Houtje Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Ik kan zelfs die rijtjes nog opdreunen........ ehhhhh ik was 12-13 jaar dus het is toch éggie wel méér dan 30 jaar geleden maar volgens mij hadden we toen nog frisse hersens en bleef alles beter hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Quera TOP!!!!haha, Erik, dat ken ik, hardlopen al soppend in je schoenen (en de rest), is een heel aparte ervaring! flatsj flatsj Nou, de laptop staat hier, ben alleen zo'n oen dat ik het elektriciteit-kabeltje bij de vorige eigenaar laat liggen... hij komt hem zo brengen, dat vind ik wel weer top!maar het is een goeie deal, fijne mensen en hij zocht nog een web-designer voor zijn eigen bedrijfje dus wie weet kan de ene hand de andere wassen.. ))en wat denk je, belt vanavond ook nog die drinkende vriendin, (die natuurlijk gedronken had) ik heb haar een kwartiertje gegeven om haar ei kwijt te mogen want ik wilde spelen met mijn nieuwe laptop die het nog even 2 minuten op de batterij deed hihi.. gelukkig hield ze zich eraan en hoefde ik haar er niet aan te herinneren.. blijft lastig hoor!Okee ik hoor een auto.. kabeltje?? hoop het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 @Benthe, niks egotrippen....gewoon belangrijk voor jou!En dat op vakantie gaan....tja ook ik hoop dat het wel door kan gaan,maar we zullen zien (grrrr ik heb de pest aan afwachten en afhankelijk zijn)@Quera,gelukkig heb je de verleiding weerstaan!Enne die opstandigheid, er zijn er hier op het forum nog genoegdie het daar van mij zwaar mee te verduren hebben gehad!Ik heb wat van me afgetrapt en rond geschopt......!Uiteindelijk is het ook mij na veel vallen en opstaan toch gelukt,donderdag sta ik 3 maanden droog....Dus geef niet op! Je kunt het, ook als het moeizaam gaat!@Tollie, heerlijk om te lezen dat je nu goed gaat!Ik gunde het je zo, maar....je moet het zelf doen he!Hou vol hoor, het is echt de moeite waard!@Water,het klinkt raar.......maar als rots in de branding lever je goed werk!!!En nog een sportief verliezer ook... voor jou!@Corinne,Goed joh, dat je voor je eigen ding opkomt door je baantje op te zeggen!Hopelijk goed nieuws na die bespreking!@Gem, fijn toch dat je nu werk mag doen wat je beter ligt...al is de werksfeer dan verre van ideaal!Jezelf niet voorbij lopen he, denk om je grenzen!Ben ik iemand vergeten, ja vast....neem het me niet kwalijk...het is niet dat ik jullie niet lees of niet meeleef....maar op iedereen persoonlijk reageren wordtbijna een dagtaak tegenwoordig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Goh Erik, dan komt het goeie gevoel wel gauw terug dat gun ik je van harte hoor. Ik heb me toch wel zeker 2 maanden brak gevoeld, en soms nóg wel dat ik denk: wat maakt het eigenlijk uit of ik nou wel of niet drink......nou is niet drinken natuurlijk beter maar zo fantastisch als jij en sommige anderen het beschrijven heb ik het nooit ervaren. Jij gelukkig wel dus. Mooi !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Haddock, weer terug uit het ziekenhuis en alles ok?Mijn sterkste staaltje om te stoppen met een gewoonte die me niet meer gelukkig maakte was op een dag zeggen dat ik het niet meer deed. Ergens heb ik nog een boekje liggen met van die grappige kinder-uitspraken. Een meisje van vijf zegt daarin: "Ik prambeerde... Ik prambeerde... en het gong!"Ik weet de titel van het boek weer, het is: een kuikertje is sgeel.Zijn er nog meer sterke stopstaaltjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Tja, die van mij is bekend hè:"Alleen vandáág drink in niet"Ik heb ook maar weer mijn uitzwaaier van gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 {q}Er was zelfs 'n nieuw paardje dat vond dat sommige paardjes toch wel wat te veel vonden dat, terwijl ze bij de centrale verwarming achter hun glimmende peeceetje zaten, ze het toch wel erg slecht getroffen hadden in dit leven. Maar dat was dan ook 'n heel schalks paardje. De relatieve{q}Kransgenoten, dit paardje trekt verder. Er zullen er zijn die dat niet 'n ramp vinden, so be it, ik ook niet.Ik heb veel aan dit forum gehad, veel herkenning tegengekomen. Maar de laatste tijd begint dit gebeuren me meer en meer tegen te staan. En als ik dan welgeteld 1 steunbetuiging krijg bij het vermelden van de operatie van m'n meisje kan ik niet anders denken dan: "hier ben ik niet tussen vrienden". Geen hulpverlenerspraat van "dat zal wel aan mij liggen" hier, het is gewoon zo. Ik wens u bijna allen 'n droge toekomst, 'n paar alle geluk en sommigen 'n lekker drankje. Zonder had ik het niet gered.Vreest niet voor mijn toekomst, die blijft i.i.g. tot 1-1 droog, ik denk zelfs tot mei. Ik zie.Ik blijf af en toe eerst nog wel eens inloggen, ik gooi nl. wel enkele PBtjes er tegenaan om evt. mailadressen van 'n paar te krijgen.Het ga u goed, groets, Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Joan, je bent een kanjer! Bedankt!Hoe is het met je navelbreuk?Ik heb er ook één, na een dubbele builvliesonsteking te hebben gehad. Veel vocht in gezeten!'t Is geen gezicht!..., maar ik heb er geen last van. Ja, esthetisch wel hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Je moet doen wat je wil Haddock, verder trekken is niet verkeerd. Maar het heeft soms weinig zin om tegen iemand aan te praten die op dat moment niet is ingelogd.Ik wens je in ieder geval veel kataklop en grazige weiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Jammer, Haddock.Alle goeds, en veel beterschap en liefde voor je meisje.Tolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 laat maar.