Houtje Geplaatst 28 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Ik ga CSI kijken met Zoon en een topje kee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 @houtje,Echt héél mooi gezegd!! Kijk, daar ben ik nu jaloers op (wel op een gezonde manier), iemand die alles zo goed kan verwoorden!!!@joann,Ik ben wel een echt knuffel-ding maar niet echt groot!! Maar m'n hart is wel groot dus dat compenseert wel wat, hé!! Maar paars met witte stippen ben ik nu wel..hihi!!@Benthe,Momenteel is het een slaapkleedje, het is hier lekker warm..Maar van zodra het kouder wordt heb ik ook m'n pyamatjes, hoor!! Zelfs eentje met beertjes op.;hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 @houtje,CSI? Waar?? Is namelijk m'n favoriete serie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 En toen was iedereen ineens weg........Allemaal CSI kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Ik ben er nog joann, weet nog niet waar ze CSI uitzenden..hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Zal ik even voor je kijken?Op RTL4 knuf, ik weet niet of je die kunt ontvangen in belgië? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 danke joann, maar nee dus, we kunnen dat hier niet ontvangen. Spijtig, nuja, dan zit jij met me opgescheept.;hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Nou en dat is me daar erg zeg.........ik ben ook veroordeeld tot de pc...de 2 oudsten zitten een dvd te kijken...dus mama heeft niks in te brengen...(denken ze, en laat ze maar...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Als ik zo even over mezelf nadenk dan kom ik tot de conclusie dat ik soms wel een raar ding ben!! Toen er rond 18u niemand meer reageerde dacht ik weeral dat het aan mij en m'n berichten lag?? Tja, Duuuhh!! Hoezo, vreemde kronkels in je hoofd?? Toen kreeg ik een berichtje van een heel dierbaar iemand die zei dat het etenstijd was en er dan zowiezo niet veel antwoorden komen! (nog danke daarvoor!) en toen stond ik weer even stil bij het feit dat ik altijd zo bang ben om iemand te kwetsen, dat ik altijd denk dat als iemand zich slecht voelt dat het aan mij ligt!! Ik ben momenteel dan ook hard bezig met zelfstudie en ook even achter me kijken naar het verleden om te vinden wat de oorzaak is daarvan!! Tot nu toe nog niet gevonden maar dat komt wel, allé, hoop ik toch!!knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Gem, is je brakke lijf al weer wat bijgetrokken?Je bent zo stilletjes...nog ontdaan van de discussie van vanmiddag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 ik woon nu eenmaal in het achterhoekje van België..hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Ja dan zullen nederlandse zenders niet zomaar op de kabel zitten he,al zul je ze toch wel via sateliet kunnen ontvangen...want dat kunnen wij in Luxemburg ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 @peppa,Ik zie dat je er even bent! Sorry dat ik je geen gedag zei toen je deze namiddag langskwam, ik was even verwikkeld in een intense discussie!! Dus bij deze: hoi, alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 @joann, m'n vorig bericht gemist? Wat vind jij daarvan?enne..ik heb geen sateliet, wel digitaal tv! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Sorry Knuf, die had ik gemist...zag dat er een nieuwe bladzijde was...dus dacht dat er niks meer bijgekomen was.(dombo me....)Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen...ik heb dat ook regelmatig dat ik denk dat het aan mij ligt,als er even niet gereageerd wordt...!Onzin natuurlijk, want we hebben allemaal nog meer te doen als alleen maar te forummen!Voor mezelf weet ik wel waar die schoen wringt....als klein meisje werd ik nooit gehoord...wat ik zei was niet belangrijk,dus dat ligt gevoelig...ik wil graag gehoord worden,want voor mij is wat ik denk/voel belangrijk...dat wil ik graag delen!En gehoord worden houd in reactie krijgen..als dat uitblijft bekruipt mij ook nog wel eens het gevoel dat hetdus onbelangrijk/onbetekenend is wat ik schrijf.Gelukkig weet ik nu dat het iets van mezelf is, want anders blijf jedenk ik steeds in conflict wanneer het gaat om forummen!Dus het ligt echt niet aan jou, je hebt geen rare kronkels....gewoon een stukje overgevoeligheid voor graag gehoord willen worden/serieus genomen willen worden...omdat dit lange tijd niet zo geweest is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 @Marieke, ik zie dat je er even bent...Hoe is het nu met je echtgenoot???Red je het zelf nog een beetje met al die zorg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Zo is het, tjonge, wat heb jij inzicht in die dingen!!Als ik erover nadenk dan voel ik het zelfs weer!!! M'n broer had als hobby: alle sooren van elektrische toestellen herstellen en daar had hij z'n eigen plekje voor en m'n ouders vonden dat interessant en luisterden vol bewondering als hij erover vertelde! Nuja, hij is ook wel echt heel