Gem Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 En Tolie,sterkte bij de oogarts morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Tolie, dat is ook harstikke waardeloos!!! Zet een emmer ergens neer met een laagje water een deksel erop en je kan vannacht toch ff plassen of zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Ben NOG niet naar bed,wederom achter lamp, die verrekte pijn overal. Maar het helpt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 hoi gem , ik speel momenteel the rise of atlantis en vindt ik bookworm ook plezant en niet lachen met den blacky he ik zal eens kijken wat risk inhoudt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Nou, Blacky, op een emmerke gaam zal wat moeilijker gaan met mijn gewicht...zie het al voor me...ik heb een heel slecht evenwichtsgevoel, dus ik zie me al zitten schommelen...ja, nu moet ik lachen!Bedankt, Gem ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 tolie ik zeg altijd een dag niet gelachen is een dag niet geleeft ik kan jou dan niet helpen , heb hier wel een plastuit of hoe dat ook heet maar ja dat is hier bij mij en niet bij jou .delta wandel ze en slaap ze morgen fiesta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Delta,wandel ze en daarna welterusten!Karin, geen sorry dat je niet bijgelezen bent. Gaat ie een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Tja,dan blijven de rodondendrons over Tolie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Hallo Probleempje, hallo Bart, en nogmaals hallo Horizon, welkom op The Place To Be als je wat aan je alcohol-gebruik wilt doen! Gaat jullie echt wel lukken, 't is mij ook gelukt... en zo nog wel wat mensen hier! Dus, gewoon meedoen, laat die eerste staan en praat de rest maar van je af.(Stoere aktie trouwens om even 30 flesjes bier weg te kieperen )Hier alles kalm, z'n gangetje. Mijn hond vind het ook al niet leuk dat ik de klok een uur terug gedraaid heb, die zat om 5 uur al te kijken van "komt er nog wat van?" Nou ja, ook dat trekt wel weer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Is goed, Karinnekke, we blijven je steunen!sterkte, liefs, Tolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Welnee, Gem, ik hou het gewoon in! Heb ik morgen een gezicht als en zure citroen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Ik zit mezelf maar schouderklopjes te geven. Dat schiet ook niet op.We zitten morgen op dag 13!Soothe:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Nok Nok NokHet klopje van HoutjeTouwtje.Hoe staan de zaken hier? Hier en daar een gremlin begrijp ik. Hier en daar een depressie, nou daar hoef je tegen mij niets over te vertellen .Welkom aan de nieuwelingen, ach nou ja, wat is nieuw, binnen een dag is het alsof je er altijd geweest bent. Ik maak me wel schuldig aan nonchalance dat ik niet altijd bij Wie-is-Wie ga kijken en dan ook niet meer aardig, warm en lieflijk reageer. Inmiddels zijn hier 500 mensen aangemeld, toen ik begon waren het er 50, en laat ik van die 450 de helft warm en hartelijk verwelkomd hebben, waarvan we 90% nooit meer gezien hebben. 225 x 0,9 dus 203 keer voor niks en 22 keer voor een blijvertje. Bij deze mijn excuses het is geen onhartelijkheid, maar meestal ga ik eens in de zoveel tijd naar Wie-is-wie en dan schrijf ik bij iedereen een passend woordje ???? hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Tolie, kan je niet gewoon tussen de bomen plassen in de tuin? Schijnt niet slecht te zijn. En tja, mocht je in je eigen plas vallen, bedenk dan dat onze plas steriel is en in sommige landen als medicijn wordt gebruikt dus misschien knap er er reuze van op ...?Misschien ook wel iets tegen onze Gremlins, geen meppers maar een plantespuit met pl*s, juist ja. Ik schiet zelf erg in de lach, zie me al rennen, en dan die lucht!!! Ik ben een beetje moe en dan word ik erg meeeeeeeeeelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 klopklopklop Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Ha, ik heb ineens 100 zenders, allemachtig.Blacky het is mij nooit overkomen van door het emmerke heenzakken, maar wel een heel goeie vriend van me, toen hij net op de aker zat en ik aan het roer van de boot. Ik voer op een zandhoogte en door de schok zakte hij door de aker heen. En het was nog maar elf uur des morgens, dus zo heel erg dronken waren we nog niet.Ik was eens een keer kamperen met een paar vrienden en vriendinnen en te beschonken om des nachts naar de toiletgebouwen te lopen. Dus strompelde ik even achter de tent langs en deed mijn behoefte daar in de bosjes. En ik was ongesteld.De volgende morgen bungelden de papiertjes in de struiken, plus, heel glorieus, een doorweekte tampon.Zo, beschamend genoeg?Ik doe nog even een kopje bambu, wil er nog iemand een stukje appeltaart met slag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Benthe Nou het is nog niet zo erg als ik gelukkig. Maar dat houd ik lekker voor me. Overigens geeft kamperen met een wc op behoorlijke loopafstand altijd komische taferelen.Maar zeilen ook, hangend tussen de stagen je behoefte doen. Of de jongens die voor de eerste keer (en de laatste keer) tegen de wind in plassen ipv met de wind mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Way to go Soothe! Kon het draadje niet helemaal lezen, te weinig tijd, en nu is het alweer bedtijd. Dit was dus even een bliksembezoekje.Dus: welkom en veel succes voor alle nieuwelingen, een voor iedereen die een mijlpaal bereikt heeft, nog een fijne avond voor iedereen die nog niet naar bed gaat, en welterusten voor iedereen die dat - net als ik - wel doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Ben je wel eens vanwege een topzware k*nt achterover gebuiteld in de brandnetels terwijl de grote boodschap net bijna klaar was en je kramp had in je voeten dus even wilde "verzitten"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Nou Soothie,helemaal klasse! Hoe voel je je nu? Is de knop al helemaal om, of heb je het erg moeilijk?Ik ben trots op je! Houen zo!liefs, Tolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Pippi,niet alleen zeikverhalen!HoutjeSoothe,:present: Proficiat!Anna,welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 soothie , soothie , soothie huppel de pup pup op naar dag 13 dank je wel benthe geen appeltaart voor mij doe mij maar de slagroom . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Ja, Water.Het zal er eens van moeten komen, nietwaar? Ik kan hier niet de eeuwige hervatter blijven.Ga me onderhand schamen. Voel me overigens klasse. Er komt meer uit m'n handen. Ik beleef meer genoegen aan veel dingen. Trekmomenten zijn er ook. Maar die waaien over. Dus waarom de eerste?Wie het weet mag het zeggen.Waarschijnlijk denk ik, dat het zaligmakend is. Ik zou nu toch moeten weten, dat het de hel op aarde is!!!!We komen er wel. Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Benthe,geef Blacky maar mijn slag, dan neem ik haar appel wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Huppel de puppeldepup, achter Blacky aan. op de juiste weg!Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden