Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 september


Mick

Aanbevolen berichten

Ff kort, lief dat je naar me vroeg, gisteravond, Blacky.
We kregen bericht dat meisje vandaag onder het mes kon voor de eerste kaakoperatie. Vanmorgen 9 uur in ziekenhuis, ben erbij gebleven tot ze al half verdoofd de o.k. in ging, wilde ze graag. Net gebeld, ligt in recovery room, alles goed gegaan. Ben dus weer weg, zo.

Mach's gut, hou het droog, geweldig, Tolie!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hallo allemaal,
Erik, Benthe, gemotiveerd. dank voor jullie lieve en begripvolle woorden.
Dat verwarmt mijn hartje enorm.
Gemotiveerd, mijn vak is tekenen en handvaardigheid.
Dit jaar geef ik voor het eerst handvaardigheid aan een basisklas van 15 leerlingen.
Ze zijn niet makkelijk hoor. Altijd is er iets en het lukt mij ook niet altijd om de lieve juf te zijn.
Soms moeten ze gewoon aan het werk, zo van hupsakee geen gezeur gewoon doen.
Het is nu ramadan en veel kinderen zijn uit hun doen. Vooral s'middags zijn ze enorm vervelend.
Is ook niet altijd zo goed voor het lijf denk ik.

Anjo jij was collega van mij geloof ik , welk vak?
Ik was vorig jaar ook zo aan het eind van mijn latijn, dat ik dacht 'alles behalve dit'.
We zijn dit jaar in een nieuwe school begonnen en de sfeer is anders.
ik deelde mijn lokaal vorig jaar met een collega ven 20 jaar jonger. in mijn ogen is zij een controlfreak
Ik werd er gek van en ze was ook nog het lievelingetje van de teamleider.
ik heb echt afgezien, ze wou me gewoon kwijt.
ik weet niet wat er is gebeurd, maar opeens is het tij gekeerd.
Nu gaat het beter. op mijn werk.
Ik was gewoon altijd om een uur of half zes een wijntje te nemen.
Dat tijdstip is voor mij nog steeds zo moeilijk om niet te drinken.
sóvonds drink ik altijd thee, dan is het gevaar wel geweken.
Heb alles al geprobeerd aan drinkdagboeken bijhouden enz. enz.
Nu drink ik niet meer vanaf vorige week vrijdag.
Voel me hartstikke moe, maar ook hartstikke goed.

Safi, iemand zei een hondenuitlaat service
Maar ook op honden passen is misschien een optie.
Heb zelf een zwarte labrador/retriever is een geweldig beest.

Vandaag drink ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
haddock

Ff kort, lief dat je naar me vroeg, gisteravond, Blacky.


We kregen bericht dat meisje vandaag onder het mes kon voor de eerste kaakoperatie. Vanmorgen 9 uur in ziekenhuis, ben erbij gebleven tot ze al half verdoofd de o.k. in ging, wilde ze graag. Net gebeld, ligt in recovery room, alles goed gegaan. Ben dus weer weg, zo.




Mach's gut, hou het droog, geweldig, Tolie!!!!!!



He kapitein, wat fijn dat je haar nu bij kan staan. Beterschap voor je meisje en zelf ook sterkte, erbij zitten is vaak net zo spannend.
Hou je taai.

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tapas,
natuurlijk hebben die vinnige opmerkingen wel wat geholpen, maar voor mij werkt de positieve benadering van b.v. Corinne beter: zo van, komop meid, morgen verder! Kan gebeuren, en ééns vind je die knop!
En inderdaad, ik was er helemaal niet op bedacht, maar 's morgens lag in nog in bed, en toen dacht ik: Ik moet een afspraak met mezelf maken, niet met het forum, niet met de alc.behandeling, néé, IK moet het doen. voor mezelf. En vanaf toen kwartier voor kwartier, later uur na uur.
Ik ben weer even flink aan de refusal, maar zonder dat gaat het ook lukken.

Dus Gem, Water, Kaija, Marion, An, Quera (Quera, waar ben je?) Benthe, Cal, Haddock, Charlie, Safi, Soothe, RJB, Xienix, Kohtje,Houtje, Blacky. Marieke, Water,Joan en wie ik vergeten ben: jullie hadden gelijk! Ik kan het ook (voorlopig, even slag om de arm!)
Kennelijk had ik het nodig om 10 keer mijn neus moet stoten!

Dank voor alle steun; ik begrijp nu ook dat ik jullie nodig heb!
Liefs, Tolie




aangepast: was namen vergeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie, ouwe taaie jippie jippie jee (nee dit is NIET vinnig bedoeld) wat ben ik blij te horen dat het goed met je gaat. Voelt veel beter hè, een afspraak met jezelf maken.
Heb je al gekeken bij het onderwerp wie-is-wie? Daar stelt iedereen (heb jij ook gedaan) zich meer of minder uitgebreid voor. Of bedoelde je dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nok Nok Nok

Ondanks goede wil red ik het niet om alle draden geheel bij te lezen dus "stort" ik me er maar even in.

Gisteren een redelijk goeie dag, maar vandaag was het echt prut.

Gelukkig heb ik een elektrieken Gremlin mepper dus daar geen last van, na de enorme trek dit weekend hebben ze zich ijlings teruggetrokken maar ik zat bv. om half 6 al aan de zuurkool met Dochter, we hadden besloten twee dagen lekkere dingen te eten. Gisteren was er een vriendje van Dochter en hadden we patatjes met kroket (ik hou er niet van maar de kids hebben zitten smullen) en vandaag, heerlijk, zuurkool. Zoon lust geen zuurkool en ik heb besloten het nu maar vaker te maken, net als witlof, wat ik dan twéé dagen kan eten en spruitjes, idem. Voor de kids trek ik dan maar een blik doppers open, maar ik eet nooit meer witlof met ham en kaas en dat is jammer, ik vind het zo lekker.

Ik ben nu 5 jaar alleen maar ik merk dat alle energie, moeite, geld, in één klap naar de kinderen gaan, ergo ik zorg niet zo goed voor mezelf. In het weekend als ze er niet zijn eet ik ook meestal brood, stom hè.

Ik volg een therapie via internet voor mijn (zware) depressies die ik al sinds mijn 10e jaar heb (zo lang als ik weet) ze kunnen me niet genezen, haha, dan zouden ze de Nobelprijs krijgen, haha, zit er niet in. Maar iets meer handen en voeten eraan geven en krijgen zou al winst zijn.

Vreemd is het toch dat je zo´n relatief ´rustige` dag hebt die dan geheel prut is. Ik heb zelfs nog gesport vanmiddag maar voelde me er geen haartje beter door. Blééééééh......... mijn puntjes en accenten doen het ook weer niet. Blèèèèééééh.........

Maar goed, beter een groot bord zuurkool dan........juist. En ik geniet ook wel van alleen met Dochter zijn hoor.

Maar het is allemaal een beetje prut.

Zo dat was mijn klaagzang voor vandaag, ik ga weer. Of jullie daar nou wat aan hebben-. )Dit was een vraagteken' en dat een haakje grrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Marion, ja gewoon alles vergeten.... ik kan dat ook zo lekker hebben... helemaal willen wegzakken. Maar toch weer zo jammer, want er is zoveel te beleven in het leven: de pijn onder ogen durven zien en leven. Zet 'm op: ik doe ook weer mijn best na fles van vrijdagavond.

Safi, ja die PMS speelt bij mij een grote rol: vandaag begin ik me pas weer normaal te voelen.
Mega valkuil. Als ik drink, moet ik het zelf bewust willen, zolang ik niet zover ben wil ik niet drinken.
VANDAAG drink ik in ieder geval NIET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo mensen
ff een teken van leven

flipsen nog steeds droog
vandaag op de kop af 4 weken
jij dus ook xienix

flipsen had het druk
financieele toestanden
werkgever die moeilijk doet

zaken oppakken schilderen, sporten, muzieken met de band

en veel aa bijeenkomsten

ik vind het prima zo maar wilde ff van met laten horen

tot gauw ik ga douchen aankleden en naar de aa

groet flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, dat heb ik ook wel eens ineens, dat alle leestekens iets anders doen dan ze moeten. Even afsluiten en opnieuw starten helpt vaak wel. Hè, zit ik me daar even de IT'eester raad te geven... Foei van mij.
Ik eet ook al twee dagen zuurkool, van die kruidige. De groenteman kruidt deze zelf, heb nog nooit zulke lekkere zuurkool gegeten.
Maar niet fijn voor je dat je een prut-dag hebt. (Ik ben vandaag zo pruttig, zo pruttig, zo pruttig.... vrij naar H. van Veen) En je weet niet waar het vandaan komt?

Oh even wat anders, ik moet jullie toch echt op taart trakteren, want vanmiddag kreeg ik telefoon van de ass. van de huisarts dat mijn bloedwaardes gewoon helemaal weer normaal zijn. Jemig! Ik ben weer normaal. Moet ik nog even aan wennen hoor.

An, ik doe vandaag weer van harte met je mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik kom even kijken voordat ik straks naar yoga ga.
Het tweede gesprek ging goed vanochtend. Morgen wordt ik behandeld in de bestuursvergadering en dan weet ik donderdag hoe ik er voor sta. Ik zie het echt zitten.

Ik heb even snel het draadje doorgenomen en gezien dat het met iedereen wel goed zit wat betreft ADB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe dat geeft nix.

Het is goed bedoeld en daar gaat het om. Ik weet het van dat afsluiten, mááááááaáááár: ik heb zowel XP als Vista op mijn Pc draaien en Vista weigert vaak op te starten. Ik heb het nu nét weer aan de praat en dan durf ik eigenlijk niet zo goed meer op te starten. Volgens mij helpt het ook wel dat ik daarnet alles heb afgesloten en weer opneiuw geopend.

Ik ga vanavond maar weer studeren. Ik ben met een nieuwe cursus bezig (digitale fotografie en bewerken van foto's) en daar moet ik zelf minstens het cursusboek (hoe dom hier en daar ook) he-le-maal doorgewerkt hebben anders kan ik er geen les in geven.

Ach en ik ben niet echt een ie-tee-er maar méér (yes, ze doen het weer) een goedbedoelende arbeidsgehandicapte vrijwilliger. Dus het niveau is hier en daar niet zoveel hoger dan dat van jou en elk iemand anders. Ik heb géén pretenties, alleen ik doe dit werk al 7 jaar en dus heb ik een dot ervaring opgedaan.

That's all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Houtje, dabbeddoellik, als ik iets met de pc heb, bel ik meteen mijn huis-IT'ejer met de noodkreet: praat me aan de grond! En jij doet het zelf. Lijkt me trouwens wel een leuke cursus, maar... je koppie moet er natuurlijk wel naar staan.

Corinne, veel plezier met yoga vanavond, en fijn dat het gesprek goed is verlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat terug tot oktober 2006 dus dat is toch wel errug lang........langer dan onze dagdraadjes.......
Als je trouwens de laatste blz. lees (oktober 2006) dan is er geenéén die nog schrijft geloof ik van de voorgestelden.

Kunnen we hier iets handigs voor verzinnen?

Moderator, hebben jullie daar een praktisch idee voor? Een van de afgelopen weken was er ook al een voorstel om mensen die langer dan drie maanden niet schrijven, niet meer als "deelnemers" te noemen, dat scheidt het kaf van het koren van de vaste schrijvers? Een half jaar mag ook hoor. Ik ben benieuwd of jullie hier nog een idee over hebben.

Tolie, ik ga er eens over denken hoe dat handig(er) kan.

Ik realiseer me dat bv. Blacky er ook niet bijstaat volgens mij die is ook van vóór oktober 2006 net als Marieke (en ondergetekende natuurlijk).......

Of heeft iemand anders een bijster slim plan?

*tiepfoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie, Houtje,
Als je wilt zoeken, dan kies je boven in de menubalk voor ZOEKEN.
Dan tik je bv. de naam van een deelnemer in het vakje AUTEUR.
Kruis dan berichten aan (dat vind ik het makkelijkst).
Geef aan in welke categorie je wilt zoeken en start je zoekactie door op ZOEKEN te klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat ik mezelf ook opnieuw heb voorgesteld toen, ik heb het even aangepast (het was voorjaar 2006) en verder vind je aardig wat oud-schrijvers en -schrijfsters. Ook wel een beetje melancholie.

En grappig dat je zo pagina's terugvindt die "normaal" niet meer vindbaar zijn door te bladeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan sta ik ook niet meer bij voorstellen..., da's inderdaad niet handig. Ik zal eens kijken of ik weer een nieuw voorsteltopic over mezelf kan maken, is toch weer anders dan toen, dat is wel grappig alleen kan je het niet met elkaar vergelijken!

Houtje mijn moeder gaat dit najaar dezelfde cursus volgen, na de eerste 2 cursussen, Windows XP en Word kan ze al bijna dubbelklikken dus het zal niet de makkelijkste leerling zijn, maar ze komt toch niet bij je in de klas want ze doet het hier in de buurt... zou ook raar zijn als je die cursus aan mijn moeder moest geven.

Okee vanavond ga ik naar de eerste 2e hands laptop kijken, ben benieuwd. (acer travelmate 291 LCi). Ik probeer internetten en ontwerpen zoveel mogelijk gescheiden te houden en nu moet alles op de mac (mijn ontwerpcomputer) en dat is niet handig merk ik, het begint dan ook een aardig rommeltje te worden. Ook zijn veel hulpprogramma's nog niet klaar voor apple dus kan ik niet alles wat ik nodig heb installeren... Ik kan bv niet eens msnnen, dat is er wel voor mac maar klapt er voortdurend uit.
Het zal niet 'swerelds beste laptop zijn maar voor 250 euro koop ik ook geen nieuwe, de goedkoopste is al het dubbele, maar voor de kenners is het een pentium M en 1.4 ghz en 512 mb intern geheugen, 3 snelle usbpoorten. wifi als het goed is en een 15" scherm.. mocht er nog iemand zijn die nu heel hard roept.. NEEEEE NIET DOEN dan luister ik nog, over een uurtje ga ik kijken hiihihi en wie weet reageer ik vanavond dan verder vanaf mijn 'laptopje'

spannend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berichtje van een (niet) ICT-er:
als je opeens rare leestekens krijgt, bijvoorbeeld i.p.v een vraagteken een dubbele punt o.i.d.
dan linker shift + alt indrukken. Daarna krijg je vaak weer de gewone leestekens!
Het helpt meestal en je hoeft niet opnieuw op te starten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, je hebt waarschijnlijk gewoon twee toetsenbordindelingen geïnstalleerd staan. Je kunt één van de toetsenbordindelingen verwijderen, dan is het probleem voorgoed weg (als je een @ boven de 2 hebt dan heb je een Verenigde Staten Internationaal toetsenbord). Er is ook een snelle manier om tussen de geïnstalleerde toetsenbordindelingen te wisselen: druk op de linker Alt-toets en tegelijk op de linker Shift-toets, dus Alt (links)+Shift.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...