slim, die broer van me! Hij kon al een pc uit elkaar halen en weer samen steken (en alles werkte nog) toen hij 17j was, dus zo'n 22j geleden!! En alles self-didact!! Maar om verder te gaan, m'n zus haar hobby was patronen tekenen en kledij maken, dus daar had ze haar plekje voor en m'n ouders luisterden vol bewondering hoe ze weer iets nieuws gemaakt had! Ze kan dan ook gewoon door het kijken naar een kleedje het patroon tekenen en namaken!! En dan ik... mijn hobby was én is nog steeds..lezen!! Dus, ik had 'een plekje' ja, de zetel in de living!! En als ik m'n ouders wou vertellen over m'n interessante boek die ik aan het lezen was dan kreeg ik algauw de reactie van..als we willen weten wat er in dat boek staat dan lezen we het toch zelf?? Ik heb heel lang gedacht dat ik er niet bij hoorde, dat ik de enige was zonder talenten... Tja, zou daar m'n antwoord zitten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Ik krijg koude rillingen van herkenning!Niet eens direct in je broer/zus verhaal...maar wel het niet gehoord worden omdatje hobby niet zichtbaar is!ik heb een jonger zusje, een lieverd ten top!Ze verschilt dag en nacht met mij...maar we kunnen prima door een deur!In onze jongere jaren werd toch al snel duidelijk dat haar levenzich in de zichtbare wereld afspeelde..en het mijne in mijn hoofd!!Tja, nu snap ik ergens wel dat mijn ouders daar niet zoveel mee konden..ze konden immers niet in mijn hoofd kijken!Helaas gaven ze me het gevoel, en ik weet absoluut zeker dat ze dat onbedoeld deden, dat ik dus niet belangrijk was...net zo min als wat mij echt bezig hield!Nog niet zo lang geleden heb ik mijn moeder fragmenten laten lezen uit mijn dagboektoen ik een jaar of 16 was......Dit in het kader van gesprekken die ik met haar en mijn vader had over mijn alcoholgebruik!Ze was compleet perplex, mijn vader trouwens ook!Nooit hadden ze verwacht dat bepaalde dingen zo diep zaten, zoveel impact hadden gehad als ze deden!Ik geloof dat ik nu, nu ik 37 ben, gesprekken met ze heb gevoerd die ik graag had willen voeren toen ik 17 was!Het heeft me heel erg geholpen dat ze me nu serieus nemen!Dat ze dingen herkennen en ook erkennen!En daar prijs ik me dan gelukkig mee, want voor velen zal dit niet meer mogelijk zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Knuf???????Jammer dat je nu uitgelogd bent....mijn antwoord duurde even...ik wilde het juist formuleren,maar misschien is je internetverbinding ook wel gewoon even eruitgevlogen..Zie je nu.........hoe herkenbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Tollie, hoe is het nu?Gaat alles nog steeds zoals je graag wil?heb je het probleem met je pb-box al op gelost?kom vertel even, mag je dadelijk weer verder lezen....(en dan ben je nog wel even bezig....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Ik kom ook heel goed overeen met m'n broer en zus en we hangen heel erg aan elkaar!! Er kan geen week voorbij gaan zonder dat we elkaar gezien of gehoord hebben maar... toch begrijp ik hoe je je voelt want zo voel ik het ook!!Nu is het nog steeds zo, als broer of zus iets verwezenlijken dan moet daar over gepraat en mee geboft worden..als ik iets verwezenlijk, tja, dan is dat maar gewoon, hé??Begrijp je?? Een gesprek aangaan met m'n ouders daarover heb ik al geprobeerd maar van zodra ik zie dat hetgene ik zeg hen iets of wat pijn doet, dan klap ik dicht en veeg er de spons over!! Ik heb hier ook nog wat dag- en gedichtenboeken liggen, dingen die ikzelf zelfs niet graag 'herlees'! Misschien een idee om even aan m'n ma te geven??Pff, ik weet het niet, da's van zo diep geschreven en zo persoonlijk... Ik heb dat nog aan bijna niemand getoond, wel een deeltje ervan, maar alles??? Hmm..kweet niet..moeilijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 @joann,Ik ben niet weg, ik typ gewoon traag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 Ik heb heerlijk met Zoon CSI zitten kijken, met een topje kee en een toastje met tonijnsalade (zelf gemaakt).Morgen om half 9 naar de hockey en vóór die tijd nog een uurtje fruit schillen denk ik ik moet voor twéé elftallen fruit/versnapering meegeven. Ik heb appels, en zo'n partjes-maker, gelijk klaar, beetje kaneelsuiker, komkommer, mandarijnen en druiven dus een kleurrijk geheel.Om 11 uur rijd ik met Zoon weg naar Bussum, een sjieke hokkieclub.Twee uur later weer naar huis, 1400 uur thuiis, en dan de Lidl in, dan kan je me wegdragen !!!Dus nu welterusten!Bedankt voor de mooie en heftige gesprekken vanaag aan iederren. IEDEREEN DUS HÈ. Slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 @houtje,Drukke dag voor de boeg dus!! Klinkt wel héél lekker wat je gaat meegeven!Slaapwel, veel plezier bij het hockey kijken en tot de volgende, hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst 28 september 2007 En by the way, houtje..hoe maak je een topje kee?? Hihi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden