Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 oktober 2007

RJB

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Q,
bij mij maakt het zeker uit hoe ik berichten interpreteer, met hoe ik me voel. Soms als ik een bericht de volgende dag overlees, vraag ik me af hoe ik dat de keer ervoor zo gedacht kon hebben. Ik probeer daarom (het lukt me niet altijd...) als een bericht hard aankomt (ook al gaat het niet over mezelf) eerst een aantal keren te lezen voordat ik reageer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames en heren, ik heb hier wat last van maandelijkse perikelen met pijn dus het wordt voor mij tijd om eens met warme melk en drie kruiken te bed te gaan. Plus boek.

Hoorde vanavond een leuke tekst van Michael Franks:

Don't be blue, the sun 's about to shine
After winter comes the summertime
Don't get lost into your sadness
Cop a bluff! Strut your stuff!
If you stumble, just stick tongue in cheek
That is all you need to hide and seek
So don't be, so don't be blue!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nok Nok Nok

Dit draadje is nog "te doen". Vervelend voor de "drinkers" gisteravond, ik heb dan als ik dat leest zoiets van "o jee, foute boel zeg, maarre, laat ik eerlijk zijn, het zou mij ook kunnen overkomen". En dat meen ik, het is soms na ruim 23 maanden erg moeilijk om bij je "nieuwe" gedrag te blijven hoewel ik vandaag wel een overwinning had.

Na een lange dag buiten op het sportveld kwam mijn ex de kids halen. Zoon was echter nog niet thuis (de wedstrijd liep uit) heb ik hem hier ongeveer 1,5 uur op visite gehad. Ik kreeg op een moment helemaal "de shakes" en dacht "een borrel "!!!!!!! zonder er over na te denken.

Nou kan ik na zoveel rustig zeggen dat ik die borrel niet meer WIL. Lange lange tijd heb ik moeten denken"ik WIL die borrel NIET WILLEN" of te wel ik wil niet meer willen drinken maar pas sinds een aantal maanden, misschien toch wel een half jaar denk ik "ik WIL gewoon niet meer" dus ik schrok van mijn ingebakken gewoonte-reaktie. Pats !!!!! Boem !!!!!!! Kleng !!!!!!!! Zag ik een gremlin??????? Of alleen een schaduw????? Ik denk dat iemand mijn elektrieken mepper geleend heeft (graag t.z.t. terug maar leen hem gerust zolang als nodig is en stuur maar per PB terug) want ik WOU het niet eens. Daarna heb ik nog alle boodschappen gedaan om 1700 uur !!!!!! Hulde aan mijzelf voor het standvastig doorlopen zonder aarzeling alleen "getverderrie heb je die troep ook weer" bij het wijnrek.

Ik ben mijn eigen Tactus aan het worden. Wie zei dat van de week dat hij of zij zijn of haar eigen hulpverlener aan het worden was? Ik was alleen heel laat met eten dus heb zo'n cappuccino gekocht in de supermarkt met veel suiker, tegen de "leegte".

Allemaal goed gegaan, inmiddels drie wassen gedraaid, en morgen nog een lekker dagje rustig voor mij alleen.

Voor de slapers: welterusten. Ik kijk nog even wie er rondhangen hier. Geen rondhang-alco's maar tja, hoe heet dat, rondhang-stoppo's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,

Jij bent aktief geweest vandaag. Wat een goed idee om aan een verschuiving te doen in de woonkamer.
Zal zeker even wennen zijn, ik hoop dat de inkijk voor de buren dan ook verminderd is.
Zelf vind ik zicht op de tuin veel gezelliger, ook in de herfst en winter. Je ziet veel verandering.
Voor de late middag als het wat donkerder wordt hebben wij van die zelfoplaadbare lampjes
in de tuin geplaatst. Misschien voor jou ook een idee.
Ik hoop dat je weer even in rustiger vaarwater kan blijven betreffende jezelf en je omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen Gem, PostM, Stien en Q zijn er dus ik denk dat ik geen antwoord meer zal bekomen, hetgeen helemaal niet erg is, want ik heb nog een was op te hangen en ik wou een beetje op tijd in de bedde gezien mijn extra slaapbehoefte n.a.v. afgelopen week. Hoewel ik vannacht ook zo slecht geslapen had dat ik van 3 tot ruim 5 uur wakker heb gelegen, dat hakt er altijd wel in.

Dan ga ik dus ook maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, hier zo'n rondhang "stoppo".
Het is je toch maar weer gelukt, bravo! Dat zal best heel moeilijk geweest zijn, het zijn onverwachte gebeurtenissen die je overkomen waarop je eigenlijk niet voorbereid bent.
Als je naar een feestje of verjaardag gaat kun je je nog enigzins een beetje op voorbereiden toch?
Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik tegen mezelf / in mezelf loop te praten.
Het relativeren waarom wel/niet en haal vaak weer oude situaties voor mijn geest. Dat helpt me redelijk snel weer op het goede spoor te komen.

Een ieder leest inderdaad de berichtjes op zijn eigen manier. Mijn eerdere posting waar ik schreef over mijn zoon/ moeder is w.s. verkeerd over gekomen. Geeft niet, maar kreeg toch de indruk een ludieke tekst hier neergezet te hebben. En nu ik het terug lees anderen mogelijk heb gechoqeerd.
Dit was dus geenzins mijn bedoeling. Het was serieus bedoeld, en meer in de trant te laten weten dat ik na zoveel maanden dus gewoon alledaagse veranderingen die elk mens in zijn leven ervaart nog steeds moeilijk kan hanteren en het daar dus moeilijk mee had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, truste voor straks. Tja sneller kon ik niet :huh:
Ik weet dat ik ook te bed moet, regelmaat in het belang van volhouden!
Voel me totaal niet moe, eigenlijk een beetje hyper. Maakt niet uit, ook
nu knop om draaien. Poeh, een mens moet heel wat knoppen kunnen bedienen.
Truste en morgen weer lekker fris weer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hiero nog een stoppo aan de andere stoppo's,
al was ik gisteren bijna geen stoppo meer geweest!

Stien,
laten we vooral niet te voorzichtig doen!

Houtje,
deze dingen zijn goed om te weten. Altijd alert blijven dus.
En waarom zouden Stien , ik , Q of Postit geen antwoord meer geven he?
Zag ik er zo slaperig ingelogd uit?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond ,
zo ik ben terug in belgen land .
ivm schrijven als ik onder invloed ben , hi hi kan al niet deftig schrijven als ik adb ben dus ....
ik bedoel ik schreef nooit in beschonken toestand en raakte de pc ook niet aan want garantie deed hij het de volgende dag niet .
knuffie fijn dat je ma terug is
panna van harte goed gedaan
aan iedereen ik heb jullie gelezen maar ben stik kaaaaapppooooott
was leuk op de conventie weer kan ik gezichtjes bij namen plaatsen :)
ik was wel enorm onrustig waardoor ik om 21 uur de beslissing nam om terug naar huis te komen lekker slapen in mijn eigen bedje .
vandaag heb ik ook gevoeld wat een twee hechtische weken ik gehad heb ppff
en met familie van dameke is uit gepraat
slaap zacht :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...