Gem Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Inderdaad, pffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Goeden avond dames en heren,Wat waren/zijn jullie allemaal in een opgewekte stemming.Eindelijk heb ik de tijd om hier even te zijn.De ochtend mijn prikje gehaald. Beetje ambetante bovenarm aan overgehouden, maar het trekt al een beetje weg.De middag zoet doorgebracht met mijn papierenwinkels. Beuh, nooit leuk, maar het moet.Als gevolg daarvan ga ik dat baantje in Rotterdam opzeggen. Ik heb nl. bij het uitzendbureau geïnformeerd naar het exacte brutouurloon, omdat ik dit nodig had voor het invullen van mijn WW-briefje. Daaruit blijkt dus dat het brutosalaris niet conform de afspraak is en bovendien lager is dan mijn uitkering. Hallo, zeg ik dan, loop naar de pomp. Daar moet ik dan voor naar Rotterdam op- en neerreizen in mutjevolle treinen. Forget it. Ik zal wel een Frans boek uit de kast pakken.Vanavond was ik naar koor.De huisarts ben ik glad vergeten, maar dat komt nog een keer, morgen misschien?Volle dag dus en vele van jullie zijn inmiddels al naar bed. Voor diegenen die nog bezig zijn naar bed te gaan: alvast welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Corinne, wel een druk dagje zeg!! Ik ga ook maar eens naar bed, ben bekaf.Gelukkig een alcoholvrij dagje vandaag en gelukkig niks in huis. Moet ik dus toch maar niet meer laten gebeuren. Truste allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Gem ik heb de internettherapie afgerond, nu nog zes weken het vinger-aan-de-pols traject.Hoop dat jij er net zoveel steun van en baat bij hebt als ik. Soms zijn de opdrachten echt iets om je bijtertjes in te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ja Gem, ik heb de internetbehandeling al afgerond.Corinne: groot gelijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Welterusten An!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Nou alle kennis en ervaring is hier al aanwezig. dat moet een makkie voor mij worden.Ik ga slapen, welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Sorry...was aan het tv kijken...safidepafien in plaats van wateren of sonja bakeren...hoe verzinnen jullie het:D...ik lig in een deuk.Wel een goed idee van je Water..en je hebt gelijk...ik kan best iets met vegetarische diëten doen aangevuld met wat bepaald voedsel precies met je lichaam doet.Maar mijn Engels is ook excellent dus bijlessen voor schoolgaande jeugd...heb genoeg ruimte boven voor een studie kamer en heb ook al nog een grote bureau tafel .Moet je daar dan geen diploma Engels voor hebben en welke leeftijd heb je het dan over??Sorry dat ik het alleen maar over me, me ,me heb :$Benthe...dat was een fikse gremlin als je het al over de avondwinkel had...gembermelk...hm lijkt me wel lekker....goed gesprek in de spiegel is nooit weg.Gem...ik had ook wel 30voordelen echt waar je wil het niet geloven en toen vroeg ze me hoe ik over die voordelen op lange termijn dacht en toen bleef er nog maar eentje overB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Pippi,Ik ben afgevallen van een krappe maat 44 naar een ruime maat 38 (minder moet het niet worden. Ik ben maar 1.61 kort.Dat komt omdat ik geen snoep en taart en gebak lust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Pippe als je naar mijn profiel gaat kun je alle icoontjes voor de gezichtjes zien er er dan wat uit kiezen...het bed en de rolstoel is sowieso nog vrij en de telefoon geloof ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ik ben er ook maar weer even. Al was de reden wat minder, ik was overtuigd dat ik hier nog een fles wijn of port had en ik kon het niet vinden. Ik werd er zó pissig van!Vandaar dat ik hier maar even post. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Pippi, ik ben wat afgevallen, maar dat was eigenlijk niet wenselijk want ik was al niet zo dik. Val jij af of kom je aan, en vind je dat erg?Je kunt je icoontje veranderen bij je profiel. Dat je een meisje bent wisten we al hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 He Pippi, van drinken werd ik zwaarder, stoppen betekent voor mij afvallen...(leuke bijkomstigheid) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 pippi het is bij Author icoon...en dan klikken op alles bekijkenQuera...wat maak je me nou...het huis afstruinen naar wat te drinken...ga lekker slapen...want je wil het helemaal niet...dat is je gremlin ...je ontevreden kind...je negatieve zelfgeloof...laat het maar komen...voel het...kijk wat voor vorm het heeft...waar je je rot voelt...wat voor kleur het krijgt ...en dan zie je dat het niets is...luchtledige illusie...dwang gedachte...een gewoonte waar je graag van af wil.ga slapen meissie of blijf nog even kletsen maar niet meer zoeken!1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Jammer Quera, maar niet heus!!!! Morgen weer lekker nuchter wakker, is toch veel fijner?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Hallo allemaal. Weer een dagje alcoholvrij erbij geregen! Nog steeds heel vreemd als ik zo'n dag met alleen maar mini-gremlins heb!Gem, lekker dat je met de internetbegeleiding bent begonnen! Dan heb je ten minste echt het gevoel er actief mee bezig te zijn, te minste, dat had ik dan toch!Charlie, hoe is het met Eliza? Wat is haar roepnaam trouwens?An, volhouden hoor! Dat heb je tegen mij ook gezegd, dus jij nu ook hè?Corinne, groot gelijk dat je dat baantje niet neemt! Het is wel te hopen dat er nu snel iets leuks voor je aankomt! Ik duim voor je!Morgen tandarts...brr...Ik ga maar gauw slapen, dan is morgen des te eerder voorbij!Mensjes, allemaal slaap lekker, en ik ben blij met het forum! (hoewel ik er ook wel eens huilend voor gezeten heb als de opmerkingen erg vinnig waren! )liefs, iedereen, Tolietaalfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Roepnaam is gewoon Elize, Tolie!! Fijn he, niet drinken??Pippi, wat ben je opeens bruin geworden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Morgen ben ik het met jullie eens Safi en Charlie, maar nu even niet. Raar ben ik en volgens mij heb ik ook niets in huis. Grompul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Tolie...goed van je ...je gaat lekker...en het forum is een lach en een traan zoals Blacky dat altijd zo mooi zegt...en stoppen met een verslaving maakt erg emotioneel...dus dat is dan nog eens dubbel op.Slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Jeminee Quera, als je nog eens wat weet, ik was net slaperig aan het worden. Je klinkt nu net als die dronkaard die zeker weet dat ze nog ergens een fles had verstopt. Wassamattah?En jij was toch dat meisje dat een paar dagen geleden trots over die brug reed, vrij van drank-angsten?Vertel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Bah bah............morgen mag ik weer gaan werken, na 3 weken vakantie...ik heb het gevoel dat ik nu pas aan vakantie toe ben.........Maar goed, nog 3 maandjes, dan gaan we heerlijk met het hele gezin lekker met kerst en oud en nieuw op vakantie, met zn allen in een huisje in Drenthe, heeeeerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Corinne bedoel je die baan die je nu had waar je Frans kon spreken en ben je er nu achter dat je veel te weinig geld krijgt?Potverjandorie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ja, je hebt niks in huis, gelukkig, duik lekker je bed in en wees morgen blij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 ben even peuken in la garage... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ja Benthe, dat klopt, het bruggenverhaal is van mij! En ik weet wel dat het raar klinkt, maar ja ik liep toch te zoeken en ik vond niets. Baalde ervan. Als het goed is heb ik ook niets in huis, maar ineens dacht ik misschien. En ja ik weet dat ik dan erg klink! Terecht overigens.tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden