eddy Geplaatst 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2007 Ik dacht goed bezig te zijn en ben jullie uit het oog verloren!Moest ook weer zoeken op het internet waar deze site is.Alles is ..............maar goed ergens zal er een uitweg zijn hoop ik!Geen werk, geen liefde, zeer weinig vrienden, te weinig geld, eenzaam enz.Ik ben niet iemand die zich eenzaam en zielig voeld maar ben bang dat het wel zo is!Ik had beter een naam als Remy kunnen kiezen!Maar goed ik wil niet zielig zijn maar ben het even kwijt!Graag wil ik met iemand praten via skype (sos)Hoop dat het weer snel beter gaat en hoop dat ik weer welkom ben iedereen die vragen heeft vraag maar, maar het probleem is dat ik liever bel skype mail ******gr.Edwinsorry dat ik zo met mij zelf bezig ben!Noot moderator: plaats geen privé gegevens op het forum zoals een email-adres of telefoonnummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2007 met jezelf bezig zijn lijkt me helemaal goed,sterke Edwin , ik ben helaas niet zo'n beller maar als je me een berichtje stuurt in mijn priveberichten mail ik terug.groeten van postit niet meer kraakhelder maar nog wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2007 morgen wordt het weer dag 1. wie is er nog op trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eddy Geplaatst 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2007 Hoi,ik ben nog op maar ook niet helder!gr,eddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2007 ik heb een halve fles gedronken dus redelijk helder nog. heb je mijn bericht gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2007 kan niet terugschrijven via mijn inbox. mijn emailadres is: *****. laat het onder ons blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2007 dit is echt het domste mailtje dat ik ooit schreef. sorry sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eddy Geplaatst 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2007 hoi,hoop dat mijn mail is aangekomen!op jou adres!gr,Eddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2007 ik ben al uren nou een uur bezig om mijn email adres te verwijderen. ik wou het hele bericht deleten maar dat lukte niet.weet iemand hoe verder? en nu ga ik bijna nuchter slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden