles bij, dus ook als je te zwaar traint en bij de enkele apparaten die dat niet kunnen, wordt je door de instucteur in de smiezen gehouden. Het laatste apparaat van de training vertelde helaas ook dat ik klaar was voor vandaag, vond dat wat minder, eens kijken of die niet geschrapt kan worden, kan ie het niet meer zeggen. Misschien dat ik zondag nog tijd heb om te gaan.Gezellig druk is het hier. Weekend zeker de meeste?Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: CPAS@Calimero, Ikke ben lief geweest. Heb het gezien lieve Corinne, ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel trots op jou, dikke cyberknuf voor je.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Ik weet wel dat het hier anoniem is hoor, maar toch en het zal ongetwijfeld weer aan mij liggen. Maar ik heb een hekel aan gluurders, mensen die geen compassie hebben niets en geen hout weten wat ieder van ons voelt beleeft of meemaakt en die hier dan een topic zo even komt neer plempen bijvoorbeeld.Ik kan daar bijna boos over worden. Het is gewoon onbeschoft of mag ik dat niet zeggen?Maar ik zal er over ophouden, ik kan me voorstellen dat ik mensen erger en dat wil ik helemaal niet. Ik wilde mijn punt even duidelijk maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: CPASHeb weer last van emoties en zie op tegen morgen. Om 6.24 moeten we de trein al in op om tijd te zijn voor de crematie om 10.30. Gooi je emoties er dan uit, dan zijn ze minder in je, heb je er minder last van. Probeer een manier te bedenken om ze eruit te gooien, huilen, touwtje springen in de tuin, boksen tegen een matras, maakt niet uit, heb een digitale zakdoek voor je alsjeblieft.Schrijf er anders over, gedeelde smart is halve smart, ik ben morgen vrij heb alle tijd te lezen en luisteren.Knuf,Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Q,zo ongenuanceerd ligt het niet! Tactus heeft er bij geschreven dat ze denken dat het onderzoek in het belang van de internetbehandeling kan zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: SootheGroet. Moet stoppen, maak fouten Doei! Soothe, vind het net zo gezellig dat je er ook bent, heb niet heel grondig gelezen, maar heb geen fouten gezien hoor en al is dat wel zo, die maakt iedereen. Wat mij betreft gewoon gezellig blijven (alleen als je zelf wilt natuurlijk).Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Zitten jullie hier een feestje te vieren?'t moet niet gekker worden.Ik kom nog heel even zeuren.Mail van ex: hij wil een DNA-test want hij vind opeens dat de kleinste wel heel erg lijkt op zijn voormalige buurman waar hij een pesthekel aan heeft.Tja, hoe kwetsend kun je zijn?En verder een hele hoop verwijten naar mij toe over vroeger.Tis wel typisch...toen ik hem leerde kennen was hij toen al slachtoffer van zijn 2 exen. Volgens zijn zeggen.De volgende vrouw gaat dus de meest lelijke dingen over mij horen.Ik ben wel bang dat hij overal gaat rond bazuinen dat ik alcoholist ben. Hij woont hier 500 meter vandaan en waar ik woon gaat zoiets als een lopend vuurtje rond.Ik ga zo maar proberen slapen, al 2 bekers warme melk op.Ik ben blij dat ik van me af heb kunnen schrijven en iedereen bedankt voor het lezen van mijn niet zo vrolijke schrijfsels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Calimero, ik heb ook bètablokkers.Gekregen na boezemflutter(oorzaak drank) paar keer met spoed aan de monitor.Sotacor 2x80 mg.Groetje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Corinne,het is logisch dat je je niet prettig voelt. Zo'n dag is altijd zwaar en vol emoties. Het gevoel mag er dus zijn, ook al is het niet fijn!Gelukkig heb je morgen een fris hoofd. Je moet er toch niet aan denken dat je een hele zware kater zou hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Corinne, ik kan me je emoties helemaal voorstellen en kan je alleen maar heel veel sterkte wensen....ook jij hoeft je niet altijd groot te houden hoor!! Jank het eruit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Xienix,die ex van je draaft nu heel erg door. Laat het betijen. Probeer je niet te druk te maken (gemakkelijk gezegd, ik weet het). Morgen denkt hij er misschien wel anders over! Wellicht heeft hij ook een paar slokken op?