Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Dani,Welkom hier. Ik reageer wel bij wie is wie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 @RJB,Je therapeuten hebben gelijk. Hoop dat jullie er nu met zijn beidjes uitkomen.Ik begrijp dat jij gelijk naar bed toe gaat. Dus welterusten.@Soothe,Zal wel lukken morgen.@Calimero,Eigenlijk verkeer je dus in prima conditie en moeten er alleen wat kilootjes af.Zonder inname van alcohol en dat niet te veel vervangen door limonades, gezoete sappen, snoepen e.d. moet dat wel lukken. Forceren mag je niks.Ik zei dat van dat lief zijn maar voor de grap . De tranen lopen hier al en dank je voor de zakdoek. Het lijkt wel of ik al oefen voor morgen.@Quera,Jij mag zeggen wat je ervan vindt. Laat je er niet door beïnvloeden.@Xienix,Welterusten.Jij weet wie de verwekker van je kinderen is.Nog een reden om niet te drinken, dan geloven ze hem niet.Nu wordt je vast benieuwd naar hoe die exen van hem werkelijk zijn ws.Trek het je niet te veel aan, maar ja dat kan ik wel zeggen, jij zit er wel mee.@Gem,Het gekke is dat ik bijna nooit een kater heb gehad. Ik dronk altijd meer water dan wijn.@Charlie,Er staat hier bij wijze van spreken al een plas.@Dani,Welkom hier en gefeliciteerd, want dan ben je al 11 dagen alcovrij. Een knappe prestatie zo in je eentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Hoi Dani, mooie binnenkomer zo, 11 dagen al! Dan heb je het rotste zo'n beetje achter de rug. Schuif aan, er is nog genoeg fris over, en ik zie nog wat blokjes kaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Het heeft wel bijna 300 berichtjes gekost vandaag, maar ben blij dat je over de streep bent!Welkom Dani! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Hoi Dani,Welkom, goed van je elf dagen, wens je heel veel succes.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 en vergeet mn erwtensoep niet he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 hoi dani ook van mij welkom bambam heb het jou door gestuurd heet wittebroodsweken q gelijk heb je dat jij het deelt met wie jij het wilt corinne sterkte voor morgen xienix een zondebok dat is wat je ex zoekt laat je niet doen erwtensoep was het eten op dinsdag in het restaurant van mijn ouders in spanje , kan het nog gekker belgen in spanje die erwtensoep maken met rookworst;)soothie ik weet dat men in spanje zegt estoy como una merluza wat drugs betreft , drank weet ik niet hi hi ik ben stoned als een stokvis nou ja klinkt niet;)hier film op tv 9/11 en neen ik heb nog niet veel gekeken lieve mensen allemaal ik zoek de kracht in mij om mij naar boven te sleuren morgen is het weer vroeg dag ik ga naar heist voor een trouwerij slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: CPASDe tranen lopen hier al en dank je voor de zakdoek. Het lijkt wel of ik al oefen voor morgen. Wat je eruit gooit valt je binnenin minder lastig Corinne, helemaal niet erg dus, als je nog een cyberzakdoek wilt, krijg je die van mij, heb ook nog wel een laken liggen, maar hou het niet binnen, daar heb je er meer last van.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 ... die had ik zelf op willen snaaien, Charlie, ssssht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Wie wilt me even helpen, ik probeer te antwoorden op een pb maar krijg het niet voor elkaar, krijg geen optie voor een venster waarin ik kan typen. Wat doe ik fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Had je hem al gelezen Cal? Want dan krijg ik het ook niet voor elkaar, het enige wat er voor mij dan op zit is om de ander in een topic aan te klikken voor een nieuwe pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Cal, klik eens op het brilletje in de kolom Antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Lotgenoten. Ik ga slapen.Een soort instorting.Ineens moe en koud, afgeknapt.Het beest en onder de wol.Welterusten allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Oke, thanks, dat dacht ik al, had het al gelezen. Doe ik het door aan te klikken zoals je zegt.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Truste Soothe, slaap lekker, droom leuk en morgen vrolijk en gezond weer op.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: waterCal, klik eens op het brilletje in de kolom Antwoord? Gelukt, door op het brilletje te klikken bij gelezen en dan antwoord. Thanks voor het brilletje advies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Soothe ik wens je een goede nachtrust toe, en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 ik heb net het onderzoek van Wies gedaan, niet erg boeiendCorinne, het grote voordeel van een crematie is dat je daar mag brullen! nouja niet te hard want dan horen ze de sprekers niet meer.. laat je gewoon meevoeren op je emoties morgen dan ben je na de crematie weer een stuk rustiger (en doodmoe). Wel een enorm end reizen trouwens!Nou, hond en kat zijn uitgeweest, hond heeft geplast, kat heeft gerend, gesprongen, hond beslopen, in een boom geklommen, in het gras gespeeld en schaduwen achtervolgt, zich onder auto's verstopt, gespeeld met bladeren.. en mijn hond sullig aan een lijntje ernaast. Heerlijk stel!en ik ga te bedde, al kijk ik stiekum nog met een oog naar de film op 2.. op Voskuils :Het Bureau" gebaseerd, mijn lievelingsboeken... maar die duurt tot half 2 en dat is te laat voor mij.slaap lekker of blijf nog even lekker in de droge kroeg hangen!!tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Slaap lekker Soothe, je gaat super!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 @Blacky,Bedankt en morgen veel plezier in Heist.@Calimero,Dank je, daarom laat ik het ook maar lopen, dan heb ik er het minst moeite mee.Pluspunten van de dag opsommen, zoals Tapas doet.1. Ik heb uitgeslapen tot 2. het uitzendbureau mij belde om een afspraak te maken voor een gesprek volgende week.3. Leuk telefoongesprek gehad met Joann.4. Jullie leven mee.5. Ik mag weer invullen geen zin, niet gedronken.Zijn toch 5 positieve dingen.@Calimero, Quera,Als je een pb opent door op het brilletje te klikken krijg je die mogelijkheid wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Ook welterusten Tapas!! Fijne dag morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Bedankt Water en Corinne, ik zie nu hoe het werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Blacky, zal ik je naar boven dragen??????????Welterusten meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 @Soothe,Welterusten.@Tapas,Het Bureau beslaat heel wat pagina's, die prop je niet in een uurtje film.Ik vond het trouwens heerlijk om te lezen.Ja, morgen mag ik ze lekker laten lopen.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Tolie, hoe gaat ie???? Gewoon schrijven hoor!! Dit is tenslotte een forum voor, door en over alcoholisten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden