Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 oktober 2007


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Juul, even van de site geplukt:

Overstappen op alcoholvrij bier?

'Mag ik wel alcoholvrij bier drinken?'
Overstappen op alcoholvrij bier lijkt een goede stap als men wil stoppen of minderen met alcohol.
Toch kun je hier vraagtekens bij plaatsen. De gewoonte van het drinken van bier in die situaties die u gewend bent, al gaat het om alcoholvrij bier, doorbreekt u hiermee namelijk niet. En daar gaat het juist om!
De verandering in gewoontegedrag is dan zo minimaal, dat het terugschakelen naar gewoon bier vaak een kleine stap is.
Toch kan in sommige situaties het alcoholvrije bier wel een hulpmiddel zijn om minder te drinken. Het is dus handig om niet klakkeloos bier te vervangen door alcoholvrij bier, maar weloverwogen te beslissen óf en wanneer u alcoholvrij bier wilt drinken.

Recepten en tips voor alcoholvrije dranken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcoholvrijbier.
Toen ik ongeveer 21 jaar geleden stopte met alcohol drinken en toen 16 jaat niet gedronken heb, ben ik echt met alcoholvrijbier begonnen. Bavaria, dat was toen volgens mij net zo'n beetje op de markt. Op een gegeven moment had iedereen dat voor mij in huis gehaald. Tja en dan kun je moeilijk zeggen, doe mij maar een echte. Ik heb nu ook een paar flesjes thuis. Mij heeft het toen heel erg goed geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

soohtie enkele jaren geleden moesten er twee kiezen uit bij mij drie spuitjes later deed het nog pijn maar tandarts haalt de kiezen eruit en ik slimmeke kom thuis en ging aan de ww en dit in de blakende zon , pppfff bloed bloed en bloed dus drank verdunt .
pepita ik zou graag een tekening laten maken van mijn overleden hond en mijn overleden katerke , maar hoe doen wij dat ik woon in belgie he .
juul er is dacht ik inderdaad alcoholvrije wijn , ik heb het gedronken maar bracht na een poosje de zin naar alcohol terug in mij boven .
an rusten :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een keer wat engs meegemaakt op de operatietafel.
Ik zou een ruggeprik krijgen, omdat er een pin uit mijn been gehaald moest worden. Maar de eerste ruggeprik werkte niet, nog maar een keer werkte ook niet. Op een gegeven moment hebben ze me 6 keer een ruggeprik gegeven, totdat de narcotiseur zei, dat ik een diepere (ofzoiets) moest hebben.
Dus 7 keer geprikt.
Ik was gewoon bij mijn positieven en toen de operatie klaar was en de chrirurg net weg wilde gaan,kreeg ik tintels in mijn armen en vingers Ik zei heel "nuchter"ik geloof dat alle verdoving van de ruggeprikken nu gaat werken en naar boven trekt, volgens mij ga ik zo de pijp uit. Dat was dus ook bijna zo. Machines erbij, omdat ze bang waren dat het nog hoger zou gaan, dan moest ik aan de beademing en van alles nog wat. Zusters rennen. Ik heb toen nog heel lang daar moeten liggen met hartbewaking alles erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit even aan droge humor te denken.
Als er een persoon is die droge humor heeft, dan is het mijn vader wel.

Mijn moeder moest een keer plassen in het bos...
Ze zei tegen mijn vader, als er iemand aankomt moet je beginnen te fluiten.
Mijn moeder begint te plassen en in een keer zegt mijn vader, dag meneer!!
Mijn moeder als een gek haar broek omhoog en loopt naar mijn vader, maar ziet niemand.
Tja zegt mijn vader, ik zou toch fluiten als er iemand aankwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul, ik haal regelmatig blikjes maltbier in huis, ik vind dat wel lekker. Mis de alcohol er niet bij, integendeel, ik hou alle voordelen van het nuchter zijn.
Maar ja, ik ben een rare, ik kan me voorstellen dat het voor een ander het allemaal juist lastiger kan maken, en ik weet dat heel veel mensen het gewoon niet lekker vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo even een rivellaatje gehaald.

Pippi, gelukkig kun je nog lachen.


Een jaar later moest mijn andere been recht gezet worden, want ik had hele erge x benen en daardoor zouden mijn knieën heel hard slijten dus hebben ze het zo gedaan. Ik kneeep hem wel hoor, toen ik weer een ruggeprik moest. Maar ik heb wel 23 maanden op krukken gelopen in het totaal en nooit een dag verveeld. Ik werd in die tijd verliefd op mijn man en had dus alle tijd om met hem mee naar Nijmegen te gaan. Leuk die vlinders in de buik, dan zijn die krukken maar bijzaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfft, over wildplassen gesproken, ikw as een keer aan het kamperen op een van de eilanden op de westeinder plassen, daar heb je geen toilet dus hadden we een emmer met een plank ervoor in een hoekje, dan hoefde je niet zo in de blubber te staan.. alleen de laatste dag had het nogal geregend, dus ik ging naar de emmer, gleed uit met emmer en al en zat onder de zeik en de modder, echt met mijn blote kont midden in de zwarte modder.. ik heb zitten gieren van het lachen.. helaas duurde het nog een paar uur voor ik thuis was en ik kon douchen...

Pepita. fijn, dank je wel, als ik ga exposeren doe ik het ook voor mezelf en als ik wat verkoop ben ik alleen maar erg blij, ik heb wel eens eerder een paar werken verkocht en dat vond ik toen zo erg dat ik ze eerst voor toen nog 80 euro heb laten scannen en afdrukken hihihi, daar ging het grootste gedeelte van mijn winst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh nee Charlie, Is toch wel goed gegaan hé.
Ze vragen altijd wel naar je geboortedatum.

Nog een klein plasverhaaltje, nu we toch zo ze!kerig zijn.

Ik moest een dorsttest doen in het ziekenhuis en mocht toen 36 uur niets drinken en niets eten waar vocht inzat, alleen droog brood dus. (doe ik nooit weer)
Al die tijd moest ook mijn urine opgevangen worden, omdat ik zo'n 11 liter plas per 24 uur.

In het andere bed lag iemand, die kon dus bijna niet plassen en moest ook alles verzamelen.
Ja je raadt het al. Plas ik in de verkeerde pot, van dat meisje dat zo weinig plaste. Konden we weer opnieuw beginnen,met onze testen. Het was gelukkig in het begin.

Oh nog een plas verhaal. Mijn dochter was net zindelijk en ik was in een winkel waar ze sanitair verkochten. De verkoper liep even naar achteren om te kijken of het in voorraad was, wat ik wilde hebben. Ik kijk waar mijn dochter is, zit ze in de etalega op de wc te plassen.
Ik heb haar er af gehaald en toen de verkoper terug kwam en zei dat hij het niet had ben ik gewoon weggegaan zonder wat te zeggen. Oh wat erg ben ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion,
Enge verhalen heb jij en na zo'n horror story gewoon zo'n leuke wildplasmop vertellen.

Pippi, ik zie het voor me.

Het is maar goed, dat er mensen, die in het ziekenhuis werken, hier ook schrijven, anders durf je zo'n ziekenhuis meer niet in.


Maar wat een gedoe, zou dat komen door alcoholisme, dat je moeilijk verdoofd kunt worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...