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdQ, zo ongenuanceerd ligt het niet! Tactus heeft er bij geschreven dat ze denken dat het onderzoek in het belang van de internetbehandeling kan zijn! Ik heb haar topic gelezen voordat Tactus het veranderde in een topic wat hij geplaatst heeft. En met alle respect maar wat Tactus vindt is toch niet zaligmakend? Ik bedoel het niet respectloos naar Tactus toe, alvast mijn excuses bij voorbaat. Maar daarom hoef ik het er toch niet mee eens te zijn? Ik heb daar een andere mening over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Xienix, wat een flutvent!! Sorry, maar wees blij dat je eraf bent, ook al voelt het nu dubbel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Q,ik heb het eerste niet gelezen. Kan daar dus niks over zeggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Quera, dan zet je onder dat topic van Tactus neer hoe jij erover denkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Was hetzelfde Gem maar dan door haar gepost.Het irriteert me omdat mijn gevoelens van mij zijn en ik bepaal zelf wel met wie ik ze wil delen, dat is het denk ik.Ben ik alweer van the wagon en banden aan het schoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: SootheCalimero, ik heb ook bètablokkers. Gekregen na boezemflutter(oorzaak drank) paar keer met spoed aan de monitor. Sotacor 2x80 mg. Groetje, Heb vanaf mijn 33e hoge bloeddruk onderdruk van rond de 125, schijnt wat te hoog te zijn. Met medicijnen goed onder controle nu. Oorzaak denk ik erfelijk, zeker de helft van mijn familie aan één kant heeft het ook.Hopen dat het nu beter met je gaat, nu je stopt met drinken dan.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Xienix, als het op die toer gaat, bereid je er dan maar op voor dat hij nog wel meer rot-opmerkingen over jou zal verspreiden. Gewoon met het hoofd rechtop blijven lopen, meid. Voorlopig zie ik van zijn kant alleen nog maar domme paniek-akties en van jouw kant een redelijk rustige verbazing. Natuurlijk doet dit allemaal zeer, maar zo te horen ben je toch al beter af zonder hem. Onthoud die vier wijze woorden: ook dit gaat voorbij. Be strong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Okay, okay...jullie pushen me over de drempel die ik nodig was om me officieel aan te melden en een account aan te maken. Want ik ben vanaf afgelopen zondag ook een stille lezer hier. :-)En denk nou maar niet dat het uit sensatiezucht was want ook ik ben één van die jarenlange alcoholisten. Vanaf 4 september heb ik de knop omgezet en ben nu 11 dagen alcoholvrij. En in die dagen heb ik veel aan jullie verhalen, twijfels, strubblingen en discussie's gehad. Het heeft me erg gesterkt en gesteund. Zo....dan zal ik me nu even officieel gaan voorstellen op het Wie is wie Draadje.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Wat te hoog? Calimero is dat de onderdruk? Dat is een understatement, behoorlijk hoog!Wil je geen angst aanjagen, maar wel hoog.Als je met drank weet te stoppen, ik bedoel voor altijd. daalt de druk ook.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Welkom Dani elf dagen alcoholvrij is mooi! Ik hoop dat ik je niet afschrik met mijn bandenschopperij, het is tijdelijk hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 He Dani, alvast welkom!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Hoi Dani, Wekom, je bent al goed op weg.Groet Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: SootheWat te hoog? Calimero is dat de onderdruk? Dat is een understatement, behoorlijk hoog! Oké, wat erg hoog.Yep, onderdruk, arts was er ook niet blij mee, vandaar beta-blokker en vochtafdrijvers. Met medicatie is ie weer netjes.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden