charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 ÖK, nog ééntje voor de dierenliefhebbers hier:Er waren eens drie poesjes, die elkaar vroegen waar zij het liefste zouden wonen. Het eerste poesje zei: "In een melkfabriek, want daar is 's morgens melk, 's middags melk en 's avonds melk!". "Welnee", zei het tweede poesje, "in een kattevoerfabriek, want daar zijn 's morgens brokjes, 's middags brokjes en 's avonds brokjes!". "Phu", zei het derde poesje, "geef mij maar een brouwerij: 's morgens een kater, 's middags een kater en 's avonds een kater!!!". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Ik zie 15 gebruikers.Hoeveel gebruiken?Het is zo'n dolle boel!Trusten, even relaxen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: BentheQuera, met of zonder Dinges was je toch wel een mens hoor. Kom op, weer even flink tegen banden schoppen, ze zijn er goed voor. Alles wel met jou? Ik was er akelig van, maar zoveel was wel duidelijk denk ik. Natuurlijk ben ik een mens, maar soms zien anderen dat anders en walsen dwars over je gevoelens heen. Misschien ben ik te vaak gekwetst of is mijn huid niet dik genoeg. Och het zal ongetwijfeld aan mij liggen.Ik kan geen banden schoppen, ben mijn vechtlust even kwijt maar hopelijk komt die weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: CPASBen je beter met je te late medicijnen? Ik hoop dat je toch een beetje geniet van je visite. Ging best redelijk, tijdens het sporten geen last van gehad en erna ook niet.Heb niet genoten van de visite, zijn gelukkig de deur uit, was niks aan, dom gel*l, teveel gezuip en één zette de tv aan om bloederige film te kijken, was het op denk duur zat en ben eerst de was gaan ophangen en toen achter de pc gekropen, kreeg nog commentaar ook dat ik er niet bij kwam zitten.Heb vreselijke zin een fles wijn open te trekken op het moment, helemaal opgefokt uit ergenis.Ga het niet doen hoor, ga even lezen hoe jullie dag geweest is.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Charlie, zo blijven we toch bij het onderwerp alcohol. Niets mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Het moet toch niet gekker worden, hihi Ik kan het vorige berichtje wel aanpassen. Ben ik terug gegaan naar het berichtje waar ik het woord whisky wil aanpassen. Nee dus, zal idd. met een alcoholforum te maken hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Calimero:I believe, I believe, I believe....Sterkte.Voor de anderen:Ik ga ook slapen, ik zal mijn baas eens verrassen door na een weekend morgen fris en wel op het werk te verschijnen. . Trusten allen, Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Even relaxen Calimero, alles in de juiste proporties,Nu moet je visite niet op het Forum kijken, lijkt me.Sterkte en een rustige nacht van Soothe.PS de systemen draaien nog, Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: charlieÖK, nog ééntje voor de dierenliefhebbers hier: Er waren eens drie poesjes, die elkaar vroegen waar zij het liefste zouden wonen. Het eerste poesje zei: "In een melkfabriek, want daar is 's morgens melk, 's middags melk en 's avonds melk!". "Welnee", zei het tweede poesje, "in een kattevoerfabriek, want daar zijn 's morgens brokjes, 's middags brokjes en 's avonds brokjes!". "Phu", zei het derde poesje, "geef mij maar een brouwerij: 's morgens een kater, 's middags een kater en 's avonds een kater!!!". Hahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die ga ik proberen te onthouden Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Cal, rustig blijven.Anna en Dani lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Marion, mijn recept kan ik wel aanpassen als ik wil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: DaniI believe, I believe, I believe.... Sterkte. Thanks Dani, komt goed hoor, ben niet een type die lang boos blijft, zag tijdens het lezen dat jullie vanavond veel gezelliger waren dan mijn man en visite, had liever hier gezeten bij jullie.Mijn boze bui is al weer wat aan het zakken.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 @Anna,Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, behalve die file dan.Welterusten.@Charlie,Je bent flink op dreef.@Quera,Je vechtlust komt vast wel terug.@Calimero,Rare visite heb jij. Waarom doen die mensen dat? Ik ga op visite toch echt niet de tv aanzetten, wat brutaal. Niet meer uitnodigen die mensen.@Dani,Welterusten.@Soothe,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Pas jouw recept maar niet aan Charlie, want het zag er wel lekker uit zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: SootheEven relaxen Calimero, alles in de juiste proporties, Nu moet je visite niet op het Forum kijken, lijkt me. Sterkte en een rustige nacht van Soothe. PS de systemen draaien nog, Thanks! Ga proberen te relaxen, heb mijn man naar bed gestuurd, gezegd dat ie zijn roes maar moet uitslapen ipv mij te irriteren. Tv uitgedaan, lekker muziekje op gezet, gaat al een stuk beter.Goed te horen dat je systeem nog goed draait, als je ooit weer ergens mee zit, wil ik wel weer meedenken.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Even iets onsmakelijks. Als ik teveel alcohol had gedronken 's nachts. dan ging ik het weleens uitkotsen.Zou daar het woord nachtbraker door ontstaan zijn. Ja niet door mij natuurlijk, maar in het algemeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Charlie, ik als zijnde bijna in de overgang, "zonder opvlieger is nog nooit..."Quera, dat ligt niet aan jou, ik heb ook maar een dun velletje. Ik denk dat bijna niemand een olifantshuid heeft, en wie dat wel heeft wens ik sterkte toe, want die voelen ook veel minder mooie dingen.Okeeeheee, ik heb mijn laatste kopje thee voor vandaag gezet, dus dat wordt ook chillen/opslomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Tolie, ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Benthe, ben je een echte theemuts?Ik drink nooit geen thee, moet ik toch maar eens gaan leren drinken, want volgens mij drink ik te veel koffie. Wat is een lekker smaakje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 nachtbraker [zelfstandig naamwoord] iemand die tot diep in de nacht blijft feesten of werkenvb:Die nachtbraker zocht pas om 4 uur zijn bed op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeEven iets onsmakelijks. Als ik teveel alcohol had gedronken 's nachts. dan ging ik het weleens uitkotsen. Zou daar het woord nachtbraker door ontstaan zijn. Ja niet door mij natuurlijk, maar in het algemeen. Wie weet...Doet me denken aan een keer dat we bij de buren zaten. Had de babyfoon mee. Normaal gesproken drink ik nooit door als ik de alcohol voel, kom niet verder dan de grens van licht aangeschoten (wat ik meestal pas na twee flessen wijn wordt), maar die avond heb ik niet opgelet op het bijschenken wat telkens werd gedaan, weet niet hoeveel ik ophad, maar het ging te snel, dus ik naar huis omdat ik nogal een controlefreak ben en niet meer het gevoel die nog te hebben en me dan niet prettig voel tussen anderen mensen. Vergeet de babyfoon, heb de halve nacht lopen overgeven terwijl de andere helft nog bij de buren stond op tafel en de babyfoon bij ons thuis op de overloop tegenover de badkamer. Vraag me nog steeds wel eens af wat de buren daar van mee gekregen hebben. Wat heb ik me geschaamd daarna, niemand heeft ooit er wat over gezegd.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeBenthe, ben je een echte theemuts? Ik drink nooit geen thee, moet ik toch maar eens gaan leren drinken, want volgens mij drink ik te veel koffie. Wat is een lekker smaakje? Rooibos honing en Rooibos caramel zijn mijn favorieten, o ja en zoethout thee ook erg lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Corinne, ik zou het ook niet durven als ik op visite ben, om daar de tv aan te zetten. Als ik echt iets zou willen zien, dan zou ik het van te voren opnemen. Maar ja niet iedereen is hetzelfde.Mijn man heeft altijd de neiging als er onverwachts visite komt ,om dan de tv aan te laten staan, dat vind ik irritant en zet hem dan wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Smaakjesthee slechtvoor de tanden AMSTERDAM - Thee met een smaakje, en dan met name fruitsmaken als sinaasappel, citroen, framboos of zwarte bes, kunnen een aanslag op de tanden zijn. De fruitthee bevat een hoog zuurgehalte dat het glazuur aantast.Dat schrijven wetenschappers in het wetenschappelijke tijdschrift Journal of Dentistry.Fruitthee bevat een hoog zuurgehalte dat het glazuur aantast.Onderzoekers van het Dental Hospital van de Universiteit van Manchester bestudeerden het effect van verschillende theesoorten op tanden en kiezen.Zij plaatsten daartoe tanden die getrokken waren in bakjes met onder meer zwarte bessenthee, vanillethee, gewone thee of water. Na veertien dagen - een periode die kan worden vergeleken met het drinken van dagelijks drie kopjes thee gedurende achttien jaar lang - werden de tanden onderzocht. Alleen de tanden die in het water of gewone thee hadden gestaan, bleken onbeschadigd. De tanden in de smaakjesthee waren aangetast in de glazuurlaag.Volgens de onderzoekers doen liefhebbers van fruitthee er verstandig aan direct na het drinken van een kopje vruchtenthee de mond te spoelen met (zout) water. Tandenpoetsen na het drinken van de thee wordt afgeraden: het door de thee zachter geworden glazuur zou door een poetsbeurt juist kunnen worden weggeschrobd.De gezondheidseffecten van thee, en in het bijzonder de effecten op ons gebit, staan al jaren in de belangstelling. Onderzoekers van de Tandheelkunde Faculteit van de Universiteit van Illinois meldden eerder dit jaar dat het drinken van zwarte thee gaatjes kan helpen voorkómen. In zwarte thee blijken bestanddelen te zitten die het bacteriën in de mond moeilijk kunnen maken. De betreffende stoffen zijn in staat bacteriën te doden en/of de groei en zuuraanmaak te remmen, waardoor tandvleesontstekingen en gaatjes worden tegengegaan. Van groene thee werd eerder al, onder meer door onderzoekers uit Japan, vastgesteld dat het de kans op gaatjes vermindert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 He Cal, wat genant.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden