water Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 't Gaat eigenlijk best wel een beetje hartstikke goed hier hoor Anjo...soms moe, soms verveeld, maar ach, het werk en de dieren, 't gaat best!De verhuizing is achter de rug, ben ik heel blij om, brengt hier ook weer wat rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Erik,Geniet van je wandeling. Ik hoop dat je snel andere huisvesting vind. Maar je weet dat ik het niet geheel met je eens zal zijn. Discipline is iets waar kinderen al in aanraking moeten geweest zijn voordat ze op het VMBO komen. Anders is het hun vreemd en dat geeft inderdaad moeilijkheden.Mijn gewzen leerlingen zullen hoogstwwarschijnlijk nooit de directie worden bij ABN AMRO of misschien juist wel maar ieder zijn ding. Ik heb prachtmensen in mijn klas gehad en dat is voor mij het belangrijkste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Fijn Water, ik vind dat wij het allebei wel verdient hebben, nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Jij zeker, meiske. Ik stuur even wat van de rust die ik over heb jouw kant op... alsjeblieft hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Goed dat je rust neemt Anjo, het lijntje kan niet altijd gespannen staan, je moet ook aan jezelf denken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Bedankt voor de goeie tips mensen ....vegetarisch voor senioren, Water?...denk je dat er veel over de boeg zijn gegaan maar niet weten wat ze moeten maken?Mijn moeder is er wel zo eentje...dus daar kon je wel eens gelijk hebben.Eet advies aan te dikke kinderen lijkt me ook wel wat...en de hondenuitlaat service helemaal mijn stijl maar daar zijn in Groningen al wel een aardig groepje van wat natuurlijk niet wil zeggen dat er niet nog meer vraag naar is...en kinderopvang is tot 2010 groei in...maar ik heb helemaal geen ervaring met kinderenAnjo ik kijk uit naar de mildere jouw:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Safi, jij leeft toch al heel lang vegetarisch? Veel recepten, veel kennis van wat er allemaal in zit, dan kun je rekening houden met speciale wensen. Combineer dat met je kennis van kruiden en thee en je kunt misschien op die manier lekkere, verantwoorde maaltijden voorschotelen met adviezen hoe men bepaalde stoffen extra kan aanvullen. Ik roep maar wat hoor, weet ook niet hoe dat allemaal werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ik hoop het waar te maken, Safi.Vrijdag had je een discussie met Haddock over gebrek aan geld. Ik begreep precies wat je bedoelde maar kon het niet omschrijven. Zaterdag las ik in de Volkskrant iets wat een onderzoeker in geluk had vastgesteld. Namelijk dat een mens aan voldoende inkomen een zeker gevoel van vrijheid ontleent.Het is dat gevoel van vrijheid dat een mens een gevoel van geluk geeft. Ik weet zeker dat een groot deel van mijn vrolijkheid ligt omdat ik zondag "gelucht" ben terwijl ikmij dat eigenlijk niet kon veroorloven. Geld maakt niet gelukkig maar gelukkig is er geld.IK ga lekker Silent Witness bekijken op de Beep. Hoe goed is je Engels? Veel mensen zoeken naar bijles voor hun kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Schiet me net te binnen: gaan we niet meer sonjabakkeren, dan gaan we safidepafiën Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Hihi, ja, altijd beter dan wateren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Emotioneel breekt de pleuris hier even uit, maar gelukkig ben ik te lui om nog naar de avondwinkel te fietsen. Moet ik trouwens toch eerst banden oppompen, en de motor staat met een kapotte knalpijp in een garage.Ik heb trouwens vandaag Corinne niet gehoord, volgens mij was zij naar de dokter om te vragen over refusal-adem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 ja zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Klopt Benthe, ik zat ook al op haar te wachten...............en waarom breekt de pleuris nu uit??????Gewoon terug pleuren............neem alvast je beker choco-melk of verblijd ons met je aanwezigheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ik hoor het al zeggen, ik ga sonjabakkeren, maar eerst even wateren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Heb ik de keuze uit Sonjabakkeren of Wateren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Kwee nie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Laat ik jullie nu schrikken??Benthe,Neem alvast die kop choco hoor! Helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Precies, terug pleuren. Dankjewel Charlie.Het is al weer bijna over, even in de spiegel gekeken (figuurlijk) en mezelf toegesproken. Gremlins vlogen geschrokken alle kanten op. Die beesten kunnen niet tegen eerlijke kritiek, wat een lafaards. Warme gembermelk over een half uurtje, avec slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 nee, je kunt ook safidepafien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 gember, bbbrrrbbbrrr, slagroom, mmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Heb net mijn eerste huiswerkopdracht gedaan.Benthe ben jij al gestopt met de behandeling?Charlie, heb jij de internetbehandeling ook gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ha, jullie zijn er allemaal nog! Moet nog ff bijlezen. Gem, ik ben ook met internetbehandeling bezig. Ben jij net pas begonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 An, jawel.De voor- en nadelen en een lange toelichting gegeven op mijn achtergrond aan de hand van de eerdere vragenlijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 En hoe vreemd het ook klinkt:ik kon me nog steeds vinden in een aantal voordelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Ja had ik ook, maar als je dan de nadelen er naast zet pffff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden