Spring naar bijdragen

maandag 29 oktober 2007

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Probleempje, hallo Bart, en nogmaals hallo Horizon, welkom op The Place To Be als je wat aan je alcohol-gebruik wilt doen! Gaat jullie echt wel lukken, 't is mij ook gelukt... en zo nog wel wat mensen hier! Dus, gewoon meedoen, laat die eerste staan en praat de rest maar van je af.
(Stoere aktie trouwens om even 30 flesjes bier weg te kieperen B) )

Hier alles kalm, z'n gangetje. Mijn hond vind het ook al niet leuk dat ik de klok een uur terug gedraaid heb, die zat om 5 uur al te kijken van "komt er nog wat van?" Nou ja, ook dat trekt wel weer bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nok Nok Nok
Het klopje van HoutjeTouwtje.

Hoe staan de zaken hier? Hier en daar een gremlin begrijp ik. Hier en daar een depressie, nou daar hoef je tegen mij niets over te vertellen :angry:.

Welkom aan de nieuwelingen, ach nou ja, wat is nieuw, binnen een dag is het alsof je er altijd geweest bent. Ik maak me wel schuldig aan nonchalance dat ik niet altijd bij Wie-is-Wie ga kijken en dan ook niet meer aardig, warm en lieflijk reageer. Inmiddels zijn hier 500 mensen aangemeld, toen ik begon waren het er 50, en laat ik van die 450 de helft warm en hartelijk verwelkomd hebben, waarvan we 90% nooit meer gezien hebben. 225 x 0,9 dus 203 keer voor niks en 22 keer voor een blijvertje.

Bij deze mijn excuses het is geen onhartelijkheid, maar meestal ga ik eens in de zoveel tijd naar Wie-is-wie en dan schrijf ik bij iedereen een passend woordje ???? hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie, kan je niet gewoon tussen de bomen plassen in de tuin? Schijnt niet slecht te zijn. En tja, mocht je in je eigen plas vallen, bedenk dan dat onze plas steriel is en in sommige landen als medicijn wordt gebruikt dus misschien knap er er reuze van op :huh:...?

Misschien ook wel iets tegen onze Gremlins, geen meppers maar een plantespuit met pl*s, juist ja. Ik schiet zelf erg in de lach, zie me al rennen, en dan die lucht!!! Ik ben een beetje moe en dan word ik erg meeeeeeeeeelig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ik heb ineens 100 zenders, allemachtig.

Blacky het is mij nooit overkomen van door het emmerke heenzakken, maar wel een heel goeie vriend van me, toen hij net op de aker zat en ik aan het roer van de boot. Ik voer op een zandhoogte en door de schok zakte hij door de aker heen. En het was nog maar elf uur des morgens, dus zo heel erg dronken waren we nog niet.

Ik was eens een keer kamperen met een paar vrienden en vriendinnen en te beschonken om des nachts naar de toiletgebouwen te lopen. Dus strompelde ik even achter de tent langs en deed mijn behoefte daar in de bosjes. En ik was ongesteld.
De volgende morgen bungelden de papiertjes in de struiken, plus, heel glorieus, een doorweekte tampon.
Zo, beschamend genoeg?

Ik doe nog even een kopje bambu, wil er nog iemand een stukje appeltaart met slag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe :D
Nou het is nog niet zo erg als ik gelukkig. Maar dat houd ik lekker voor me. Overigens geeft kamperen met een wc op behoorlijke loopafstand altijd komische taferelen.

Maar zeilen ook, hangend tussen de stagen je behoefte doen. Of de jongens :wacko: die voor de eerste keer (en de laatste keer) tegen de wind in plassen ipv met de wind mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Way to go Soothe! :present:

Kon het draadje niet helemaal lezen, te weinig tijd, en nu is het alweer bedtijd. Dit was dus even een bliksembezoekje.

Dus: welkom en veel succes voor alle nieuwelingen, een :present: voor iedereen die een mijlpaal bereikt heeft, nog een fijne avond voor iedereen die nog niet naar bed gaat, en welterusten voor iedereen die dat - net als ik - wel doet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Water.
Het zal er eens van moeten komen, nietwaar? Ik kan hier niet de eeuwige hervatter blijven.
Ga me onderhand schamen. Voel me overigens klasse. Er komt meer uit m'n handen. Ik beleef meer genoegen aan veel dingen. Trekmomenten zijn er ook. Maar die waaien over. Dus waarom de eerste?
Wie het weet mag het zeggen.Waarschijnlijk denk ik, dat het zaligmakend is. Ik zou nu toch moeten weten, dat het de hel op aarde is!!!!

We komen er wel. Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...