safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Maar wel begrijpelijk Quera...als ik dacht dat er wat hier in huis was...was het ook niet veilig...ik ben er ook nog lang niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 @Quera,Helpt wel, he. Als je niets in huis hebt, kun je ook niet drinken.Zelf heb ik het ook zo gedaan, gewoon niets in huis hebben. De beste manier of eraf te blijven.Maar idd. om tegen de muren op te lopen.@Tolie, Dat gaat om dat baantje waar ik vorige week in begon.Morgen heb ik een tweede gesprek voor een serieus betaalde baan van 14 uur.@Charlie,Tja, aan alle goede dingen komt een eind, nietwaar.Went vast snel genoeg. Begin je met dag-, avond- of nachtdienst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Joann,Gaat het nog een beetje?Verzorg jezelf he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ik draai alleen maar nachtdiensten, Corinne..Ik had vanavond ook een mini-gremlinnetje, was alleen en wilde de geboorte vieren van mn kleindochter....stil zitten wachten tot de winkels dicht waren, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Nee dat is niet vreemd Pippi, dat komt omdat alcoos vaak niet goed eten. Want ze hebben het te druk met drinken. Vind je het erg dat je aankomt?Quera, dat is helemaal niet gek, al die keren dat ik niet mijn huis afgezocht heb of er misschien toch nog een restje was. Maar wat is er nou eigenlijk dat je nou ineens de bibbers krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Charlie..HA..had jij die gremlin mooi te pakken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ondertussen vliegt de tijd en is het voor iedereen WEER EEN DAG ZONDER DRANK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 YEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Soms ben ik boos Benthe en laat ik nou toch ook nog een fles port vinden. God geef me kracht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 LEVE ADB!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 quote: Originally posted by: pippiBij die nachtdiensten is het bij mij verkeerd gegaan achteraf. Half uur rijden voor ik weer thuis was, weer helemaal wakker, en niet kunnen slapen. Nu nog niet dus na 5 jaar...Hoezo ingesleten gewoontes... ja, dat ken ik, ik zat 's ochtends ook bijna altijd aan de fles........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Quera:angry:nu nog drinken?..wat heeft dat voor toegevoegde waarde...wat lost het op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Wegzetten en je bed in, Quera!!!! Liever nog leeggooien...!!!!Nieuwe dag, nieuw begin!Please?????????????????????????/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Oei, ik moest mn alco-schrift nog invullen................is 7x niks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 @Charlie,Heel verstandig. De geboorte van je kleine meisje kun je echt beter vieren met wat sprankelend fris.Is het gremilinnetje weg inmiddels? Want ja, hij kreeg niet wat ie wou van jou.@Pippi, Benthe,In september 2005 bleek ik haast ondervoed te zijn. Toch had ik een flinke buik (hongeroedeem). Ik at gewoon normaal, maar mijn lever kon de alcohol al niet meer aan, laat staan voedingsstoffen uit mijn maaltijden halen. Na mijn terugval vorig najaar kon ik nog wel teren op wat ik aangekomen was in de vakantie.Ik voel mij echt veel en veel beter sinds ik gestopt ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Quera,SLA DE HALS VAN DIE FLES EN GIET DE INHOUD NU DOOR DE GOOTSTEEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 quera erg he als men niets vindt , nu zal wel het beste zijn maar ik herinner mij die periode ook nog inderdaad om de muren op te kruipen maar neem van mij aan dat het betert en dat jij morgen blij zal zijn ay ay charlie this weer voorbij die mooie zomer , die zomer die begon zo ergens begin september;) sterkte morgen charlie om terug te beginnen:present:ewel ewel corinne cette deja fini la belle histoire van het vertalen ik geef jou geen ongelijk waardig werk waardig loon of zoiets he .wie vroeg hier ivm vermageren of verdikken ik denk dat ik een uitzondering op de regel ben , ik ben verzwaard maar eerlijk dat mocht wel want was maar een sprinkhaan zoals mijn vader mij noemde , ben 1,72 en weeg 67 kilo dat is niet te dik he dames ??nieuws van mijn oude dame heeft een poliep van 2,5 cm , ze moet volgende week woensdag binnen en donderdag operatie mogelijk vrijdag of zaterdag naar huis hangt een beetje van alles af omdat ze zwaar diabetes is ik hou toch mijn hart vast want tenslotte is ze 79 jaar ppff nadien mag ze drie weken niet tillen vertel dit eens tegen iemand die alzheimer heeft en nog met kolen zit te lopen en tillen om de leuvense stoof te doen branden maar dit is volgende week het enige wat een beetje in gevaar komt is mijn uitstapje naar een conventie in jullie mooi nederland nou ja het is dat het zo zal moeten zijn zal maar geen scenarios op voorhand schrijven tollie van mij een roosje voor jou proficiaat benthe melk met gember ??in spanje had men in mercadona heerlijke engelse gemberkoekjes ik mis die benhe schrok de gremlin zo van jou boze gezicht ach ja en laatse nieuws in spanje waar mijn ouders woonden ferme overstromingen hoop dat hun huis niet mee gesleurt is van de berg ik mis onze haddoch , haddock alles oke zo luitjes veel leesplezier en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Het lost ook niets op. Ik weet niet waar de drang vandaan kwam, maar zomaar is het er ineens. Je oprollen als in een cocon en niemand die je nog kan kwetsen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Quera, gooi die fles door de gootsteen, wat is dit nou weer voor onzin. Ja soms ben ik ook boos. Behoorlijk pissig eigenlijk. Allemachtig, ik wil niet braaf doen ofzo, van tuttuttut ik kan het allemaal zo goed. En van die fles, die had je allang in huis en dat wist je ook wel, je bent een veel te pienter type om dat te vergeten. Drink hem gerust op, proef elke slok, geniet er maar van. Heerlijk hè meid, die roes. Voelt het niet zalig, de manier waarop je lichaam lomer wordt? Zien je ogen er niet helder uit, voelt je mind niet veel beter dan wanneer je niet drinkt? Je hoeft morgen vast niet vroeg op.Schop liever hier tegen een paar schenen als je boos bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Beste Quera,Wat heb je nu gedaan?Weggegooid toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ik heb het niet weggegooid en ik moet wel vroeg op. Ik sta in dubio. Ik ga niet echt drinken hoor, misschien drink ik wel helemaal niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Gelukkig was dat gremlinnetje gauw weg hoor, no problemo!!!! Ik kan ze ondertussen wel aan....Moeilijk Blacky, iemand met alzheimer iets verbieden...misschien die stoof weghalen?? Is ze na het ziekenhuis ws toch vergeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ik ga naar bedje toe want mijn oogjes zijn moeen mijn hartje doet pijnom die alco's die dronken willen zijnen dan dan soms boos of bang of angstigde drank maar weer opzoekenhet hele huis door in alle hoekenen dan morgen als de kater is toegeslagendan zullen ze zich langzaam uit hun bedje wagenen niet meer begrijpen wat hun nou overkwamt'was de drank jank die gleed over de gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Quera, huppekee, je bed in, je moet vroeg op zeg je zelf!!!!Doe het nu maar, des te trotser ben je morgen op jezelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ik ga slapen ik ben moesluit beide oogjes toequera houdt trouw de wachtover de port waarnaar ze smacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden