charlie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Jongens, ik ga nu echt uitloggen, nog even een peuk en dan lekker slapen........doei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 :moon: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm(beetje melig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 In de garage Charlie?Trusten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 ja dat is zeker jammer wat drank al niet voor mekaar krijgt maar we zijn terug........hihihmaar ja het is wel oppassen ben geen 18 meer en hoofd wil wel........technieken geen probleem maar gemotiveerd het is aan te radenzeker met zón nicknamegroet flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Flip,ik denk dat ik het niet meer zou kunnen....Ben er nog veel langer uit dan jij. Ga wel fitnessen binnenkort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 ja, met mij alles pico-bello!! Ga nu ook naar m'n bedje want jullie gaan hier veel te snel en ik moet morgen vroeg op voor een feest!! Maar ik hou het adb!!!@anna,@marion, met mij alles ok, allé, momenteel dan!!@corinne..hihi..piep; kiekeboe!! Ik voel me gewoon kiplekker en heel vrolijk...nee, niet door drank.. alleen door een super-bericht vandaag!!! Tralalala... maar nu moet ik toch gaan slapen, morgen vroeg op!!! Maar met m'n nuchter kopke lukt dat me wel!! De anderen vanavond waren allen redelijk in de wind, begrijp je? En ik zat erbij en keek ernaar..leuk, hé!!!Liefs van knuffie!!!oeps, taalfoutje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 is ook lekker gemotiveerd.......ik ga het bedje langzaam in morgen een fietstocht voor de boegmet het ivn het word een mooie dag morgen ff gebruik van maken die laatste zonnestraaltjesmensen slaap lekker en hou het droog het weer doet dat ook morgengroet flipsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 goede midden in de nacht, wat zijn er nog een boel wakker! weekend zeker...Groetjes Cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Trusten Flip.Morgen schijnt het inderdaad een mooie dag te worden. Ik wil daar ook van genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 slaapwel allemaal...tot de volgende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Knuffie,Lekker vrolijk geworden van de anderen die eerst rood aanliepen, vervolgens de tong losgooiden enz...Geniet morgen ook zo van het feest.Slaap ze.Ik vergeet nog wat.Allemaal welterusten.Ik ga naar bedje toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Moet wel Cal.Ik ben in ieder geval zeer laat voor mijn doen en blijf niet lang meer.Het mooie weer morgen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 quote: Originally posted by: charlieGewoon posten Quera, je bent toch anoniem hier?? Anoniem misschien wel, maar sommige dingen die ik schrijf zijn zo persoonlijk! Daar is niets anoniems aan, daar wil ik niet in gekwetst worden door een buitenstaander of begluurd of beide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 @corinne,Zo is het!!! Magnifiek om op dat moment aan de zijlijn te staan en een ander zich zien belachelijk maken en er aan de ene kant mee kunnen lachen, aan de andere kant medelijden hebben dat ze dat zo doen, begrijp je?!! nu, ik ga gaan slapen, ga me er geen zeer hoofd in maken en morgen weer fris en fruitig op, joepie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Q,je moet doen waar jij je prettig bij voelt, maar bedenk wel dat als je geen namen e.d noemt, niemand je zomaar kan traceren hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 heb teveel gemist en ben te moe om alles te lezen, voor iedereen waarvan ik grote dippen of hoogtepunten gemist heb sorry, wil alsnog iedereen met hoogtepunten en mijlpalen feliciteren, en iedereen met dipjes sterkte wensen.Truste Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Over fris en fruitig gesproken, als ik dat wil zijn morgen dan moet ik nu heel snel aftaaien.Dit ga ik ook doen.Even lekker douchen en dan bedje toe.Slaap lekker nachtbrakers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Je begrijpt me niet denk ik Gem, het gaat er niet om dat ik getraceerd kan worden, maar ik schrijf dingen die ik meegemaakt heb. Dat wilde ik uiteraard met jullie delen, maar niet met een zomaar iemand hier, die net een studie gevolgd heeft . Daar voel ik me te goed voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Q,Hiervoor log ik nog heel even in.Ik denk dat ik je heel goed begrijp hoor! Ik probeer het alleen voor je te relativeren!Ik vind het zo jammer dat je nu dicht slaat en jezelf hiermee tekort doet. Ik heb hier veel steun om ADB te blijven. Dat kan alleen door af en toe wat van me te laten zien. Jullie zien alleen dat wat ik kwijt wil en ik denk dat dat voor iedereen zo geldt.Dit is niet om je te dwingen hoor! Ik zou niet durven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden