charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 wel ja, negeer me maar hoor...Weet je wat het is Stien?? In eerste instantie wilde ik de hele fles leegdrinken om jou, maar je bent het me gewoon niet waard!!!! Ik ga door op MIJN manier!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Ach Pepita, misschien, als ik uit mn schulp kruip, vertel ik het jullie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Stien, Dat is zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Charlie, kijk nou eens naar jezelf. Daar ga je weer. Je ziet ineens overal leeuwen en beren waar ze niet zijn. Drank maakt jou af en toe een beetje erg achterdochtig. Lieve meid zoek toch even je bed op, doe die drank weg want je gaat je er niet vrolijker van voelen. Dat wens ik jou niet toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Benthe, ik ken Stien langer als vandaag hoor!! En ja, ik ga zometeen mn bed in, maar wil wel even recht zetten: ik heb het dan niet drooggehouden, maar ik heb NIET gezopen...geloof me aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Benthe, Was vast even een domperd dat je moest blijven, maar fijn dat je nu weerhier mee kunt schrijven. Staan de bloemetjes nog?Jouw wensen en cadeautje neem ik heel graag aan, ik hoop meerdere met mij! Charlie, sorry dat ik er ben, een hele fles zou té veel eer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Benthe, jij bent een lieve schat die zelf al genoeg meegemaakt heeft, dus speciaal vor jou ga ik uitloggen.,...Hou je haaks he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Ha, Stien, dát gun ik je niet!!! OK, als jullie het willen wetn, ik heb 2 glaasjes port op.................waarom word ik dan nu zo afgezeken???Vtoeger zouden het 2 flessen geweest zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Charlie,lekker slapen meid.Straks kijk je er weer heel anders tegenaan.Niemand hier draagt jou een kwaad hart toe, soms zeggen mensen het even heel duidelijk en dat moet kunnen, vind ik.Ik wens je een lekkere dagrust toe in dit geval, pas goed op jezelf, hoor.Groetjes van pepita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Anderzijds begrijp ik Charlie ook héél goed. Ik heb nl het zelfde ook lange tijd gedaan, dan niet elke ochtend als ik uit de nachtdienst kwam. Maar wel zodra er 's nachts iets was voorgevallen waarover ik dan liep te malen. Het is moeilijk als je het niet los kan laten je werk en je zou eigenlijk op zo'n dagwat langer moeten blijven om met collega's na te kunnen praten.Maar ja, iedereen weet niet hoe vlug ze naar huis willen om te slapen. Niet iedereen kan dat direkt.Ik zelf draai het nu zo om, ook een fles spa en de rijste zoutjes net als andere avonden en nog even achter de pc.Maar ja, ik heb het ook moeten leren dat besef ik terdege.Enneeh Charlie, ook ik ben nog lang niet uitgeleerd hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Bedankt Stien voor dit antwoord!!!!Ja, heb het nodige meegemakt vannacht, een patientje op laten nemen in het ziekenhuis, moeten dubben over een ander patientje, of de zuurstof hoger moest ja of nee, enz....in elk geval, bedankt!! En Nee, Pippi, ik kán niet zomaar naar bed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Charlie,Twee glaasjes port na de nachtdienst is niet veel.in andere omstandigheden zou het misschien wel goed zijn het helpt om je hoofd leeg te maken en is ook een beetjeslaapverwekkend.maar ja we schrijven niet voor niets op dit forum he.Het blijft een gevaarlijk goedje voor ons, dus mensen uiten hun bezorgdheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Pepita, ik snap het, ben alleen maar eerlijk......................heb zitten denken, maar kan niet meer vertellen, is te moeilijk voor me.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Hoho Pippi, dat was Tapas die schreef hoe vrouwen met elkaar omgaan. En hoe gaat het met jou? Gisteren zat je behoorlijk te gremlinknarsen, geloof ik.Hee, Charlie, er is een verschil tussen willen en kunnen hoor. Natuurlijk kun je wel naar bed. Dat zijn een paar simpele handelingen, namelijk je tanden poetsen en in bed stappen, eventueel met een pijama aan. Maar je wil niet naar bed omdat je een gespannen werknacht hebt gehad. Nou, dat kan. Vertel daar dan liever over, als je nog niet kan slapen. En trouwens, je zegt eerst dat je ter ere van Stien de fles leeg had willen drinken en daarna dat je ter ere van mij gaat uitloggen... Hoe kom je daar nou bij? Niemand wil dat jij iets doet voor een ander. Je zit hier voor jezelf, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Ik vind jullie verpleegkundigen trouwens kanjers.Jullie moeten vaak zulke moeilijke beslissingen nemen en zoveel verantwoordelijkheid dragen.Als ik het begrepen heb Charlie, ben je ook niet meer een van de jongsten.Je bioritme is ook weer even op zijn kop.Nee ik vind het logisch dat je even uitraast of blaast.sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 OK luiik zal niet meer reageren hier.........................tot ziens.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Wat doe of zeg ik verkeerd dan, Delta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Dank je, dELTA............. IK zal niet meer reageren hier op het forum!!Het gaat jullie allen goed...........( en nu moet ik een traantje wegpinken hoor..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 gaat mn laatste strohalm..Succes, luitjes !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Charlie, is het geen overweging waard eens met je huisarts over dit probleem te praten? Het lijkt mij heel logisch dat je na een hectische of bewogen nachtdienst niet zomaar kunt slapen. Ik werk dan wel geen nachtdiensten, maar ik heb ook heel lang alles wat ik moeilijk vond of niet meteen kon verwerken 'opgelost' met een paar glazen wijn. In eerste instantie zelfs op advies van mijn toenmalige huisarts! Toen ik een tijdje gestopt was met drinken viel ik in een enorm gat. Ik heb heel lang getwijfeld er met mijn huisarts over te praten, maar ben blij dat ik het uiteindelijk heb gedaan. Als jij uitlegt dat je na zo'n nacht moeilijk tot rust kunt komen, denk ik dat hij/zij daar wel een oplossing voor weet. Uiteindelijk is enig verantwoord medicijngebruik heel wat minder schadelijk dan zelfmedicatie met alcohol. Denk er eens over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Hey, Piloot, vlieg je nog de goede koers? En hoe gaat het met je vrouw, heeft de operatie het goede effect gehad? Nog steeds, dus?Charlie, volgens mij heb je vandaag de behoefte om te bijten. Je bent boos en gefrustreerd ergens over en je moet even van je afhakken. Zo komt het tenminste op me over, omdat je aandacht en goede raadgevingen even negatief opvat.We zeggen hier niet dat je misschien beter naar bed kan gaan omdat je vervelend zou zijn ofzo, maar wel omdat jij je achteraf, als je weer wakker bent, weer schaamt en denkt dat je je moet verontschuldigen. Kost je weer extra energie.Ga dan eens bij jezelf na waarom je zo boos bent. Je mag het gerust afreageren, op een eerlijke manier. Maar niet onterecht anderen aan gaan vallen.Dan heb je namelijk een kwade dronk, en dat is helemaal niet leuk. Voor jou niet en voor mij niet. En voor anderen ook niet, denk ik.Respecteer jezelf en doe de dingen waardoor je achteraf tegen jezelf kan zeggen: Zo, dat heb ik goed gedaan, dit heb ik oprecht gemeend en volbracht.En niet droevig doen van: oh ik mag hier niet schrijven wat ik wil, gut gut ze luisteren ook nooit naar me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Charlie,Komop meid, niet zo bitter.Kom als je uitgerust bent lekker weer forummen.Bedenk wat je op het forum al betekent hebt voor heel veel mensen, waaronder ik.Je hebt, wat gedronken, ik ook gisteren en al was het heel weinig. we kunnen nu niet gaan verwachten dat de anderen in hun handen klappen.Wat geweldig meiden dat jullie zo weinig hebben gedronken, god jullie zijn wel echt ADB hoor.alcohol is alcoholSoms wordt het genegeerd, soms reageren mensen afkeurend, dat is gewoon logisch.ik drink af en toe zeer matig, maar daar neem ik zelf de volle verantwoording voor.Kan niet verwachten, dat mensen me hierbij ondersteunen.Kreeg ook 2 keer een sneer van iemand, ik geloof van Benthe,Ik kon het wel goed hebben, ik dacht misschien heeft ze wel gelijk.Als je toch wat aan alco drinkt, is dat jouw beslissing en jouw verantwoording ( en die van mij) alleen.Misschien heb je hier iets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Overigens, Benthe, fijn dat je er weer bent, en rot voor je dat je zo beroerd wordt van de medicijnen. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.Verder alle anderen ook een heel erg fijne dag. De laatste dag van mijn vrije week, jammer! Ik zou er nog wel een weekje aan vast willen plakken.Ik ga mijn weekendboodschappen doen, want morgen heb ik ook alweer leuke en spannende plannen, waaronder een middagje de stad in. Het is me deze week erg goed bevallen, een dag tuinieren, een dagje rust, een dagje rommelen, een daguitstapje naar mijn vriendin. Allerlei plannen maken, en die ook uitvoeren. Vroeger maakte ik altijd allerlei plannen voor een vrije week, waar helemaal niets van terecht kwam omdat ik het grootste deel van de dag bezig was mijn kater te verwerken (ik had immers vrij, dus 's avonds 'mocht' ik wel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Juist, dát mis ik, ik ben ook al 5 maanden alcohol de baas, tenslotte'''''''''''''''''''''er zijn er zoveel die nog drinken.......Anna bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Enne, ik ga nu pitten.............tot ooit, wellicht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden