Spring naar bijdragen

Maandag 24 september 2007


safidepafi

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Erik,

Geniet van je wandeling. Ik hoop dat je snel andere huisvesting vind. Maar je weet dat ik het niet geheel met je eens zal zijn. Discipline is iets waar kinderen al in aanraking moeten geweest zijn voordat ze op het VMBO komen. Anders is het hun vreemd en dat geeft inderdaad moeilijkheden.
Mijn gewzen leerlingen zullen hoogstwwarschijnlijk nooit de directie worden bij ABN AMRO of misschien juist wel maar ieder zijn ding. Ik heb prachtmensen in mijn klas gehad en dat is voor mij het belangrijkste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de goeie tips mensen ....vegetarisch voor senioren, Water?...denk je dat er veel over de boeg zijn gegaan maar niet weten wat ze moeten maken?
Mijn moeder is er wel zo eentje...dus daar kon je wel eens gelijk hebben.
Eet advies aan te dikke kinderen lijkt me ook wel wat...en de hondenuitlaat service helemaal mijn stijl maar daar zijn in Groningen al wel een aardig groepje van wat natuurlijk niet wil zeggen dat er niet nog meer vraag naar is...en kinderopvang is tot 2010 groei in...maar ik heb helemaal geen ervaring met kinderen

Anjo ik kijk uit naar de mildere jouw:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, jij leeft toch al heel lang vegetarisch? Veel recepten, veel kennis van wat er allemaal in zit, dan kun je rekening houden met speciale wensen. Combineer dat met je kennis van kruiden en thee en je kunt misschien op die manier lekkere, verantwoorde maaltijden voorschotelen met adviezen hoe men bepaalde stoffen extra kan aanvullen. Ik roep maar wat hoor, weet ook niet hoe dat allemaal werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het waar te maken, Safi.

Vrijdag had je een discussie met Haddock over gebrek aan geld. Ik begreep precies wat je bedoelde maar kon het niet omschrijven. Zaterdag las ik in de Volkskrant iets wat een onderzoeker in geluk had vastgesteld. Namelijk dat een mens aan voldoende inkomen een zeker gevoel van vrijheid ontleent.
Het is dat gevoel van vrijheid dat een mens een gevoel van geluk geeft.
Ik weet zeker dat een groot deel van mijn vrolijkheid ligt omdat ik zondag "gelucht" ben terwijl ikmij dat eigenlijk niet kon veroorloven. Geld maakt niet gelukkig maar gelukkig is er geld.

IK ga lekker Silent Witness bekijken op de Beep. Hoe goed is je Engels? Veel mensen zoeken naar bijles voor hun kinderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emotioneel breekt de pleuris hier even uit, maar gelukkig ben ik te lui om nog naar de avondwinkel te fietsen. Moet ik trouwens toch eerst banden oppompen, en de motor staat met een kapotte knalpijp in een garage.
Ik heb trouwens vandaag Corinne niet gehoord, volgens mij was zij naar de dokter om te vragen over refusal-adem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, terug pleuren. Dankjewel Charlie.
Het is al weer bijna over, even in de spiegel gekeken (figuurlijk) en mezelf toegesproken. Gremlins vlogen geschrokken alle kanten op. Die beesten kunnen niet tegen eerlijke kritiek, wat een lafaards.

Warme gembermelk over een half uurtje, avec slagroom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...