* aangepast wegens veranderd inzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Haddock, Ik voel me persoonlijk aangesproken, want ik heb gelezen over de operatie...maar er inderdaad niet op gereageerd.Niet met woorden tenminste........wel in gedachte!Jammer dat je het ervaart als niet onder vrienden zijn, en dat je daarom weg wil blijven!Ik las je heel graag en zal je bijdragen zeker missen!Wil je er niet nog een nachtje over slapen???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 quote: Originally posted by: houtjeHoeveel mensen ik hier in de afgelopen tijd heb zien vertrekken "omdat ze zich niet welkom voelen" ..... zou dat nou aan het forum liggen of aan die mens zelf? Dat maakt niets uit, dat is nou die hulpverlenerspraat. Het is gewoon zo. Ik ga mijn weg, u de uwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 quote: Originally posted by: joannHaddock, Ik voel me persoonlijk aangesproken, want ik heb gelezen over de operatie... maar er inderdaad niet op gereageerd. Niet met woorden tenminste........wel in gedachte! Jammer dat je het ervaart als niet onder vrienden zijn, en dat je daarom weg wil blijven! Ik las je heel graag en zal je bijdragen zeker missen! Wil je er niet nog een nachtje over slapen???????? Niet persoonlijk aantrekken, Joann, zo is het niet bedoelt. Het was de bekende druppel. Ik ga m'n paadje zelf weer af. En je hebt 'n PBtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 tja, Haddock, je moet doen wat je niet laten kunt en ik heb idd ook niet gereageerd op je berichtje dat je meissie vandaag haar operatie had, dacht wel bij mezelf? he? ze had die toch al gehad? hoop dat het goed gaat en dat zullen we vanavond wel horen, want nam aan dat je de hele dag afwezig was.maar als de reden is dat je vind dat je niet genoeg steun hebt gekregen hierin en dat je daarom hier weggaat vind ik het nogal cru van je, als het is om andere redenen vind ik het prima dat je verder trekt.ik zal je ook missen en zou het erg jammer vinden... en dat meen ik oprecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Jeetje mina Haddock, doe niet zo jongetjesachtig. Je lijkt nu even vijf jaar, weet je dat? Ik verwachtte toch echt wel wat meer van jou hoor, dan dit "laat mij maar"-gedoe.Je weet duvels goed dat hier mensen zijn die om elkaar geven. En om dan zo te reageren, terwijl je weet dat je daarmee mensen "upset" maakt, vind ik wel erg kort door de bocht.Ervoor kiezen dat je niet meer op het forum wil schrijven, dat is uitstekend als dat jouw keuze is, maar niet op zo'n kleutertjesmanier. Dan neem je toch echt even op een beleefde manier afscheid en zeg je dankjewel dat jullie er waren. Ik zeg bah om jouw reaktie deze keer, waarschijnlijk is dit een momentopname. We kennen je anders.Maar: ook in je minder leuke momenten mag je er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Nu we toch met zijn dertienen zijn: wil iemand wat drinken? Ik heb Spa Rood en Spa Blauw en Cola Light (niet teveel hè Safi) en sjips, sjokoladekaaaakjes en japanse zoutjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Dan krijg je korting Delta op je drankje in de "trein". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 An, lief dat je op me reageerde. dat doet me goed. We gaan nu samen op, allebeide dag 4.Haddock, het zal vandaag wel aan het egoïsme liggen, want ik kreeg ook maar een enkele reactie, terwijl ik ontzettend beroerd ben geweest.Ik wens je in ieder geval een hele droge toekomst en veel geluk en gezondheid met je vrouwtje.Eric, een mooie site, waarschijnlijk ga ik er wat mee doen.Joann, gaatie weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Doe mij maar een spaatje........maar de rest ver weg zetten...afvallen op advies van herr doctor (grrrrrrrrrrrrrrrrr) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 En om het nog erger te maken, heb jij mij vandaag gefeliciteerd omdat mijn bloedwaardes weer goed zijn?I rest my case. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 quote: Originally posted by: tapasmaar als de reden is dat je vind dat je niet genoeg steun hebt gekregen hierin en dat je daarom hier weggaat vind ik het nogal cru van je, als het is om andere redenen vind ik het prima dat je verder trekt. Zo staat het er niet, Tapas. Er staat duidelijk "de laatste tijd begint dit gebeuren me meer en meer tegen te staan". En dan is dit misschien de bekende druppel. Ik handel nu idd. vanuit m'n gevoel, dat doe ik veel vaker, en bevalt me goed. Ik neem niemand iets kwalijk, maar om nou bij thuiskomst 1 betrokken berichtje te lezen, en de rest prietpraat, en dan mijn gevoel al van de laatste tijd: tijd om verder te kijken. Het was echt niet meer dan de bekende druppel, zat er aan te komen.Delta, bedankt! Deze gamekeeper gaat roamen in green pastures, niks geen handdoeken. Nou ja, natte.Benthe, eerst veel kattaklop, en dan weer bah? Niets veranderlijker dan 'n mens. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Hee appeltje....Met mij gaat ie wel weer,jij ook? Tis niet makkelijk geweest hede afgelopen tijd zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 De Spa rood staat koud hoor.Joann Benthe Marion: Allen: De kunst is om het vol te houden als het NIET goed met je gaat, toch? En dan is het forum er wél. Tot mijn grote waardering. Zoals afgelopen weekend.* minieme aanpassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Delta. tot zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden