ferry Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Beste mensen,Wat gaat de tijd toch vlug. Alweer een week voorbij. Nu ik niet meer drink, merk ik dat ineens op.Toen ik nog dronk, had ik dat niet in de gaten en ging de tijd zomaar aan me voorbij. WAT ZONDE TOCH.Maar nu niet meer en dat geeft een fantastisch gevoel.Allemaal een prettige dag en laat die eerste staan.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 morgen ferry , hey hey zat ik hier te wachten tot een ander het draadje opende ik laat vandaag samen met jou die eerste staan en hopelijk doen er vele met ons mee mag joann nog niet terug komen , joann alles oke met jou ??aan iedereen en hiermee bedoel ik iedereen wens ik een fijne dag tot vanavond ps de tijd gaat snel gebruik hem wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Goedemorgen Blacky,Ferry is alweer weg zie ik, dus ik richt me alleen tot jou.Allereerst ik doe mee! ik neem die eerste niet vandaag!Ik ga zo mijn bed weer in. Dochterlief komt net binnenstappen. Ik werd dus wakker omdat zij er niet was. Eerst het hele huis rondgegaan of ze er niet was. Nee dus. Bleek ze een SMS gestuurd te hebben dat ze bij iemand zat/ op zich juist, maar ja dan ben ik al wakker he?en dan een grote mond als ze thuiskomt omdat ik beneden zit. Grrrrrrrrr.Ik neem maar een kop thee en ga weer terug.Als je nog moet werken Blacky een fijne dag! Anders uiteraard ook een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 morgen gem , sterkte met je dochter , kleine kinderen kleine zorgen , grote kinderen grote zorgen ??zo ik vertrek naar mijn werk gem je man komt vandaag of morgen terug thuis dus iets om naar uit te kijken daaaaaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 B;lacky,werk ze!Ik ga straks inderdaad naar Schiphol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Goedemorgen!Gem, leuk naar Schiphol! Is altijd leuk, maar om je mannetje op te halen is extra leuk!Misschien kom je Joris Linsen wel tegen, Met "Hello, Goodby"!Ken je dat programma? Sta je straks ineens in grootbeeld op de t.v.Heel ontroerend programma is dat!Ik ga nu eerst maar eens ontbijten! Doe ik normaal nooit, ik eet sowieso niet of nauwelijks, en dan heel ongezond en onregelmatig, 3 stroopwafels i.p.v. een normale lunch, maar nu ze ontdekt hebben dat ik suiker heb, zal ik daar wat anders mee om moeten gaan! Bah, wéér iets van me afgenomen! Zo voel ik dat met de drank toch af en toe nog steeds!Mijn motto voor vandaag: IK WIL NOOIT MEER EEN KATER HEBBEN!!tenzij hij vier pootjes heeft dan toch!Gem, fijne dag! Tot later!Iedereen trouwens een fijne dag!liefs, Tolie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Hoi Tolie,Joris Linsen ken ik niet. Als ik hem tegen kom dan loop ik er met een grote boog omheen! Moet er niet aan denken!Ontbijten is wel heel belangrijk, zeker als je suiker hebt. Het is ook wel veel hoor, nu je op je eten moet letten en niet/minder wil drinken. Neem iets lekkers en probeer te denken dat je je vast en zeker veel beter zal voelen als je je aan je dieet houdt. Ik neem tenminste aan dat je dat al hebt gekregen?Succes met de bouwlui! Straks 2 dagen die mensen niet over de vloer!Sterkte!Delta,fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Nee, Gem, een dieet heb ik nog niet gekregen. Eerst maar heel snel 4 pillen per dag (had ik nog niet genoeg!) en maandag naar de diabetes-deskundige, en dinsdag naar de oogarts. Eigenlijk ben ik dolblij dat het ontdekt is, want mijn ogen waren de laatste tijd zó verslechterd, dat ik zelfs een LCD t.v. met digitale ontvangst niet meer scherp kon lezen! En in dit geval spuit en slik ik nog liever als het mijn ogen ten goede komt!En de werklui lopen achter, dus werken morgen door!Maakt niet uit, het resultaat wordt mooi!Nogmaals een fijne dag gewenst!Liefs, TolieEn goedemorgen, Mara! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Tolie,met die werklui moet je dus nog even geduld oefenen, en aangezien geduld bij alco's niet het sterkste punt is.... (als ik even mag generaliseren)Ik hoop dat er door middel van medicatie en andere lezen of bril een nieuwe wereld voor je open gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 goedemorgen Pippi,een beetje kunnen slapen?Benthe,minder misselijk vanmorgen?Ik kon niet meet slapen, dus maar aan het ontbijt. Ik was zo koud geworden beneden op de bank dat ik niet meer warm in bed.Nu de verwarming aan, een trui en het gaat stukken beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Hoi lotgenoten..heb lekker gewerkt, maar heb het nu niet droog kunnen houden....had allerlei oorzaken, maar heb geen zin in smoesjes...Please, doe me een lol, en houden jullie het wel droog, aub?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Hai Pippi.....jij hebt tenminste nog kids thuis......hier is het maar leeg, moet nog erg wennen aan het lege nest syndroom...Benthe's stukje van gisteren heeft me erg geraakt, over verantwoording afleggen voor het geval we er niet meer zouden zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Charlie??Kop op! Weggoien die hap die nog over is. Je kan nat gaan, maar dit wel beperken hoor!Niet denken ik ben nu toch begonnen dus het maakt toch niet meer uit voor vandaag!Pippi,vertel mij wat! ik zat niet voor mijn lol beneden eerder deze ochtend!Went het beiugelbekkie van je dochter al? Heeft ze veel pijn? Ik herinner me dat mijn dochter de eerste dagen veel moeite met eten had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Gem, gelukkig kán ik het beperken, wat dat betreft ben ik gelukkig adb.................maar zou het lioefst helemaal stoppen............maar mag niet klagen, voorheen zou de schade veel groter zijn....Pippi, dat was geen steun..Geniet van je kids, ze zijn uniek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Hoi Allemaal,Charlie ,Je hebt het niet droog kunnen houden wat moet ik me daarbij voorstellen?Ben zelf gisteravond naar een vriendin geweest, had met mezelf afgesproken om niet te drinken.Vond zij het ineens ook moeilijk om niets te nemen ondanks mijn opmerking, dat zij van mij rustig een glas kon nuttigen, want ik zag duidelijk, dat ze zin had.Heb ik toen maar samen met haar een klein glas wijn gedronken.Misschien niet helemaal goed ,maar ja gedane zaken nemen geen keer.Bij het eten heb ik niets genomen, zij wel.Woensdag in Brussel 2 glazen en gisteren dus een kleintje, niet alcoholvrij, wel ADB.Ik verbaas me erover, dat er zoveel 'speciale gelegenheden' zijn.Ben wel 'beloond'met 2 slechte nachten.God straft onmiddellijk.Het is moeilijk om te gaan met mensen, die er moeite mee hebben, dat jij niets drinkt.Hoe doen jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Een hele goede morgen,Net pas wakker, koude kamer, brrrr. Gisteren érg enerverende avond/nacht en kon niet zo gauw deslaap vatten. Dus heerlijk tot 3.00uur opgezeten samen met mijn zoon, die is vandaag toch ook vrij.Moet toegeven dat met z'n twee het toch anders is als alleen zo midden in de nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 jouw berichtje, sorry!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Hoi Stien, hopelijk ga jij wel goed............wat dat betreft mis ik mn kids wel hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Oh, mijn berichtje was ineens zomaar vertrokken, mijn pc heeft een eigen leven? Gem, wat heerlijk voor je dat manlief vandaag terug keert. Volgens mij ben jij zo gespannen als eenrietje zo langzamerhand, of vergis ik mij hierin.In elk geval komt er een ontspannen weekend voor je aan, kunnen jullie de beslommeringen weer samen delen hé!Charlie, is het weer zo ver? Het is bij jou dus gewoon "gewoonte" en als je wil zul je die toch moeten doorbreken! En als je niet wil dan is het jou keuze maar je begint nu al weer de dingen "zwaar" in tezien. Voelt goed zeker het spiraaltje naar beneden dat je in herhaling gaat elke week.Er zijn hier al weer goede handvaten geboden, zou er maar eens gebruik van maken.Slaap lekker!Oh, ik weet het weer, zat me hier zo over op te winden dat ik weer terug moet lezen alvorens iedereen doorelkaar te halen. Later..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Hoi Stien,Dat jij zo lekker wakker bent geweest vannacht, ik lag wakker met een snurkende man naast me, die daar maar niet mee op wou houden.Heb uiteindelijk, maar twee valeriaantjes en een parecetamol ingenomen, nu wakker met een duffe kop.Had liever samen met iemand op gezeten.ik grijp al gauw naar de pillen als ik wakker lig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Stien, was het gezellig, opzitten met je zoon? Kan een heel aparte sfeer zijn.Charlie, jammer meid, hou het in de hand hè! Sterkte hoor.Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de lieve wensen En natuurlijk voor iedereen een dag vol prettige verrassingen, nuttig zelfinzicht, leerzame momenten en het beste kadootje dat je jezelf kan geven: adb zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Stien, Ãk ben tenminste eerlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Pippi,Ik heb gewoon watjes in mijn oren gedaan,Het kan zijn dat ik wakker lig van 2 exposities in het voouitzicht, zo van ik moet dit nog doen en dat nog.Ben het nu wel aan het structureren.Lijstje maken enz.Zo heb je niets en zo vliegen de exposities je om de oren.Hij snurkte trouwens best zachtjes, maar ja als je erop ligt te luisteren........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Lieve Pippi, je hebt me absoluut niet gekwetst hoor, mn oogjes gingen alleen open....Stien, laat me, pleae??? Weet niet wat ik jou gedaan heb?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Pepita, herkenbaar hoor. Weet je, gewoon iedere keer hem een zet geven tot hij een houding heeftwaarbij het ophoudt Maar alle gekheid op een stokje, ik snurkte destijds naar het schijnt ook heel erg.En dat is nu helemaal over, had volgens mijn man alleen maar met alco gebruik te maken.Neemt niet weg dat het lastig in slaap komen voor je is, maar het is nog altijd beter onder de wol te blijven waarbij het lichaam uitrust dan in je eentje in een koude kamer toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden