Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 oktober 2007

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Charlie, fijn dat je je weer happy voelt.

Meedoen, tot in de weekend en volhouden hé.

Ik moet lachen om mijn honden. Ik ben zolang met ze wezen wandelen vandaag, dat ze nog te moe zijn om op te staan en te eten, dat wil wat zeggen. Ik voel me zelf ook wel een beetje rozig, maar probeer nog ff mijn ogen open te houden. Goh, de nachtbraker begint nu al slaap te krijgen.

Gemotiveerd, de vennoot kan het wel betalen, hij bulkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi-hoi,

Mijn terugkeer uit een soort torturekamer van de inquisitie!
Dit heb ik nooit beleefd, . Ik ben gevloerd!

Er was een halve kies in de mist opgelost, zeker doorgeslikt!
Ja, dat wil wel, zat tegen het plafond vanacht.

Laat u de verdoving, maar even inwerken! Er gebeurde niets!
Tweede verdoving, wederom niets.
Mijn lijf kan blijkbaar wat gif hebben.
Toen een injectie, met een kromme naald, recht onder de kies.
Nog weinig resultaat. Zullen we eerst even proefdraaien(kijken hoe het voelt)voor het echte werk komt.
Nou het voelde!! Dan, meer dan een uur rukken en trekken.

Maar de pijn is weg. Er is wel pijn, maar dat hoort erbij.
Niet die vlammende gekmakende scheuten, van links naar rechts door je kop.

Vergeef me deze ietwat plastische uitleg! Was nogal onder de indruk.

Life goes on Soothe.
B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ja charlie ik schilder ook beesten voor mensen van een foto,
Als je het wil, moet je maar even en PB-tje sturen.

Meedoen,
Lekker werken de komende dagen en hierkomen als je het moeilijk hebt.

Safi, ik deel je bezorgdheid over Benthe.

Hoop wel dat het geen bericht goed bericht is!!!!!

Ja Safi het wordt zeker allemaal echt nu.
Vorig weekend 3 schilderijtjes van katten verkocht en over een kleine maand ga ik met een collega deelnemen aan de kunst-beurs, daarna die expositie.
Het kan allemaal niet op.

Soms gebeurt er lange tijd helemaal niets en nu is het opeens racen.
Moet zelfs kijken of ik voldoende werk heb.

Groet van Pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, hemel wat een verhaal!!!! niet mis zeg, maar je hebt het achter de rug, rotkies eruit,kan het schelen waar het ding is gebleven.

Pepita: een mooie droom, zoiets als 'het overwonnen hebben van je angsten'. En.. blijven dromen, niks illusies.

Knuffie: zijn je 'ziekjes' al weer wat beterder?

He Medoc: Meedoen, ben je incognito!! Perfect , drank weggegooid. PERFECTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Francesca: je overwint het allemaal!! Zwaar voor je als ik je verhaal lees. Ja we hunkeren allemaal naar liefde, een arm om ons heen, iemand die ons begrijpt , je accepteert en neemt zoals je bent. Etc. etc. Soms vinden we dit bij stukjes in verschillende personen. Dat is wat ik inmiddels ontdekt heb. Ook een bijzondere ervaring. Een mens is ook maar een mens. Ik heb het ook niet allemaal in me. Ik schiet zo ontzettend tekort bij zoveel lieve mensen. Ik weet het. Lief zijn voor jezelf en dan ook voor de ander.
Heel diep van binnen zit je verdriet, zo diep weggedoken. Op een dag komt de bevrijding en zal je huilen, huilen om alles, dat je wenst dat het huilen stopt.

Juul: nu doorzetten joh. Vandaag, alleen vandaag, doorzetten.

Marion: ja regelmaat in het leven, dat is wat ik ook wil en het gaat ons lukken!!!! HOERA

Blacky: je lijkt me zo'n echte schat.

Ikzelf was dus bij de doker vanmiddag. Moest er even van bijkomen. Nou ik moet me direct ziek melden. Kan weken duren. Rustig aan, niet veel indrukken opdoen. Als je dit niet doet stopt straks alles. HUHHHH... hoezo. Dit kan gewoon niet dacht ik dus. Kom een kijkje nemenin mijn leven. Waarom stop ik met die zooi oa. om alles gedaan te krijgen wat ik moet doen. Nu vakantie en ga weg, ben het zat. Ben een paar dagen vertrokken. Pak mijn koffers. En maandag zie ik wel weer verder. Sjemig ziekmelden.......
Door zoveel met alcohol bezig te zijn heb ik wel geleerd per 24 uur te leven. Wie dan leeft wie dan zorgt. Acceptern maar die handel. Mijn kop voelt als een geblutste appel. Ergens hebben mijn kleine hersenen een klap gehad, zit evenwichtsorgaan. Dit lezen en schrijven kost me dan ook uitermate veel energie. Ben er rustig voor gaan zitten. Jullie zijn nu een soort familie voor me, echt waar, ik meen het.
Vanavond evengoed een MEGA Gremlin en ben op zoek in huis gegaan naar drank BE LACHELIJK gewoon!!!! Maar ik verdom het om iets te gaan halen. STOP STOP!! muziek aan, tv aan, fles cola erbij en inpakken en wegwezen. ...................I'll survive : ook een klap op mijn kop gaat niet de boel verzieken. Zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Soothe, dat is niet mis! Hoop dat het nu alleen nog maar wondpijn is en geen kiespijn meer!
Hier is het nog steeds niet echt fijn, maar dat is binnen een paar dagen weer over, leert de maandelijkse ervaring hihi
zometeen maar een ibuprofen nemen en dan verder met foto's bewerken.

Gaaf Pepita dat het zo goed gaat, ik heb ook een tijd geschilderd maar ben daar eigenlijk helemaal mee gestopt, nu schilder ik met de camera maar heb nog niks echt met mijn werk gedaan. Ik maak het wel maar verder weet ik niet goed hoe je zoiets aan de man brengt. Zou het best leuk vinden als mijn foto's bv op ansichtkaarten zouden komen te staan of ergens in een gallery komen te hangen op groot formaat.. stap je gewoon zo'n gallery binnen? of heb je daar je kontakten voor? Bij de stichting waar ik werk is ook een kunstuitleen en daar hebben ze wel wat werk van mij (schilderijen) die verhuurd worden. Vind het maar een raar wereldje hoor, dat kunstwereldje... moet mijn weg daar echt nog in vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
pffffff. Is niet voor niets dit advies! Je hebt een flinke struikel, botsing of weet ik wat gemaakt!
Luister ajb naar de arts en doe kalm aan. Even schrikken en lees anders alleen mee! Blij dat je even je verhaal hebt gedaan want we leven allemaal mee!
Nu moet je aan jezelf denken! Ik roep wel wat af en toe naar je hoor!
Beterschap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
is ook een raar wereldje.

Soms leuk, maar soms ook heeel vervelend.
Ik ken ook mensen die constant aan het stoeven zijn hoe goed ze wel niet zijn en hoeveel ze wel niet verkopen.
Geloof daar geen woord van, want het is gewoon heel moeilijk.
Eigenlijk moet je het niet doen voor het geld, maar gewoon voor jezelf en als je dan iets verkoopt is dat
meegenomen.
ik zal je een PB-tje doen over hoe ik het aanpak.

Het is zonde om met al dat werk in je atelier te blijven zitten,
Ik werk zelf ook veel van foto's, want die beestjes zitten niet stil he.

In de kunst is dat op zich niet erg, als je maar niet echt fotografisch naschilderd, want kunstkenners zien dat meteen

Heb ook photoshop ontdekt om de juiste belichting te krijgen enz enz

Photoshop is echt hartstikke leuk, zeer verslavend.

Zou graag een keer wat van je willen zien.

Sterkte met je buikpijn, ik ben nu 52 en een half en bijna ervanaf, gelukkig
Groetjes van Pepita

Groetjes van Pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...